De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Dit was echt top!

En dit is 'The Love Boat'. of beter gezegd; in love met deze boot.


Cornelis1921

Citaat van: marvin op juni 05, 2009, 01:18:15
..
De bezem toendertijd door je eigen postings heengehaald, of was het de stofdoek...? :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ja, er zijn weleens tijden geweest dat ik behoorlijk klaar was met dat gezever hier.

Paul

Citaat van: marvin op juli 29, 2013, 15:31:45
Ja, er zijn weleens tijden geweest dat ik behoorlijk klaar was met dat gezever hier.
Uh,  .......... ken er nog een  :-D  probeer maar een pm te sturen ...  lezen en relativeren trieste mensen soms.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

#754
Emoties maar eens opzij geschoven en dan uiteindelijk maar eens de hagelnieuwe meubels van m'n wijlen maatje neergezet. 

Inclusief vliegendtapijt, ook bezig met een 'versleten' houten vloer via MP.

Wel apart gelijk te horen dat het geluid wordt beïnvloed door de lederen bankstellen, akoestiek doet blijkbaar niet alleen in theorie ter zake.  :-D

Cornelis1921

En het resultaat mag er wezen, Marvin. Ziet er heel netjes uit zo. De complimenten. notworthy :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Voor het eerst een zithoek voor meerdere personen, wel apart na jaren aan de bar te hebben gehangen. 

lo

Op passen dat je niet te "normaal" gaat overkomen hè, zometeen ga je mee doen met de trend van "huisje, boompje, beestje en bankhangen"  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... die tenor staat er louter voor de sier?

Blijft een brute set met zoveel driveroppervlak HB.

Maurice

Als mijn vrouw vindt dat de audio bij ons een te prominente plek inneemt, dan laat ik altijd jouw set zien, is het gezeur gelijk weer een jaar opgeschort  :angel:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Tja, je hebt wat in te brengen in het huishouden of niet..... :-D

Marvin


Citaat van: xander32 op maart 30, 2014, 10:57:44
... die tenor staat er louter voor de sier?

Het stof moet zich érgens verzamelen.

Marvin