M&G bij QuattroNL - 8 maart 2014

Gestart door QuattroNL, februari 17, 2014, 21:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroNL

Ik zat al een tijd met het idee te spelen en op 8 maart kan het dan zowaar gaan gebeuren: mijn eerste eigen M&G  byebye
Mijn vrouw en zoontje zijn dan de hort op en ik zal de buren op de hoogte brengen (al horen die normaal gesproken toch al niks van mij) dus we kunnen los  HB

Ik weet dat er enkelen zijn die al wel eens hebben aangegeven bij mij te willen komen luisteren dus die hebben 'voorrang'  :-P
Nou heb ik ook geen ruimte voor tig man dus ik wil het aantal beperken tot max. 4

Ik woon vlakbij Arnhem, aan de A50, en qua tijd zal het van globaal 11-16u zijn. Voor lunch wordt uiteraard gezorgd.
Er kan van zowel stereo als surround genoten worden. Muziek en films kunnen zowel op fysieke media als via usb-apparaten aangeleverd worden, mocht dat gewenst zijn.

Wie kunnen en willen er op die datum langskomen?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

xander32


WilliamB

Ik had graag langs willen komen, maar helaas verhinderd. Wij zijn bezig met klussen bij familie, en waarschijnlijk is dat weekeind "verhuisweekeind"
Veel plezier op 8 maart  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

QuattroNL

Citaat van: WilliamB op februari 18, 2014, 08:32:41
Ik had graag langs willen komen, maar helaas verhinderd. Wij zijn bezig met klussen bij familie, en waarschijnlijk is dat weekeind "verhuisweekeind"
Jammer dat je niet kan William  :-(
Maar anders spreken wij wel een andere keer af. Komt goed.
Verhuis klus ze  clown1

Citaat van: xander32 op februari 17, 2014, 22:09:39
Interesse :yes:. Lekker dichtbij ook :-D.
Is idd 'om de hoek'. U is van harte welkom  hello
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

audiof. zonder budget

leuk intiatief, echter een eind bij mij vandaan... ik ga er eens over nadenken!
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Rob46

Ondanks het feit dat het dan 'internationale vrouwendag' is, lijkt mij het heel erg leuk  :yes: om aan te sluiten. Mocht er nog een plekje zijn, dan lees ik het wel!

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

QuattroNL

Citaat van: Rob46 op februari 18, 2014, 09:57:43
Ondanks het feit dat het dan 'internationale vrouwendag' is, lijkt mij het heel erg leuk  :yes: om aan te sluiten. Mocht er nog een plekje zijn, dan lees ik het wel!
Ik heb nog geen concrete toezeggingen dus ja, er is nog plek  :-D
Als mede-Totem-eigenaar lijkt het me voor jou interessant om een vergelijk te doen (Arro vs Staff) dus...

De mensen die gaan komen kunnen dan gelijk zelf de 'magie' van de CA Diamond dempingsplaat ervaren. hint hint  clown1
(wordt wel even een gesjouw omdat deze zware plaat ín m'n meubel onder de versterker ligt maar dat heb ik er wel voor over)

Citaat van: audiof. zonder budget op februari 18, 2014, 09:37:33
leuk intiatief, echter een eind bij mij vandaan... ik ga er eens over nadenken!
Wellicht valt er te carpoolen met iemand?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

xander32

Citaat van: QuattroNL op februari 18, 2014, 09:12:40
Jammer dat je niet kan William  :-(
Maar anders spreken wij wel een andere keer af. Komt goed.
Verhuis klus ze  clown1
Is idd 'om de hoek'. U is van harte welkom  hello
Count me in :yes:.

QuattroNL

Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

RoGEK

lijkt me leuk.

zal het eens in de groep gooien hier thuis..
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

QuattroNL

Citaat van: RoGEK op februari 18, 2014, 21:29:26
lijkt me leuk.

zal het eens in de groep gooien hier thuis..
Ja Roger, je bliksembezoek een tijd geleden was natuurlijk veuls te kort. Hoogste tijd om het geheel eens beter te beluisteren en bekijken  :yes:
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

xander32

Citaat van: RoGEK op februari 18, 2014, 21:29:26
lijkt me leuk.

zal het eens in de groep gooien hier thuis..
Gezellig, ik zeg; doen :yes:.

QuattroNL

Over 2 weken is het zover!
En er is nog een plekje over. Wie o wie?

Roger, laat je het nog even weten?  :-P
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

drees62

Citaat van: QuattroNL op februari 22, 2014, 19:50:11
Over 2 weken is het zover!
En er is nog een plekje over. Wie o wie?


Noteer mij maar, kom graag eens je set bewonderen en kennismaken!