Onkyo TX-SR604E

Gestart door PM95, mei 14, 2007, 22:52:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

De Marantz SR4300 heeft het veld moeten ruimen voor een Onkyo  byebye

Hoe klinkt deze tenopzichte vd Marantz,het klinkt wat neutraler en hij heeft hoorbaar meer power (80 W pc vs 140 W pc) wat simpel te verklaren is aan de hand van de specs.
Ook de pure sound button spreekt mij wederom aan,ik had al eerder ervaring met een 701 model waar deze nieuwere onkyo veel weg van heeft,het is dat het nu net iets te laat is om het volle potentioneel te benutten dus daar laat ik mij een andere keer wel over uit.
De gemiddelde prijs ligt rond de ?500,- en dat is mijn inziens tenopzichte vd concurentie heel scherp te noemen,ik moest er zelf ?450,- voor betalen en daar ging nog eens ?200,- vanaf ,dus een marantz van ca 4jr brengt nog wat op!  pompom

Zo dan ga ik nog even wat uit fierelieren want er zit me een partij meuk op het ding  :-o,ow jah Rob helpt mij de 20 ste er vast wel mee  :-D

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Een Onkye neutraler? Kaler bedoel je  violent1

Wel een beetje kermisbak om te zien, maar kom binnenkort wel eens een echt oordeel vellen, misschien is ie zo slecht wel niet  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Citaat van: Maurice op mei 14, 2007, 23:14:24
Een Onkye neutraler? Kaler bedoel je  violent1


Je leest het goed

neutraler
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Mmm ik heb die dag de 7500 bij dus ik kan je overstag laten gaan  :-P
Maar we zullen er zeker wel uitkomen !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Citaat van: Maurice op mei 14, 2007, 23:14:24

Wel een beetje kermisbak om te zien, maar kom binnenkort wel eens een echt oordeel vellen, misschien is ie zo slecht wel niet  clown1
Je hebt hem gisteren gezien,je vond het achteraf toch niet zon kermisbak  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Zie technische specificaties:

Dolby Digital Receiver * Dolby Digital (AC3)- EX- DTS- ES Dolby Pro Logic II decoder * HDTV compatible * Cinema DSP * Midnight mode * On Screen display * Vermogen speakers: Front L/R 150 watt Center 150 watt Surround 150 Watt * 6 Ohm * Voorzijde: S-video- video - audio - digitale in/uit- hoofdtelefoon - Achterzijde: 4 optical- 2 coax- 3 audio - 7 video - 5 S-video input- 3 S-video output- 7.1 kanaals externe ingangen- subwoofer- video component - 2 HDMI in- 1 HDMI uit- aansluiting(en) * FM /MW Tuner met 40 voorkeuze zenders * RDS * Sleep-Timer * Muting * Opgenomen vermogen 630 Watt * 0.3 Watt standby * Inclusief : 1 afstandbediening * Gewicht 11.4 kg * afm: (b x h x d): 43.5- 17.4- 37.7 cm ( 08/06 yg ) *
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Marco op mei 17, 2007, 14:12:32
Citaat van: Maurice op mei 14, 2007, 23:14:24

Wel een beetje kermisbak om te zien, maar kom binnenkort wel eens een echt oordeel vellen, misschien is ie zo slecht wel niet  clown1
Je hebt hem gisteren gezien,je vond het achteraf toch niet zon kermisbak  :-D
Nee, maar toen stond ie ook uit!
Maar Linda gaf al aan dat alles gedimd kan worden.
Mijn motor al gezien? Linda heeft foto's gemaakt!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

@Maurice,

En al wezen luisteren ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Rob heeft hem al uitvoerig kunnen beluisteren,hij heeft hem voor mij afgeregeld  8-)

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Paul op mei 24, 2007, 06:47:00
@Maurice,

En al wezen luisteren ?
Nope, momenteel druk met een hoop zaken, maar niet met beluisteren van niet-marantz apparatuur  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

erwin

niet marantz apparatuur beluisteren is ook wel het laatste wat je moet doen.
(just kidding Marco) :-D :-D
Citaat van: Maurice op mei 24, 2007, 10:01:29
Citaat van: Paul op mei 24, 2007, 06:47:00
@Maurice,

En al wezen luisteren ?
Nope, momenteel druk met een hoop zaken, maar niet met beluisteren van niet-marantz apparatuur  clown1
:wav:
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma

Paul

Lekker positief voor Marco   nonono
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

die onkyo's staan inderdaad nu aan de top.

leuk ding.. ik vind het wel wat hebben..

maar Marco wil je geen prachtige SR9000  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  die maarliefst 2 kilo weegt
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Stadium III

ik moet zeggen dat de reciever wel bij marco zijn speakers past
Het komt wel rustig en neutraal over !

Verder zeer veel optie's zoals altijd en niet echte de moeilijkste !

Voor marco een dijk van een reciever !

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Citaat van: Paul op mei 24, 2007, 11:03:24
Lekker positief voor Marco   nonono
ik lach er wel om  :lol: :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)