De set van Ron_Marantz

Gestart door Ron_Marantz, mei 25, 2013, 14:35:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Waarschijnlijk bezit de Pearl Lite wel een ht-pass-tru; de fronts zijn dan aangesloten op de Pearl en de overige speakers op de reciever.

Voorts alle stereobronnen op de Pearl en het overige wederom op de receiver.

Ron_Marantz

Dat klopt.
Zo net toch even m'n toren gesloopt, figuurlijk dan :)
Nu een gescheiden stereo / HT.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Marantz | B&W

Actionhost

PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

pameijer

Mooie combo, en nu door naar Accuphase  :-P
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Ron_Marantz

De set vandaag iets meer ruimte gegeven tussen stereo en HT. Beter voor de ventilatie! Tv ook iets meer naar links geplaatst. De center staat helaas niet helemaal recht onder de tv maar ja...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Marantz | B&W

bramdg

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

QuattroNL

Netjes!
Je houdt van minimalistisch? Of ben je net verhuisd of alles geredecorate?  8-)
Ook erg opgeruimd zo als je een kleine rond hebt lopen/kruipen  :schater: Dat lukt ons niet (mannetje van 4).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

AndreC

Citaat van: QuattroNL op juni 23, 2013, 16:23:34
Netjes!
Je houdt van minimalistisch? Of ben je net verhuisd of alles geredecorate?  8-)
Ook erg opgeruimd zo als je een kleine rond hebt lopen/kruipen  :schater: Dat lukt ons niet (mannetje van 4).

:schater: :schater: :schater: vrouwtje van me vroeg al, is die nog vrijgezel.  :lol:
Hier kun je dat toch zetten, daar kan dit nog opgehangen worden, je weet wel hoe vrouwen dat kunnen.

Maar ik vind het er perfect uitzien zo op het meubel. hello
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Ron_Marantz

Kwestie van goed opvoeden heren  :schater:

Heb een dochter van twee die hier rondloopt. Hou persoonlijk niet van rommel maar van een strakke inrichting met een uniek design.

Maar voor de foto heb ik al het speelgoed etc even opzij gezet  :-D
Marantz | B&W

Marvin

De box is in de spiegeling van de TV te zien....  :roll:

Actionhost

Mooie strakke inrichting hoor, houd ik zelf ook van.

Die center past mooi in je meubel!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Ron_Marantz

Center past er gelukkig in ja, mijn vorige center de B&W LCR60 paste er gewoon in je kon deze er gewoon inschuiven. De CM Center niet, daarvoor moest eerst het luikje gedemonteerd worden  :-(

Enfin, ja scherp gezien... maar de box doet nu meer dienst als opslaghok voor al het speelgoed  :-)
Marantz | B&W

Marvin

Ach wat is scherp, ik zoek altijd schaarsgeklede vriendinnen in de weerspiegelingen van allerhande glimmende objecten.  clown1

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Ron_Marantz

Nu een paar dagen verder. Wat ik optisch jammer vind is dat wanneer de receiver op standby staat dat het lampje meer naar het oranje oplicht in plaats van rood. Mijn andere apparatuur heeft gewoon een rood lampje wanneer deze standby staat :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Marantz | B&W