KI Pearls ....

Gestart door bramdg, april 20, 2009, 11:44:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain

Dus primeur @ Marantz Eindhoven? :)

scanspeakman

#16
als ik het zo zie dus gewoon een iets gepimpte sa15-s2......zel wel het gebruikelijke verkoperde chassis en een paar betere elco's zijn.....

dat zwart vind ik overigens wel zeer ok. beter als dat champange dat bij de meeste modellen (sa7-s1 en een aantal oudere modellen uitgezonderd) toch wel erg woonwagen-achtig overkomt.

Scanspeakman

Paul

Citaat van: scanspeakman op april 22, 2009, 09:45:11
als ik het zo zie dus gewoon een iets gepimpte sa15-s2......zel wel het gebruikelijke verkoperde chassis en een paar betere elco's zijn.....

dat zwart vind ik overigens wel zeer ok. beter als dat champange dat bij de meeste modellen (sa7-s1 en een aantal oudere modellen) toch wel erg woonwagen-achtig overkomt.

Scanspeakman
Pipo de clown had geen champagne kleurige marantz.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

BernHardN

Citaat van: MadVillain op april 21, 2009, 22:19:48
Dus primeur @ Marantz Eindhoven? :)

denk het niet want de site vehuld het over 13 dagen  :-(

scanspeakman

Citaat van: Paul op april 22, 2009, 09:59:04
Pipo de clown had geen champagne kleurige marantz.  :-D

sorry.....die modellen bedoel ik nou juist niet.... oorspronkelijk bericht aangepast. bedoelde meer de huidige sa11 en sa15 en bv de oudere 6000 serie.

Scanspeakman

jowa

Komt doordat Mamalou het goud liever om haar nek heeft  :-D

Kan een goede vervanger worden voor m'n CD-16 (als tie maar zwart is)

dmeerpa

De naam "The Pearls," werd gekozen omdat dit de traditionele kado is voor een 30e verjaardag.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

WimPeu

Citaat van: jowa op april 22, 2009, 22:42:58

Kan een goede vervanger worden voor m'n CD-16 (als tie maar zwart is)


Hebbe, hebbe hebbe  :-D  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Elmo

Denk dat het een geïntegreerde amp wordt met SACD speler. Verkoperd chassis, grotere elco's en een ringkerntrafo. Het gebruikelijke KI-recept waar overigens niks mis mee is.....

HiFi gek

Vraag mij inmiddels ook af of het een SA11-S2 ki , of een SA7-S1 ki zal worden ?


Groeten EDWIN  B

MadVillain

upgrade kitje om van je sa7001 een sa7 te maken  :mrgreen:

gerard

Citaat van: MadVillain op april 30, 2009, 12:17:45
upgrade kitje om van je sa7001 een sa7 te maken  :mrgreen:

:no: downgrade: sa7001 - 001 = sa7  :schater:  :-D

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

HiFi gek

Hihi , jullie vergeten beiden S1 achter SA7 te zetten .
En ik kan het weten hè , misschien binnenkort wel KI erachter of SA7-S2 .

Maar ik denk dat deze kans zeer klein is , ik denk eerder aan een sacd speler die voor iedereen betaalbaar zal zijn , want het moet immers een verkoop succes gaan worden .


Droom fijn verder met zijn allen  :?



Groeten  EDWIN  B

joep

http://www.marantz.eu/kipearl/


Leuke taal als je een langzame internet verbinding bezit.
In het boek heb ik wel interesse.

scanspeakman

#29
zoals ik al verwachte....een sa15-s2 met de gebruikelijke KI dingetjes. ziet er netjes uit evenals de versterker. ben benieuwd wat de meerprijs wordt.

alleen dat ki-pearls logootje........ARGH!!! zijn ze eindelijk van dat hoerige goud-opdrukplaatje af....krijg je dit. hou het gewoon simpel en strak....net als de cd17 en soortgelijke spelers. ik mag hopen dat het een plakdingetjes is wat eraf kan.....

Scanspeakman