De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

... en weer worden wij op een slinkse wijze, weggeleid van daar waar het om gaat;
de nieuwe ls. kabels van heer Brutus :-P.

bert50

Inderdaad  Robert nou weer die Volvo [emoji12][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Citaat van: Zep op oktober 05, 2017, 20:17:40
Ow, en waarom ga je de Volvo nu toch houden dan?

Omdat ik niets anders kan vinden wat zo betrouwbaar is dan de Volvo, de modellen die dan geadviseerd worden liggen buiten het budget (vanwege hun relatief jonge leeftijd) dus beter nog een paar jaar in de Volvo (die zakt niet meer in waarde) en wachten tot een van die modellen binnen mijn budget komt.

Citaat van: xander32 op oktober 06, 2017, 08:19:48
Iets met degelijk en betrouwbaar, zeer fijne stoelen, comfort, ruimte?


Daar sla je de spijker wel op de kop Xander, ik kom maar weinig tegen die op al deze punten voldoet.
Als iemand met een slechte rug, is een goede (auto)stoel van groot belang en die van Volvo zijn fantastisch.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Zelf heb ik ook een chronisch rug probleem, al is mijn situatie niet te vergelijken met die van Brutus, en was ook ik zeer content met de Volvo zetels. Al moet ik zeggen dan m'n huidige MB orthopedische stoel ook een genot is (wel een hardere zit).

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 06, 2017, 12:56:45
Omdat ik niets anders kan vinden wat zo betrouwbaar is dan de Volvo....

Dat blijkt in jouw geval duidelijk  :yes:

:-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Brutus

Toch weer voor een afleiding gezorgd met mijn auto verhaal, maar voor de ongelovigen hier:

Tada!!!




Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Snel gegaan Brutus [emoji15][emoji15] en het geluid [emoji848][emoji848]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Het geluid, tja..........strakkere bas met name maar of ik me dit inbeeld of dat het werkelijk zo is zou ik echt niet durven zeggen  :-D

Gevoelsmatig lijkt de set steeds beter te worden......maar kan ook te maken hebben omdat je dit verwacht omdat je er het nodige geld in steekt.

Anyway......als het in mijn oren maar beter klinkt dan vind ik het prima  :wink: :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

 :-D :-D :-D :schater: :schater: :schater: :gp: :gp:
Brutus, ga asjeblieft door op de door jouw ingeslagen weg; beter voor ons allemaal. :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Hehe  hello.

Citaat van: Brutus op oktober 09, 2017, 15:32:33
Toch weer voor een afleiding gezorgd met mijn auto verhaal, maar voor de ongelovigen hier:

Tada!!!





jrm

Citaat van: Brutus op oktober 09, 2017, 15:32:33
Toch weer voor een afleiding gezorgd met mijn auto verhaal, maar voor de ongelovigen hier:

Tada!!!





hello
Ziet er mooi uit, maar bij de onderste foto, waar kijken wij nu precies naar?

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: Brutus op oktober 09, 2017, 15:51:00
Het geluid, tja..........strakkere bas met name maar of ik me dit inbeeld of dat het werkelijk zo is zou ik echt.....

Een echte audiofiel heeft zelfvertrouwen, Brutus......maar dat komt nog wel, gaat helemaal goed komen met jou  :yes:  :-P

Ps, hier was o.a. het laag ook strakker met de QED's  HB
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*