De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

De stempel "Man-Cave" zal wel aan me blijven kleven denk ik....

Zoldar

Je hebt zelfs een plantje en wat gordijnen. Pas maar op, straks blijft er een vrouw kleven en kun je het helemaal decoreren  clown1
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marvin

Ja stel je eens voor, dat moeten we natuurlijk niet hebben! Haha.

audiof. zonder budget

Ziet er indrukwekkend uit... het is ook wel wat "geweld" wat je zoal opgesteld hebt staan... ik neem aan dat je een hele goede verstandhouding hebt met je buren clown1 clown1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Marvin

Tegenwoordig wel ja, niet altijd zo geweest.  Haha, zo nu en dan eens uitnodigen voor drankje, stukje muziek erbij of een filmpje. 
Doet wonderen....!
Ook een beetje op de tijden letten en wie er om je heen thuis is. 
Maar ook ik heb natuurlijk een volumeknop die van zacht naar hard en weer terug kan. 

Paul

Kom ooit wel een keer luisteren Marvin.  :lol: :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

audiof. zonder budget

Citaat van: marvin op mei 15, 2014, 16:16:07
Tegenwoordig wel ja, niet altijd zo geweest.  Haha, zo nu en dan eens uitnodigen voor drankje, stukje muziek erbij of een filmpje. 
Doet wonderen....!
Ook een beetje op de tijden letten en wie er om je heen thuis is. 
Maar ook ik heb natuurlijk een volumeknop die van zacht naar hard en weer terug kan.

Use power wisely, young skywalker  clown1
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Marvin


Marvin


Citaat van: Paul op mei 15, 2014, 17:31:29
Kom ooit wel een keer luisteren Marvin.  :lol: :-P

Moet ik dan een bingo organiseren, of voel je je zonder ook op je gemak?

Marvin


Marvin

Voor de kruisjes-kijkers; Tablet/smartphone en Tapatalk.  Blijf niet bezig met uploaden Anno 2012......

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: marvin op mei 27, 2014, 04:17:16
Voor de kruisjes-kijkers; Tablet/smartphone en Tapatalk.  Blijf niet bezig met uploaden Anno 2012......
Dan kun het net zo goed het plaatsen van foto's helemaal maar achterwegen laten als jij niet iedereen er van mee wil laten genieten. :-P
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Het is iets van de laatste tijd, voorheen deden de foto's het wel gewoon.
Misschien dat er iets op het forum moet worden ge-update ofzo.

bas focal marantz

Citaat van: Cornelis1921 op mei 27, 2014, 12:56:34
Dan kun het net zo goed het plaatsen van foto's helemaal maar achterwegen laten als jij niet iedereen er van mee wil laten genieten. :-P
Foto'tje op je pc zetten en dan uploaden naar forum kan iedereen plaatjes kijken.