M&G en blinde geluidstest

Gestart door AndreC, mei 24, 2013, 17:24:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

#30
Citaat van: Cornelis1921 op mei 25, 2013, 09:39:16
Had jij zeker ook niet in de gaten dat mijn oorspronkelijke posting vol met spel- en taalfouten stond. :oops: redface violent1
Spel- en taalfouten, wordt er niet warm of koud van. In een gezin waar ik de enige ben die niet dyslectisch is lees je taalfouten niet eens meer.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Rob46

Citaat van: renes59 op mei 25, 2013, 09:56:25
Spel- en taalfouten, wordt er niet warm of koud van.

Ij ok nieet, bestan er gelukig noch menschen dei foutten (mogen) makenn!  :yes:

AndreC

Citaat van: Cornelis1921 op mei 25, 2013, 09:39:16
Had jij zeker ook niet in de gaten dat mijn oorspronkelijke posting vol met spel- en taalfouten stond. :oops: redface violent1

Let daar niet zo op Cor, als maar leesbaar is dan is alles goed.
Ik zit altijd op de iPad, en dan tik ik wel eens ernaast, of heb niet in de gaten dat de autocorrectie er iets anders van gemaakt heeft.

En dit is geen school hier, je krijgt er geen punten voor, alleen waardering als je perfect Nederlands schrijft.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

AndreC

Citaat van: Rob46 op mei 25, 2013, 09:58:40
Ij ok nieet, bestan er gelukig noch menschen dei foutten (mogen) makenn!  :yes:

:schater:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Rob46

Citaat van: AndreC op mei 25, 2013, 10:00:08
Let daar niet zo op Cor, als maar leesbaar is dan is alles goed.
Ik zit altijd op de iPad, en dan tik ik wel eens ernaast, of heb niet in de gaten dat de autocorrectie er iets anders van gemaakt heeft.

En dit is geen school hier, je krijgt er geen punten voor, alleen waardering als je perfect Nederlands schrijft.

notworthy

Cornelis1921

#35
Citaat van: Rob46 op mei 25, 2013, 09:58:40
Ij ok nieet, bestan er gelukig noch menschen dei foutten (mogen) makenn!  :yes:
Flauw hoor, om hiermee zo de spot te drijven met het laaggeletterde volksdeel, waar ik soms ook lijk toe te behoren. :yes: :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: AndreC op mei 25, 2013, 10:00:08
Let daar niet zo op Cor, als maar leesbaar is dan is alles goed.
Ik zit altijd op de iPad, en dan tik ik wel eens ernaast, of heb niet in de gaten dat de autocorrectie er iets anders van gemaakt heeft.

En dit is geen school hier, je krijgt er geen punten voor, alleen waardering als je perfect Nederlands schrijft.
Ik weet het, André, dit forum is geen plek voor taalpuristen, -perfectionisten en andere eerzuchtigen - doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Citaat van: Cornelis1921 op mei 25, 2013, 10:02:22
Flauw hoor, om hiermee zo de spot te drijven met het laaggeletterde volksdeel, waar ik soms lijk toe te behoren. :yes: :-D

  redface

pietr

Zo lang er spelfouten gemaakt worden, heb ik werk (docent Nederlands). ;-)

Ik heb meer verstand van taal, dan van audio en ht.
Denon AVR1912 - Denon 1611UD - Tannoy Revolution Signature DC6T

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op mei 25, 2013, 09:31:53
Wat een goed weekend, velen op het forum gaan het weekend kunnen beginnen met de absolute zekerheid om 1M$  te kunnen winnen! :wink:

alleen niemand heeft het nog gehaald een ABX test tussen kabels cd spelers versterkers voor 1 miljoen $



zelfde als dat iedere paragnost zich kon melden maar allemaal gezakt de Chair de Ogilvie's en zelfs de lepelbuiger ging voor schut


hij gaf een presentatie op TED en had in zijn hand een microfoon (dacht men was braadtrimmer) had ook geen glazen in zijn bril en hij at een potje vol slaappillen op van Dr Vogel terwijl erop stond dat je maar 2x keer mocht innemen

"illusie" het is wat men wil horen en zien
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: pietr op mei 25, 2013, 11:08:40
Zo lang er spelfouten gemaakt worden, heb ik werk (docent Nederlands). ;-)

Ik heb meer verstand van taal, dan van audio en ht.

Piet(e)r ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

pietr

de 'r' is de eerste letter van mijn achternaam.

O jee, vanaf nu wordt elke tikfout van mij waarschijnlijk genadeloos afgestraft.
Denon AVR1912 - Denon 1611UD - Tannoy Revolution Signature DC6T

JohnWx

Citaat van: pietr op mei 25, 2013, 11:42:47
de 'r' is de eerste letter van mijn achternaam.

O jee, vanaf nu wordt elke tikfout van mij waarschijnlijk genadeloos afgestraft.

:evil: ja Meester Piet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.