Fabrieksbezoek Blumenhofer (A.K.A. het Marantz-museum …)

Gestart door Arden, augustus 08, 2011, 16:41:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arden

Citaat van: renes59 op augustus 09, 2011, 22:38:37
Citaat van: John Wx op augustus 09, 2011, 22:12:28
[hebben ze daar ook een Aldi  :wink: Marco

Jij wilt aldaar een Aldi audio setje kopen? :wink:
Há, die heb ik al lang, is nog in mint staat (hoe zou dat toch komen)...
Misschien wat om mee te nemen, kunnen we een blind vergelijk doen!

Btw, als ik die discussie in Duitsland ''opbiecht'' liggen ze daar onder de stoel van het lachen ben ik bang.
Maar het houdt de gemoederen in ieder geval lekker bezig...
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

drees62

Citaat van: Arden op augustus 09, 2011, 21:56:05
Heren,

even een eerste optie, aangegeven vanuit Duitsland. Het weekend van 26- 27- en 28 augustus. Thomas Blumenhofer zelf gaat op 3 september met vakantie, dit zou hem dus zeer goed passen.


Gaat 'm voor mij dan niet worden. Ook een paar weken later in september niet, ben dan zelf (bijna) op vakantie.

JohnWx

eerst is er nog een test tussen een sony van 200 euro en een marantz st met voor en 2 x eind op de Blumhofer

HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Arden

Tja.., ik las het net. Hebben ze daar niets ander te doen of zo? Ben een dag aan het werk, kom je thuis, 4 pagina's vol... Moet nog wel vakantie zijn denk ik dan.

Maar goed, ik vind dat ook wel grappig, ik ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ga ik in ieder geval ook bij proberen te zijn.

Nog even betreffende dat eventuele weekend, zal toch eind augustus moeten worden, na de vakantie van thomas hebben we de beurs in Milaan, de week daarop Engeland, daarna is het alweer oktober, krijgen we Krefeld en Utrecht, de week dáárop heb ik weer de buis en analoogshow in Lage Zwaluw. Te veel beurzen in te weinig tijd. Komen we op een groepje van laten we zeggen 6-9 prima, gaan we gewoon eind augustus. Zo niet, dan moeten we het maar uitstellen tot na al dat beurzengeweld.
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

Marantz 81

Zover ik het gelezen heb kan alleen John wx in dit weekend

Het lijkt mij erg leuk om erheen te gaan en zou het ook jammer vinden als ik niet mee kan  nopompom frusty

Maar er staat op de 27ste een luisterbezoek bij mij thuis gepland met Jowa en Wimpeu  :-)

Deze afspraak heb ik met hun beiden al moeten verzetten ,en wil dit zelf ook niet weer gaan verzetten

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Arden

Citaat van: Marantz 81 op augustus 10, 2011, 23:16:13
Zover ik het gelezen heb kan alleen John wx in dit weekend

Het lijkt mij erg leuk om erheen te gaan en zou het ook jammer vinden als ik niet mee kan  nopompom frusty

Maar er staat op de 27ste een luisterbezoek bij mij thuis gepland met Jowa en Wimpeu  :-)

Deze afspraak heb ik met hun beiden al moeten verzetten ,en wil dit zelf ook niet weer gaan verzetten

Dat snap ik heel goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen... de Top-Hifi show in Milan, The National Audio Show in Whittlebury Hall, de AAA, de AV-NU, het High-End Evenement en de nationale Buizen en Analoog show verzet je toch even wat minder makkelijk, om over de vakantie van Thomas maar helemaal niet te beginnen!

Maar we zien het wel, is er te weinig animo voor eind augustus zullen we het gewoon tot na al deze shows moeten verzetten. Ben bang dat dat dan al wel ongeveer november wordt. Maar... Wat in het vat zit verzuurd niet!
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!