Marantz DV17 schuiflade. OPGELOST

Gestart door AkTeVox, juni 01, 2013, 17:38:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AkTeVox

Bij mijn DV17 gaat de schuiflade 9 op de 10 keer van zelf terug dicht als je die opent. :-( :-(
Na 5 pogingen lukt het dan toch. Volgende dag begint het verhaal terug van voor af aan.
Iemand hier ervaring mee?

JohnWx

Citaat van: AkTeVox op juni 01, 2013, 17:38:29
Bij mijn DV17 gaat de schuiflade 9 op de 10 keer van zelf terug dicht als je die opent. :-( :-(
Na 5 pogingen lukt het dan toch. Volgende dag begint het verhaal terug van voor af aan.
Iemand hier ervaring mee?

Was dat niet een het vet wat opgedroogd was neem even contact op met SBM of HAL


blijft een mooi ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

AkTeVox

#2
Meer hieronder.

AkTeVox

#3
Niet tegenstaande de prachtige zonnige ochtend heb ik de DV17 onder de loep genomen.
Had ergens gelezen dat de CD17 hier ook problemen mee had en meende me te herinneren dat de eindeloop switch de boosdoener was. De DV17 op de chirurgtafel en de zoek tocht kon beginnen.


DV17 bolide inside.


Onderkant loopwerk met linksonder het printje van de eindeloop switch.


De boosdoener. Heeft een reinigingsbeurt gekregen.
Ondertussen de glijbanen van lade & chassis ontdaan van oud vet en voorzien van nieuw.


Eerste test run...... werkt perfect !!!!!!!!!!!  :-D :-D :-D :-D


Showtime.






JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg

Damn blijf toch erg mooi om te zien die 14 16 17 serie :kwijl:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

dus stel ik vind een dv17 met dit probleem wat zijn de kosten  :lol: voor deze service beurt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

AndreC

(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

AkTeVox

Citaat van: John Wx op juni 02, 2013, 13:32:43
dus stel ik vind een dv17 met dit probleem wat zijn de kosten  :lol: voor deze service beurt

Voor jou 0 euries.  :wink:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.