De set van Maurice

Gestart door Maurice, januari 27, 2009, 21:04:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Nice, veel koper in verwerkt zie ik !.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Wel even je gebruikers / luister ervaringen delen he.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Maurice

Weet nog niet echt of de 72 een verbetering biedt, mis namelijk nog wat dynamiek, en het geluidsbeeld lijkt wel erg laag, heb steeds de neiging naar beneden te kijken. Qua breedte van het geluidsbeeld er wel op vooruit gegaan, net als de klank in het middengebied.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

Gefeliciteerd met de nieuwe speler  pompom

misschien een andere interlink proberen ?

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2011, 17:15:23
Gefeliciteerd met de nieuwe speler  pompom

misschien een andere interlink proberen ?
Mmm, en mijn geliefde Siltech eruit halen?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

ja het is maar een idee  :-) of de 72 weer wegdoen  byebye

Maurice

Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2011, 18:02:48
ja het is maar een idee  :-) of de 72 weer wegdoen  byebye
Ik heb zojuist een Monster M850i ertussen gezet die ik nog had liggen. Vergelijken gaat makkelijk, door twee analoge uitgangen, hoef dan enkel de bron op de pre om te zetten. Zelfs mijn vrouw hoort verschillen (en die vindt het belachelijk, dat gedoe met die apparaten). Er is dus wel tuning mogelijk met kabels, maar dynamiek tover ik nog niet naar voren. Het lijkt trouwens nu al wel iets verbeterd. Lijkt wat meer ingespeeld (heeft volgens mij lange tijd uitgestaan).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op juni 18, 2011, 18:21:09
Ik heb zojuist een Monster M850i ertussen gezet die ik nog had liggen. Vergelijken gaat makkelijk, door twee analoge uitgangen, hoef dan enkel de bron op de pre om te zetten. Zelfs mijn vrouw hoort verschillen (en die vindt het belachelijk, dat gedoe met die apparaten). Er is dus wel tuning mogelijk met kabels, maar dynamiek tover ik nog niet naar voren. Het lijkt trouwens nu al wel iets verbeterd. Lijkt wat meer ingespeeld (heeft volgens mij lange tijd uitgestaan).

zijn de uitgangen gelijkwaardig qua Mv  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Citaat van: jwx op juni 18, 2011, 18:42:03
zijn de uitgangen gelijkwaardig qua Mv  :angel:
Op het gehoor afgesteld, maar het verschil blijft ook al staat de één harder danwel zachter dan de ander  :wink:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Citaat van: Maurice op juni 18, 2011, 20:27:57
Op het gehoor afgesteld, maar het verschil blijft ook al staat de één harder danwel zachter dan de ander  :wink:

gelukkig  :wink:

anders begon ik aan je vrouw te twijfelen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ach ja zolang je hetzelf maar wel begrijpt , sommige mensen in men vriendenkring en familie snappen er af en toe ook niks van  :schater: wat doe je nou moeilijk enzo  frusty waarom men boxen midden in de kamer staan was ook belachelijk volgens men tante , het zal wel  :-D

ik ben niet bekend met de spelers die je hebt ,maar wel div malen gelezen dat men de oudere cd spelers traag vondt ,maar kan misschien ook wel te maken hebben met ouderdom van het apparaat dat bijvoorbeeld de condesatoren op zijn


Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 17, 2011, 21:59:51
Dit is overigens geen MKII zoals op de foto maar een MKI. De MKII SE heeft al wel een DAC7/TDA1547 aan boord.
Die laatste heb ik een tijdje geleden gehad en die staat nu bij mijn ouders. Heb 'm vandaag nog gehoord en dat is echt een goede speler.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2011, 21:06:05
ach ja zolang je hetzelf maar wel begrijpt , sommige mensen in men vriendenkring en familie snappen er af en toe ook niks van  :schater: wat doe je nou moeilijk enzo  frusty waarom men boxen midden in de kamer staan was ook belachelijk volgens men tante , het zal wel  :-D

ik ben niet bekend met de spelers die je hebt ,maar wel div malen gelezen dat men de oudere cd spelers traag vondt ,maar kan misschien ook wel te maken hebben met ouderdom van het apparaat dat bijvoorbeeld de condesatoren op zijn

wat bedoel je met traag ?

Harry heeft last gehad van traag laag ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Dat zegt men van de CD80 en CD94 ook. Volgens mijn bedoelt men dan dat de dynamiek tekortschiet.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

oke


of kan je ook zeggen hij is wollig ? in het laag
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 18, 2011, 22:27:31
oke


of kan je ook zeggen hij is wollig ? in het laag

Ja, is denk ik hetzelfde. In ieder geval niet strak.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers