De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: marvin op december 24, 2017, 01:06:21
Helaas zijn er wat mankementen, maar ik heb goede vertrouwen er met de verkoper wel uit te komen. 
Mn surround kanalen werken niet en er is kanaal verschil in links en rechts met inschakelen. Kot zooi.
Maar wat wel werkt smaakt naar meer.  Meer kanalen.
Dat wat ik met de 9200 bereikte dmv een equalizer perst die 14 eruit zonder equalizer. Dat resulteert in strakkere bass en een betere scheiding van het hoog. Hij is dus behoorlijk anders getuned  dan de 9200.

hoe heet zo iets ? een brakke bak ?  violent1 HLP

Groetjes Hans Aka Whisper  :mrgreen:
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

Citaat van: marvin op december 24, 2017, 01:06:21
Helaas zijn er wat mankementen, maar ik heb goede vertrouwen er met de verkoper wel uit te komen. 
Mn surround kanalen werken niet en er is kanaal verschil in links en rechts met inschakelen. Kot zooi.
Maar wat wel werkt smaakt naar meer.  Meer kanalen.
Dat wat ik met de 9200 bereikte dmv een equalizer perst die 14 eruit zonder equalizer. Dat resulteert in strakkere bass en een betere scheiding van het hoog. Hij is dus behoorlijk anders getuned  dan de 9200.
Heb je hem vooraf niet getest ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ja er hing een subwoofer aan en twee luidsprekers.

Marvin

Hij heeft hem zelf alleen in stereo gebruikt. Maar ik heb een nummer gekregen van een hersteller, daar rij ik van de week even langs.

pietjepc

Ondanks dat er ergere dingen zijn, is het toch wel balen. Hopelijk valt het mee en kan ie binnenkort via alle kanalen zijn kunsten vertonen :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marvin

Ik heb goede hoop dat het wat slechte contacten zijn, kan die samen met z'n kleine broertje naar de dokter toe. Want die moest ook gesoldeerd worden.

RHK

Anderszijds kan het geen kwaad om te servicen, inherent aan de leeftijd toch?  Dan heb je er weer jaren plezier van. Het is alleen jammer dat het op deze manier moet lopen.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin

Ja zou je denken, hij is vorig jaar nagekeken. Met die monteur heb ik nu contact.

Marvin

Wel een krachtige bak hoor. Durf het nu niet volledig open te trekken. Die vervelende medebewoners van dit pand zijn allen aanwezig, denk dat het kunstgebit nu al onder de bank ligt.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

NB

Citaat van: marvin op december 24, 2017, 12:45:06
Wel een krachtige bak hoor. Durf het nu niet volledig open te trekken. Die vervelende medebewoners van dit pand zijn allen aanwezig, denk dat het kunstgebit nu al onder de bank ligt.
:schater:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Whisper.nl

SB Marantz en Hal9000 are you on board ??  HLP
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

Gefeliciteerd met de komst van de SR14, Mavin. hello Heel veel luisterplezier toegewenst! pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Dank je Cor..!!
Vooralsnog is het een stereo versterker, maar gelukkig wel een hele potente...

Marvin



Zou goed kunnen dat er onder die zwarte kap een fietsdynamo schuilt, maar het ziet er wel indrukwekkend uit.