Amploze mini M&G: Chris [cz79] op bezoek bij Cor [Cornelis1921]. :-)

Gestart door Cornelis1921, november 25, 2013, 16:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Na een keer af hebben moeten zeggen voor een aantal M&Gs, waaronder bij jrm en bij mijzelf, was het uiteindelijk dan zover: Chris komt een keer naar Leiden voor een 'social call'. De aanleiding was het sneller uitwisselen van waar: de Terje Rypdal-box en de Jan Garbarek-box van Chris  (+ een heleboel ander moois) tegen een box met orgelwerken van J.S. Bach door Ton Koopman, die ik snel voor Chris gekocht heb op Bol.com.
Chris arriveerde vanmorgen even door de klok elf bij mijn woning. Al palaverend over van alles en nog wat dronken wij koffie met een mini gevulde koek. Tussendoor nam Chris nog enige malen zijn telefoon op om te communiceren met het werk, dat vandaag volgen zijn zeggen nogal rustig was...
De CDs zijn natuurlijk ook uitgewisseld. 1 heb ik inmiddels van beluisterd en die zal al beluisterend straks bespreken in de muziekrubriek (;-)).
Wij hebben samen nog eerst (stevig) geluncht, zoals ik dat voorgesteld: ieder twee volkoren boterhammen rijkelijk belegd met (belegen) goudse kaas en schouderham voorzien van 3 spiegeleieren... - mjammie!
Tegen tweeën was het weer tijd voor Chris om de terugreis te aanvaarden na een geslaagde rendez-vous met een gemankeerde muziekinstallatie van mij, want de PM7200 is bij Jon [HAL9000] voor een (kleine) reparatiebeurt.

Wij hadden al eerder afgesproken om samen iets te gaan doen op het gebied van concertbezoek. Nu dat wordt dan hopelijk de Mathäuspassion van Bach volgend jaar in de Pieterskerk, alhier in Leiden. hello pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46


joep

"de Mathäuspassion van Bach volgend jaar in de Pieterskerk, alhier in Leiden."

Hou me aanbevolen, ga wel een hotel vinden voor de nacht.
Schrijf mij maar op de short list Cor!

Rob46

Citaat van: joep op november 25, 2013, 21:04:01
"de Mathäuspassion van Bach volgend jaar in de Pieterskerk, alhier in Leiden."

Hou me aanbevolen, ga wel een hotel vinden voor de nacht.
Schrijf mij maar op de short list Cor!

Ik ook!! Ik ook!! Ik ook!! HB

cz79

Leuk gaan we met zijn allen.

Ben nu aan het genieten van de Organ Works van Bach, leuk ook de afwisseling met Choralen, dus eerst een Chorale endan hetzelfde stuk op orgel.

Was er gezellig Cor, leuk je weer eens te zien en een overheerlijke lunch genoten. Dank daarvoor!

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op november 25, 2013, 21:47:38
Leuk gaan we met zijn allen.

Ben nu aan het genieten van de Organ Works van Bach, leuk ook de afwisseling met Choralen, dus eerst een Chorale endan hetzelfde stuk op orgel.

Was er gezellig Cor, leuk je weer eens te zien en een overheerlijke lunch genoten. Dank daarvoor!
Hadouk Trio ('Utopies') is hypnotiserend goed: had even geen behoefte meer aan muziek, too much, overdonderend! Chris, mijn dank voor deze bijzondere ervaring. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Bijzonder he, ik heb het ooit gehoord bij een forumlid van het buurforum en was gelijk verkocht, bij hem kocht ik de cd die jij nu hebt.

cz79


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79


Cornelis1921

Citaat van: cz79 op november 25, 2013, 23:36:40
Compleet volgens verwachtingen
Besef, dat jij vanaf heden mede verantwoordelijk zijt voor deze wel heel  precaire situatie...  :wink: :schater: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *