M&G bij Cornelis1921, zaterdag 7 september, 2013.

Gestart door Cornelis1921, september 06, 2013, 19:00:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op september 08, 2013, 09:38:11
Klinkt als een gezellige dag, ajmmer dat ik er niet bij kon zijn maar dat doen we echt nog wel eens over
Wis en waarachtig, Chris! :yes: :yes: :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Citaat van: cz79 op september 08, 2013, 09:38:11
Klinkt als een gezellige dag, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar dat doen we echt nog wel eens over

Ja jammer, wist van niets.

jrm

Inderdaad, zoals Cor en Hans het al verwoord hebben, was het een uitstekende M&G!

De set van Cor is zorgvuldig n
Bij elkaar gezocht door Cor en de Harbeths zijn de toefjes op de taart.

Deze set is muzikaal, groots en grijpt je beet 
Zoals Marantz zegt: muziek is emotie, dan hebben ze deze combinatie voor ogen, is mijn mening en zo ervaar ik dat bij Cor.

Foto,s heb ik opgestuurd naar Rob voor zijn topic: Op de bank bij...

Verder ben ik met zo'n 16 cd's thuis gekomen, van jazz naar cumbia naar soul tot funk!
Ik zal de titels wel elders plaatsen, een deel komt van Cor, waarvoor dank Cor!

Kortom een zeer geslaagde M&G en een uitermate leuk programma!

Cornelis1921

#18
Citaat van: joep op september 08, 2013, 11:04:55
Ja jammer, wist van niets.
Liegenaar ;-), je bent ...., maar ....
Jij bent de eerst volgende Joep; ik wil in november nog eens een M&G organiseren. Ik zal deze maand nog eens polsen of Zoldar dan kan en zin heeft. Jan heeft het te druk. Maar voor Arjan (Marantz81) is het motoseizoen dan over, wellicht dat hij dan ook kan en zin heeft. En dan, last but not least, Paul, die mij ooit een vriendschappelijke dienst bewezen heeft. Kortom, die kunnen als eerste reageren voordat ik er een open uitnodigingsprocedure van maak. De genoemde kunnen PM van mij verwachten.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op september 08, 2013, 14:41:39
Liegenaar ;-), je bent ...., maar ....
Jij bent de eerst volgende Joep; ik wil in november nog eens een M&G organiseren. Ik zal deze maand nog eens polsen of Zoldar dan kan en zin heeft. Jan heeft het te druk. Maar voor Arjan (Marantz81) is het motoseizoen dan over, wellicht dat hij dan ook kan en zin heeft. En dan, last but not least, Paul, die mij ooit een vriendschappelijke dienst bewezen heeft. Kortom, die kunnen als eerste reageren voordat ik er een open uitnodigingsprocedure van maak. De genoemde kunnen PM van mij verwachten.
Groetjes, Cor.
De genoemden, behalve Jan, hebben PM! byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Ben wat extreem slordig met mijn PM. Daar komt nog bij dat ik het meeste ben vergeten nog voordat ik het heb gelezen. Zo ook nu weer. Zal eens kijken hoe mijn agenda eruit ziet.

Mijn vrouw noemt het soms Alzheimer light. Maar meestal desinteresse maar dat is absoluut niet het geval.

Cornelis1921

Citaat van: joep op september 15, 2013, 20:39:01
Ben wat extreem slordig met mijn PM. Daar komt nog bij dat ik het meeste ben vergeten nog voordat ik het heb gelezen. Zo ook nu weer. Zal eens kijken hoe mijn agenda eruit ziet.

Mijn vrouw noemt het soms Alzheimer light. Maar meestal desinteresse maar dat is absoluut niet het geval.
Heb je nog zin Joep? Je bent van harte welkom.  byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *