Audioclubs, zijn er hier mensen lid van?

Gestart door renes59, november 30, 2013, 18:52:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Audioclubs, zijn er hier mensen lid van?
Ik kijk wel eens op de websites van deze clubs en dan vooral belangstellend naar de foto's of ik bekenden zie. Zie ze eigenlijk niet en daarom vroeg ik mij af of er hier ook mensen lid van een audioclub zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op november 30, 2013, 18:52:42
Audioclubs, zijn er hier mensen lid van?
Ik kijk wel eens op de websites van deze clubs en dan vooral belangstellend naar de foto's of ik bekenden zie. Zie ze eigenlijk niet en daarom vroeg ik mij af of er hier ook mensen lid van een audioclub zijn.

Er zijn er maar een paar nog "echt" actief

Kwam tot jaar of 6 geleden nog wel is bij Velsen en Nunspeet en midden Nederland om demo's te geven met Pol Audio maar sinds internet algemeen goed is het overgenomen door fora heb ik het idee

Terwijl het supergezellig is en leuk en leerzaam
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Het lijkt mij wel wat. Eens om de zoveel tijd met een groep mensen slap lúllen over audio en muziek.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op november 30, 2013, 19:16:48
Het lijkt mij wel wat. Eens om de zoveel tijd met een groep mensen slap lúllen over audio en muziek.


Ja is leuk hoor vaak komen er importeurs of mensen nemen eigen spullen mee maar ook muziek van andere is altijd leuk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

QuattroNL

Citaat van: renes59 op november 30, 2013, 19:16:48
Het lijkt mij wel wat. Eens om de zoveel tijd met een groep mensen slap lúllen over audio en muziek.
Dat doen we nu hier, heerlijk anoniem.
Totdat er weer zo'n heerlijk ouderwetsche fysieke M&G is  :-D
Oftewel bedoel je: meer M&G's!
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op november 30, 2013, 21:33:28
Dat doen we nu hier, heerlijk anoniem.
Totdat er weer zo'n heerlijk ouderwetsche fysieke M&G is  :-D
Oftewel bedoel je: meer M&G's!

Denk dat de M&G een veredelde Audioclub is


http://www.avmn.nl/
http://www.aob-hifi.nl/

zoveel zijn er niet meer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Wel leuk om avonden uit het verleden te bekijken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

mikekiwi


mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

#10
 stupid Zouden er in de Centraal Afrikaanse Republiek ook audioclubs bestaan...? :-D :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: mikekiwi op november 30, 2013, 22:02:18
Er zijn er zeker nog meer hoor:

http://www.audioclubvelsen.nl/

http://www.audioclub-limburg.nl/

Velsen vergeten sta ik nog op zelfs hoe kan ik ze vergeten

Limburg is voor mij buitenland  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

#13
Citaat van: John Wx op november 30, 2013, 23:07:22
Velsen vergeten sta ik nog op zelfs hoe kan ik ze vergeten

Limburg is voor mij buitenland  :-)
Velsen is mijn geboortegrond en t/m 1982 mijn woongemeente, het zou zomaar kunnen zijn dat voor mij oude bekenden lid zijn van die audioclub aldaar.  hello pompom :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Ze zijn allemaal over de IJsel, dan wordt het al gauw buitenland voor mij. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.