Me(e)ting bij SB.

Gestart door SB_Marantz, september 20, 2013, 13:25:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

100%Marantz

Heb nog een power amplfier 2 x 100 W van Philips staan (jaren 80).  ... meenemen??
De SM500 neem ik ook mee zoals afgesproken.

De rest is allemaal Marantz, dus laat ik thuis. :wink:
marantz, what else?

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

100%Marantz

marantz, what else?

100%Marantz

sneeuwwitje,... en de 7 dwergen?  :wink:
marantz, what else?

100%Marantz

marantz, what else?

SB_Marantz

7 koffiepads, 7 slagroomtaarten..... :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32

... breng iig. een portie goede zin en goede moed mee :yes:.

thanatos


QuattroNL

Ik had verder niet meer gereageerd maar mij lukt komende zaterdag niet  nopompom
Veel plezier allemaal!
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

thanatos

Ik ben wel van de partij en zal een PM11S2 meenemen.

Overigens heeft SB een tijdelijke ban hier op het forum (??). Welke blijkbaar niet gemeld is door de moderators.

Eventuele berichten over wel niet aanwezig kunnen zijn mogen ook via mij. Komen ze ook bij Wilfred terecht.

mountainbiker

Citaat van: thanatos op oktober 11, 2013, 19:12:49
Ik ben wel van de partij en zal een PM11S2 meenemen.

Overigens heeft SB een tijdelijke ban hier op het forum (??). Welke blijkbaar niet gemeld is door de moderators.

Eventuele berichten over wel niet aanwezig kunnen zijn mogen ook via mij. Komen ze ook bij Wilfred terecht.
?
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

thanatos

Citaat van: mountainbiker op oktober 11, 2013, 19:20:50
?

Ja voor mij idem een vraagteken en voor de ontvangers ook. Want het zijn er meerdere blijkbaar die ff verplicht forumvakantie genieten  :-D

Iets met een forumregel 11 en een verkeerd keelgat bij een moderator oid werkelijk geen daadwerkelijk idee. Dit topic lijkt mij ook niet de plek het te bespreken maar moest het wel melden ivm PM's aan SB. Die mogen/kunnen dus bij deze via mij en zullen 1:1 doorgezet worden.

xander32

Ik ben morgen gewoon van de partij, heb middels PM zijn adres en contact gegevens ontvangen.

100%Marantz

Citaat van: xander32 op oktober 11, 2013, 20:04:42
Ik ben morgen gewoon van de partij, heb middels PM zijn adres en contact gegevens ontvangen.

idem
marantz, what else?

xander32

Ik moet nu mijn voorgaande post al bijstellen, onverwachts; morgen komt er iemand voor mijn Ushers. Wanneer die niet te laat weer de deur uit gaat, spring ik nog in de auto richting Cuijk :yes: (30 min. rijden).