M&G bij Cornelis1921, zaterdag 7 september, 2013.

Gestart door Cornelis1921, september 06, 2013, 19:00:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Morgen is het dan eindelijk weer eens zover; een M&G at my place. Ik had al ergens anders aangeven waarom de andere deelnemers min op meer d.m.v. coöptatie zijn uitgenodigd. Dit jaar ben ik bij Janver, cz79 en Rob46 op bezoek geweest. Janver heeft het te druk.  Daarom Rob46 en Chris79 én Whisper uitgenodigd, omdat de laatste onderdeel van een traditie aan het worden is  :-D. Jrm vanwege zijn betrokkenheid bij diverse M&Gs d.m.v. zijn bereidheid mij een lift te verschaffen (waarvoor nogmaals mijn dank notworthy). Kortom het is een lekker zooitje geworden, die uitnodigingen dan.  :angel:

Chris moest helaas ter elfder uure afzeggen omdat hij reeds zijn opa beloofd had hem te vergezellen gedurende een Indië-herdenking in Roermond. En misschien is dit wel de laatste keer dat hij dit kan doen gezien het feit dat zijn opa al 84 is. But, "Old soldiers..."

Wij trappen vanaf 11:00 af met koffie en gebak. Tegelijkertijd worden de nieuwe audio aanwinsten bekeken, beluisterd én vooral bewonderd.  :roll:
Als men daarna uitbewonderd is gaan wij over tot het eens beluisteren de nieuwe muziekaanwinsten (surprise!) of die genen die zijn meegebracht. Ook mijn collectie staat uiteraard ter beschikking.
Na het begin van middag trekken wij richting de binnenstad voor een hapje vis en shopvertier bij Plato en Velvet Music.
Wij sluiten deze, naar ik hoop geslaagde, dag tussen 18:00 en 19:00 af met een pastamaaltijd waar iedereen aan deelneemt.  hello pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm


Whisper.nl

Citaat van: jrm op september 06, 2013, 21:57:34
stupid

Kannie wachtuh!!

+1  stupid

Groet Whisper

ps neem wel een paar bekende en (meer) onbekende cd's mee.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: jrm op september 06, 2013, 21:57:34
stupid

Kannie wachtuh!!
Anders ik wel...
Al moeten er hedenochtend nog het één en ander aan boodschappen gedaan worden.
Nogmaals tot straks... En rijd voorzichtig... Trollen op de weg!  :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Exxar

Wel, waar blijven de verslagen, de foto's, de kritische recensies, de score, de tips, de.....?

cz79

Nou, nou, nou wat duurt dat allemaal lang met die gasten zeg :-D

Cornelis1921

Citaat van: Exxar op september 08, 2013, 09:02:03
Wel, waar blijven de verslagen, de foto's, de kritische recensies, de score, de tips, de.....?
:-D Geduld is een schone zaak, Exxar! :-D

OK, we trappen af...
Zoals Marcel (jrm) al aangaf; deze M&G was (weer) "TOP" en tof.
Het begon gisterenmorgen allemaal zo rond elven toen eerst Marcel zich melde. Even later kwam Rob (Rob46) na enig gezoek en geloods aanbellen.
Koffie met gebak :kwijl:, en al causerend wachten op Hans (Whisper.nl), die zo tegen twaalven zich aan de koffie met gebak kon zetten.
Kort na twaalven ging de eerste CD in de SA8003 en er kon van de muziek én de set genoten worden. [Playlist volgt nog, die is door Rob bijgehouden.]
Even voor tweeën stapten wij allen in de (wel zeer fraaie bolide) van Marcel, die ons naar de "Park & Ride" bracht vanaf waar wij met een busje vrijwel voor de ingang van steeg, waar Plato zich bevindt, werden afgezet. Aldaar hebben wij ons al snuffelend naar CDs vermaakt. Menigeen, behalve Hans, kwam met wat lang gekoesterde en gewenste buitenkansjes Plato uit.
Vervolgens zijn wij, al wandelend, op weg gegaan naar de markt, alwaar wij, al staand, heerlijk van een visdis genoten hebben. :kwijl: ;-)
Daarna was Velvet aan de beurt om door ons bezocht te worden. Ook hier had bijna iedereen, ook Hans, weer buit. (Ik had al mijn pecunair kruit al bij Plato verschoten.)
Eenmaal weer terug op basis genoten wij, onder het genot van drankje, nog van diverse CDs, alvorens ik voor het pastamaal de keuken in ging.
Eenmaal opgeschept weet men dat men maken heeft zowel bescheiden als grote eters. Er bleef, gelukkig, over. Het toetje bestond uit chocolademousse.
Daarna hebben Marcel en Rob de afwashoneurs waargenomen.
Wij sloten deze, zeer geslaagde, M&G af met een koffie voor de één en water voor de ander.
Om acht uur was het opeens weer stil in huize Cor, heel stil... :| :-D
byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Exxar

Breek de stilte..... met de afwas en opruim na het bezoek, met een lekker stukje muziek op de voorgrond... :)

cz79

#14
Klinkt als een gezellige dag, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar dat doen we echt nog wel eens over