Preview Anti-Mode 2.0 Dual Core

Gestart door Perfect_audio, november 30, 2011, 15:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Hallo John, dit is het Viva-forum niet hoor.
Maar vooruit, slaap lekker en als je je koffers al gepakt heb mag je best een keertje op audiëntie komen hoor.

TurboMarco

Even zonder gekheid  :-D ,ik denk dat ik wel een van de makkelijkste luidsprekers heb met z'n 4 Ohm en 83db1w1mtr van de hele club ,dus de versterkers die ik allemaal in huis gehad heb (varierend van Krell tot NAD ) hebben daar peanuts aan ,sterker nog een goedkope Sony kan daar makkelijk mee overweg ,dus mijn ervaring leert dat dergelijke makkelijk aanstuurbare luidsprekers enkel behoefte hebben aan een goed werkende DSP om toch de problemen die de akoestiek met zich mee brengt tot een behoorlijk resultaat te leiden.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard



( Uit set van Wim: door Perfect_audio op mei 27, 2012, 09:52:05 geknipt/geplakt)
Citeer
Dat is het nadeel van 'vluchtig doorlezen', je mist het e.e.a.
Je kunt nl de AM aansluiten tussen bron en (geïntegreerde)versterker.
Er zijn hiervoor drie aansluitingen, analoog (XLR, RCA), digitaal (S/PDIF) en nog een USB-aansluiting.
Via XLR of RCA of S/PDIF ga je naar de versterker.
Alle stereomannen kunnen er gebruik van maken 

ron

Levert dus nog steeds problemen op wanneer je 3 à 4 bronnen aan je geïntegreerde versterker hebt hangen   :|
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Zoldar

ik heb interesse voor een demo.

Ik heb eigenlijk maar 3 bronnen -> digitaal voor de dac en na de streamer, analoog na de phono amp of eventueel de SACD/DVD-audio speler.

Het zou een stuk eenvoudiger zijn als ik een pre in en pre out had op de graaf maar dat zit er niet op.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Perfect_audio

Citaat van: Zoldar op mei 29, 2012, 11:50:27
ik heb interesse voor een demo.

Ik heb eigenlijk maar 3 bronnen -> digitaal voor de dac en na de streamer, analoog na de phono amp of eventueel de SACD/DVD-audio speler.

Het zou een stuk eenvoudiger zijn als ik een pre in en pre out had op de graaf maar dat zit er niet op.

Hoi,

laat even via PM weten waar je woont, kan ik eens kijken hoe het in het reisschema past.
Mag ook via support at anti-mode punt info.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

cz79

Citaat van: Zoldar op mei 29, 2012, 11:50:27
ik heb interesse voor een demo.

Ik heb eigenlijk maar 3 bronnen -> digitaal voor de dac en na de streamer, analoog na de phono amp of eventueel de SACD/DVD-audio speler.

Het zou een stuk eenvoudiger zijn als ik een pre in en pre out had op de graaf maar dat zit er niet op.

Ook geen tape-loop o.i.d?

Zoldar

euuhhhh ja maar wat heb je daar aan?
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Tape out --> Analoog in AM --> Analoog uit --> Tape In

Marantz 81

Citaat van: Maurice op december 06, 2011, 22:26:08
Voor de sceptici en geïnteresseerden: zojuist even contact gehad met Ron, en als hij de Anti-Mode binnen heeft en deze doorgrond heeft, zullen we deze bij mij thuis eens aan de tand voelen!
Zal dus een M&G worden waar de stereo adepten eens kunnen proeven of een DSP inderdaad vloeken is of toch echt uitkomst biedt.  pompom


Maurice,

Is de mogelijkheid er nog dat dit gaat plaatsvinden ?

Audiotic

#189
En, ervaringen? Staat ook op mijn lijst eens te proberen...
Nu met Ronald in conclaaf over hoe het beste toe te passen. Mogelijk 2 stuks nodig voor het optimale resultaat, bij mijn gecombineerde stereo / surround set. 1 kan, maar 2 misschien beter om de fronts (monitors) te ontlasten.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

... Stuurt (analoog) de beide mono-blokken aan (niet de MM8003). Met mooiere voeding (PSU).
Later review, maar het verschil is enorm!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Zoldar

Gefeliciteerd!

Mooie oplossing voor als je met een stereo set de room modes te lijf wil gaan. Mocht ik van de een integrated afgaan. Komt dit tussen vv en ev.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Audiotic

Dit zit inderdaad tussen voor en eind. Analoog aangesloten dus (via XLR). De AM zijn werk laten doen, duurde ruim 10 minuten waarbij hij een aantal keren een "sweep" deed. Op het scherm was duidelijk het verschil te zoien, en hoorbaar was het zeker. Ik wil nog een beetje spelen, vooral ook met meer-punts calibratie - op meer punten in de kamer dus, een beetje een cirkel van 2m om de luisterplek heen.

Ben er nog niet helemaal uit wat de beste manier van aansluiten is. Nu is het dus gewoon analoog, en fat wil ik wel zo houden. Maar welke instelling? Ik heb het volume nu op maximaal gezet.

Ik ga wel even overleggen met Ronald, de importeur (die zeer behulpzaam is).
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

lo

Kun je die AM ook bij een geïntegreerde versterker gebruiken?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.