Marantzforum.nl

Marantz => Bronnen => Topic gestart door: Morini op december 24, 2017, 22:03:31

Titel: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op december 24, 2017, 22:03:31
Na 3/4 jaar probleemloos gebruik, valt telkens de verbinding weg .
Luister ik internetradio dan wordt de verbinding na 2 minuten weer hersteld, maar bij Spotify of de NAS , moet je de verbinding weer opnieuw maken   
Dit blijkt te gebeuren wanneer iemand op het thuis wifi netwerk de telefoon of tablet gebruikt.
Er is niets veranderd in het netwerk.
Heb inmiddels de router vervangen, alle mogelijke instellingen op de NA 6005geprobeerd,  fabrieks instellingen terug gezet etc. Vast ip adres, bekabeld of via wifi geen verbetering.   Op het nieuwe netwerk  zitten alleen  de Marantz, en de NAS.

Heb nu mijn oude modem gebruikt voor een tweede thuisnetwerk, waarvan  de ander gezinsleden gebruik maken, hiermee is de NA6005 dus niet verbonden
Dit als voorlopig lapmidel. Het vreemde is op tweede netwerk is zoals verwacht de Nas niet zichtbaar, werkt de Marantz app niet maar ik kan wel Spotify afspelen op de Marantz
IK gebruik mijn tablet voor de bediening van de NA 6005 en de NAS en Spotify .Wanneer ik ingelogd blijf op het tweede netwerk kan ik Spotify gebruiken en internetradio, maar wanneer het tablet weer verbinding maakt met nieuwe netwerk valt de NA6005 weer uit

Heeft iemand een idee??  De winkelier is bereid om de NA6005 bij hun in de zaak uit te testen, na de feestdagen.

Fijne dagen allen .
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Maus op december 24, 2017, 23:54:26
Valt de NA alleen uit bij verbindingen naar buitenaf, dus internetradio en spotify?

Hier hebben we een niet altijd even stabiele verbinding naar buiten. Alles in huis kan dan prima werken, maar spotify of internet zijn niet beschikbaar of traag.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op december 25, 2017, 00:04:41
Bedankt voor je reactie,
De verbinding met de NAS valt ook weg, die zit met vast IP op  het thuisnetwerk, het zelfde netwerk waar de NA6005 op zit.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Maus op december 25, 2017, 01:55:25
En kun je op dat moment wel via een laptop of iets dergelijks in de NAS?

Dit om even uit te sluiten of er niets iets in je router hikt..
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Whisper.nl op december 25, 2017, 03:17:07
is een repeater wat.

kost geen drol 14 euri bij koopjes deal.

kan ik zelfs buiten in de tuin gaan app'n

Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Whisper.nl op december 25, 2017, 03:17:49
Citaat van: Whisper.nl op december 25, 2017, 03:17:07
is een repeater wat.

kost geen drol 14 euri bij koopjes deal.

kan ik zelfs buiten in de tuin gaan app'n

zorg er wel voor dat ie op de zelfde stroom groep zit anders doet ie niks.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: pdufrenne op december 25, 2017, 10:08:50
Een repeater of een homeplug (die op dezelfde stroomgroep moet zitten) gaat in dit geval niet helpen.
Repeaters moet je zowiezo zo min mogelijk gebruiken. Dit gaat ten koste van de beschikbare bandbreedte op je WiFi.

Ik vermoed dat het probleem zit bij het (kabel) modem van de provider.
Deze moet je eens resetten. Na verloop van tijd lopen buffers en/of registers vol, dat tot onvoorspelbaar gedrag kan leiden.

Als dit blijkt te helpen kun je alles weer op één router aansluiten. Dan kan iedereen overal weer bij.
Bij een goede router moet dit gewoon kunnen.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Whisper.nl op december 25, 2017, 10:19:10
dank voor je reactie, weer wat geleerd. en dat tijdens Kerst !  :angel:
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op december 25, 2017, 10:43:43
... het kost je enkel bandbreedte betreft alle apparatuur welke je middels het wifi van betreffende wifiversterker/repeater laat lopen. Het 'basis wifinetwerk' blijft zijn oorspronkelijke bandbreedte behouden.

En dan nog; op de eerste etage heb ik een repeater ingezet en heb daar nu stabiel zo'n 50 mb down- en upload, ruim voldoende voor welke vorm van bv. audio streamen dan ook (voordien 4 a 25 mb, erg onstabiel). Op de begaande grond heb ik zoals voorheen ongeveer 94 mb down- en upload, op zowel de laptop als de tablet (vanuit het 100/100 abbo). De tv en de streamer hangen middels een kabel in het netwerk.


Verder een goed advies, hier een identieke set-up en die blijkt tot op heden prima (al heb ik het wifi van de KPN modem uitgezet, die loopt via een Asus router). Heel af en toe gaat er iets niet juist betreft de communicatie tussen de ipad, de streamer en de nas. Dat zit hem in de NA11: die gaat op zo'n moment ff van de spanning af waarna het issue weer getackeld is.


Citaat van: pdufrenne op december 25, 2017, 10:08:50
Een repeater of een homeplug (die op dezelfde stroomgroep moet zitten) gaat in dit geval niet helpen.
Repeaters moet je zowiezo zo min mogelijk gebruiken. Dit gaat ten koste van de beschikbare bandbreedte op je WiFi.

Ik vermoed dat het probleem zit bij het (kabel) modem van de provider.
Deze moet je eens resetten. Na verloop van tijd lopen buffers en/of registers vol, dat tot onvoorspelbaar gedrag kan leiden.

Als dit blijkt te helpen kun je alles weer op één router aansluiten. Dan kan iedereen overal weer bij.
Bij een goede router moet dit gewoon kunnen.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Whisper.nl op december 25, 2017, 10:46:04
dochter had geen contact met modem.

koop repeater. op de verkeerd groep deed ie niks.

in mijn kamer op het 230 gezet.

Dochter heeft 80 down 8 up.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: pdufrenne op december 25, 2017, 10:58:40
Citaat van: Whisper.nl op december 25, 2017, 10:46:04
dochter had geen contact met modem.

koop repeater. op de verkeerd groep deed ie niks.

in mijn kamer op het 230 gezet.

Dochter heeft 80 down 8 up.

WiFi gaat niet over het lichtnet. Dus wat jij bij je dochter ervaart hebt, moet een andere oorzaak hebben.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op december 25, 2017, 10:59:30
Ik denk dat je een dongle met een repeater door elkaar haalt? Voor een repeater maakt het stopcontact helemaal niets uit! Wat een vereiste is; de repeater moet (goed) contact kunnen maken met het basis wifisignaal, daar moet op de plek waar je de repeater in het stopcontact steekt, nog voldoende signaal zijn, welke deze kan oppakken en versterken. Daar gaat het vaak mis (is er geen / onvoldoende signaal, dan kan de repeater ook niets versterken ...).

Citaat van: Whisper.nl op december 25, 2017, 10:46:04
dochter had geen contact met modem.

koop repeater. op de verkeerd groep deed ie niks.

in mijn kamer op het 230 gezet.

Dochter heeft 80 down 8 up.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: pdufrenne op december 25, 2017, 10:59:51
De repeater moet je daar zetten, waar het originele WiFi signaal nog sterk is, en niet waar het al zwak begint te worden.

Maar beter is een netwerk kabel aanleggen en een 2e Access point plaatsen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Whisper.nl op december 25, 2017, 11:02:47
Citaat van: pdufrenne op december 25, 2017, 10:58:40
WiFi gaat niet over het lichtnet. Dus wat jij bij je dochter ervaart hebt, moet een andere oorzaak hebben.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ach ik pruts maar wat  violent1 . Dochter in ieder geval blij. Zij kan filmpjes kijken boven  :yes:
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op december 25, 2017, 11:05:35
Waarom is het beter? M.i. hangt dat geheel af van waar je het wifi/het internet voor nodig hebt. Voor de meeste zaken heb je niet heel veel bandbreedte nodig, een stabiele verbinding is wel handig.

Een kabel trekken is lang niet altijd mogelijk of het gaat veel inspanning en/of geld kosten. Een repeater of desnoods een dongle kosten geen drol en zijn zo bij geprikt.

Citaat van: pdufrenne op december 25, 2017, 10:59:51
De repeater moet je daar zetten, waar het originele WiFi signaal nog sterk is, en niet waar het al zwak begint te worden.

Maar beter is een netwerk kabel aanleggen en een 2e Access point plaatsen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: pdufrenne op december 25, 2017, 12:07:44
Ik zou het omdraaien. Een stabiele verbinding is noodzakelijk, voldoende bandbreedte is handig.
Het is een misverstand dat bij slecht WiFi alleen de bandbreedte onvoldoende is.
Je device is constant met het AccessPoint in onderhandeling over wanneer ze met elkaar over welk kanaal mogen communiceren. Is de afstand tussen beide te groot, heeft dat effect op de bandbreedte, maar zeker ook over de mogelijkheid om deze onderhandeling succesvol te onderhouden.
Plaats je de repeater aan de zwakke rand van je eigen netwerk, dan heb je last van WiFi netwerken om je heen (buren), die de keuze van vrije beschikbare kanalen beperkt en zorgt voor interferentie en dus voor instabiel internet.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op december 25, 2017, 15:39:33
Voor zover al vast bedankt voor jullie reacties..
nog ff een paar dingen op een rijtje:
Bereik van de wifi Geen probleem.
De NA6005 is bekabeld aangesloten
Wanneer ik internetradio beluister  100% buffer, zou ik de lan kabel eruit halen dan wordt de buffer langzaam kleiner.
Maar wanneer een gebruiker van een tablet of telefoon deze uit de slaapstand haalt, wanneer deze op het zelfde netwerk zit DAN gaat de NA6005 in de stress en is in 1x na wat gekraak  de internetradio weg en komt na ongeveer 45 sec weer terug..
Het zelfde gebeurt met Spotify en bestanden van af de NAS, maar dan moet je met bv het tablet weer verbinding maken met de NA6005 om Spotify af te spelen.
Ook als de Nas clpl uit is, gebeurt het met Spotify of internetradio wanneer men een android apparaat uit de slaapstand haalt.
Wanneer ik de laptop uit de slaapstand haal gebeurt er niets vervelends met de NA6005.
Wanneer ik bv het tablet opnieuw opstart gaat het een x of 5 goed en daarna gaat het weer mis met de NA6005.
Het Modem? router van Ziggo ( cisco waarvan de wifi is uitgezet) is diverse malen gereset . Hier op is bekabeld een nieuwe Zyxel vmg8324-b10a aangesloten, deze fungeert alleen als een soort netwerkhub? en die verzorgt het wifi thuisnetwerk. Dit is gedaan door een professionele persoon. de snelheid hier van is meer dan 50Mb /sec
Men mag bij mijn netwerk dus geen slapend androids wakker maken, dan gaat de NA6005 in de fout 

Verder wens ik een ieder een fijne kerst.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: toetertje20 op december 29, 2017, 21:11:45
Dit zelfde fenomeen heb ik ook sinds een paar dagen met de sr7009.  :evil:

Het heeft altijd redelijk goed gewerkt, ik denk dan ook niet dat het in de netwerk setup
thuis zit. Ik stream vanaf de laptop. High res bestanden en dsd. De stream is altijd 100%.
tot dat ik een telefoon op tablet activeer. Ik denk zelfs, dat het misschien iets met android te maken heeft.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op december 29, 2017, 21:35:54
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166637.msg3113355#msg3113355
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: RoGEK op december 29, 2017, 22:10:50
Ik heb een vergelijkbaar verhaal gehoord bij een collega met een Denon receiver.

Hij heeft de receiver ipv via lan op wifi gekoppeld en daarmee was het probleem weg bij hem.

Heb eerder het idee dat het in het vanuit eht toestel komt.

Wellicht om even te vermelden welk type mobiel toestel je hebt en of je evtn spotify of een andere streaming app erop hebt staan.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: toetertje20 op december 29, 2017, 22:26:17
Citaat van: xander32 op december 29, 2017, 21:35:54
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=166637.msg3113355#msg3113355

Bedankt, deze maar even in de gaten houden. Ik kan mij alleen niet herinneren dat ik een
update gehad heb op de sr.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op december 30, 2017, 14:36:55
Bedankt voor jullie reacties

las dit op een forum :  Quote from: HcHifi.nl on Yesterday at 17:22:52

   Het is (vermoed ik) een software probleem in de laatste update van bijna alle Marantz producten met netwerk.[/font]
    Het is inmiddels bekend dus er zal spoedig een nieuwe update worden gelanceerd is de verwachting.
Mijn NA 6005 heeft nog ongeveer 2 weken goed gewerkt na de update in eind? november 2017.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Bert Poelman op januari 13, 2018, 13:12:15
Ik had de WiFi repeater in de badkamer. (1e etage); bijna nergens 3 streepjes WiFi. Dezelfde repeater in de slaapkamer in een stopcontact (oke, oke WAND CONTACTDOOS...) geprikt, en Voila: Overal op de 1e etage WiFi, 3 streepjes. In de badkamer zat de repeater vlak tegen de waterleidingbuis aan. Zou dit dan toch verschil maken, zoals iedereen altijd zegt? Probeer dus de repeater maar eens in een andere contact doos
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: IQski op januari 13, 2018, 15:29:29
Hallo,
Ik ben nieuw hier, vandaag aangemeld ivm voor mij tot op heden onverklaarbare problemen met onze NA6005.

Heb precies hetzelfde als Morini meldde op 25 december 2017.

Als mijn Samsung S5+ (android dus) ook alleen maar het scherm aangezet wordt, valt de verbinding van de NA6005 weg en komt na iets minder dan een minuut weer terug. De NA6005 zit direct aan de router/modem met bekabeling, ik geloof dat de NA6005 een max netwerksnelheid kent van 100MBps.

Ik heb al weinig geluk gehad met onze NA6005, maar dat leek na het bekabelen iets beter. Maar om te zeggen dat het stabiel is geweest al die tijd, dat niet. Dus ik hoop dat er spoedig een software update komt. Heeft het trouwens zin om een versie terug te rollen d.m.v. USB software downgrade?

Groeten, Richard.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: IQski op januari 13, 2018, 15:58:26
Toch maar even een ticket aangemaakt bij Marantz. En dan krijg je op 13 januari een bevestiging terug per email:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

In verband met de feestdagen ervaren we hogere aantal vragen dan normaal. Hierdoor zal er enige vertraging zijn in onze reacties. Mocht u dringende hulp nodig hebben dan kunt u contact opnemen met uw verkoper. We wensen iedereen een gelukkig en vredig nieuwjaar.

Zie onze ondersteuningspagina voor andere contactmogelijkheden.


Wat voor feestdagen hebben ze allemaal bij Marantz, of hebben ze daar altijd feest? :-o
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: jowa op januari 13, 2018, 19:56:07
Er zijn grote problemen met Android gerelateerde devices welk bij aanzetten/uit slaapstand komen het netwerk flooden met GoogleCast pakketjes:
https://tweakers.net/nieuws/133965/google-cast-apparaten-veroorzaken-wifi-drop-outs-bij-verschillende-routers.html


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: IQski op januari 14, 2018, 18:01:55
Interessant artikel. 1 ding blijft wel vreemd dat de NA6005 (en vele andere) compleet op hun klep gaan en niet interen op de buffers die ze hebben bij ip-radio of dlna streaming oid. Dien ze wel bij lostrekken kabel, maar bij een flood op het netwerk niet.
Ik hoop niet dat de partijen gaan wijzen naar elkaar, anders schiet het niet op.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: IQski op januari 15, 2018, 12:41:12
Software downgrade heeft geen zin volgens Support team bij D & M.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: hchifi.nl op januari 15, 2018, 14:13:08
Citaat van: jowa op januari 13, 2018, 19:56:07
Er zijn grote problemen met Android gerelateerde devices welk bij aanzetten/uit slaapstand komen het netwerk flooden met GoogleCast pakketjes:
https://tweakers.net/nieuws/133965/google-cast-apparaten-veroorzaken-wifi-drop-outs-bij-verschillende-routers.html


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Thanks, die was nog niet bij mij bekend  :wink:
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op januari 16, 2018, 12:14:24
De uitval van mijn NA6005 wordt volgens mij ook veroorzaakt door Google chromecast.
Op mijn android tablet heb ik de functie "Mediabediening voor Cast-apparaten "uitgezet. EN jawel de NA6005 blijft in de lucht!!  Het is een dag goed gegaan. Wanneer ik de functie weer aanzet gaat hij weer in de fout.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op januari 16, 2018, 16:30:45
kreeg al snel een reactie van Marantz :

Hartelijk dank voor uw reactie en extra informatie.

Het is ons imiddels ook bekend dat er met bepaalde Android toestellen problemen worden veroorzaakt die gevolgen hebben op de internetverbinding van onze apparatuur.

Dit komt, zoals u zelf al aangeeft, door een fout in Google cast-software die binnen een korte tijdsperiode tot een maximum van 100.000 zogenaamde MDNS-pakketten in het lokale netwerk verstuurt wanneer een Android-apparaat uit de slaap ontwaakt. Omdat MDNS-pakketten ook worden gebruikt om onze apparaten in het netwerk te identificeren, moeten al deze pakketten door onze producten worden geanalyseerd. Als gevolg van de grote hoeveelheid verzoeken om te verwerken, kan dit ertoe leiden dat de netwerkmodule niet reageert op andere verzoeken en stopt met het afspelen van muziek of het bijwerken van het scherm Nu afspelen.

Google heeft op 15 januari 2018 aangekondigd dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Helaas is er op dit moment geen volledige oplossing beschikbaar. We raden aan om uw routerfirmware up-to-date te houden, omdat routerfabrikanten gedeeltelijk firmware hebben uitgegeven om dit Google-probleem op te lossen. Zie hier voor de laatste informatie.

Als u de app, AirPlay of mediastreaming niet gebruikt, kunt u uw NA6005 zo mogelijk isoleren in een gastnetwerk. Hiermee wordt voorkomen dat de speler MDNS-pakketten wordenontvangen.

Met vriendelijke groet,
Sound United Product Support
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: toetertje20 op januari 18, 2018, 22:15:04
Dat vind ik dan wel weer humor. "Als u de app, airplay en mediastreaming niet gebruikt".
Wat kun je dan verder nog allemaal met een netwerkspeler?   violent1 :schater:
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Bert Poelman op januari 27, 2018, 11:43:17


Het is ons imiddels ook bekend dat er met bepaalde Android toestellen problemen worden veroorzaakt die gevolgen hebben op de internetverbinding van onze apparatuur.

Laat ik hier nou hetzelfde gevoel bij hebben! Alleen hier alleen Apple producten, (iPhone en Ipad), maar ook hier valt om onverklaarbare redenen te pas en te onpas de internetradio verbinding uit. Vaak idd net als iemand zijn device uit slaapstand haalt!
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Morini op februari 01, 2018, 15:31:07
Voor mij goed nieuws,  heb wat updates van Google voorbij zien komen en al een dag of vijf geen problemen meer.  Het geldt zowel voor mijn tablet en telefoon . hello
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Spikes25 op februari 01, 2018, 23:24:46
Het is bekend dat de internet kant van Marantz bagger is, maar geld ook voor gebruikers van Denon. Maar ik heb ergens gelezen ( kan het niet meer terug vinden) dat een bepaalde switch van TP-LINK op sommige momenten een time out heeft, wat volgens mij kan zorgen voor het wegvallen van het signaal. Misschien heeft onze router ook last van dit probleem, ik heb totaal geen verstand van router etc en de protocollen.

Maar misschien dat een moderator het probleem kan aankaarten bij Marantz.
En hier het verlossend woord kan neer knallen !!!

Heel misschien hebben zij een oplossing, misschien kunnen wij onze oude SR-tjes  gratis omruilen voor model 2017 / 18.....volgens mij sla ik nu helemaal door, ik neem maar even een time out.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: Maus op februari 02, 2018, 00:53:59
Moderatoren houden in principe alleen het forum draaiend en zijn geen bedrijfsleiders die dit soort zaken oppakken, dus als dat zou gebeuren is dat volledig vrijwillig door diegene.

En nieuwe apparaten zul je nevernooit krijgen, hooguit een software update.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op februari 02, 2018, 06:18:45
Erg irritant deze problematiek. Maar wat let jou zelf om contact met Marantz op te nemen?


Citaat van: Spikes25 op februari 01, 2018, 23:24:46
Het is bekend dat de internet kant van Marantz bagger is, maar geld ook voor gebruikers van Denon. Maar ik heb ergens gelezen ( kan het niet meer terug vinden) dat een bepaalde switch van TP-LINK op sommige momenten een time out heeft, wat volgens mij kan zorgen voor het wegvallen van het signaal. Misschien heeft onze router ook last van dit probleem, ik heb totaal geen verstand van router etc en de protocollen.

Maar misschien dat een moderator het probleem kan aankaarten bij Marantz.
En hier het verlossend woord kan neer knallen !!!

Heel misschien hebben zij een oplossing, misschien kunnen wij onze oude SR-tjes  gratis omruilen voor model 2017 / 18.....volgens mij sla ik nu helemaal door, ik neem maar even een time out.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: IQski op maart 05, 2018, 15:45:38
Citaat van: Morini op februari 01, 2018, 15:31:07
Voor mij goed nieuws,  heb wat updates van Google voorbij zien komen en al een dag of vijf geen problemen meer.  Het geldt zowel voor mijn tablet en telefoon . hello
Ik dacht afgelopen weekend 'stoer' te doen door te vertellen dat ik de boel in het honderd kon laten lopen door mijn telefoon uit sleep-mode te halen. Niet dus, lijkt inderdaad verholpen te zijn aan de zijde van de telefoon. Ik heb niet specifiek een update voorbij zien komen, maar er komen er nogal wat voorbij als je een stoot apps geïnstalleerd hebt.
Titel: Re: Uitval netwerkverbindig NA6005
Bericht door: xander32 op maart 05, 2018, 19:46:03
Jammer dat je van het weekend nat ging  :-D en mooi dat het probleem verholpen is.

Citaat van: IQski op maart 05, 2018, 15:45:38
Ik dacht afgelopen weekend 'stoer' te doen door te vertellen dat ik de boel in het honderd kon laten lopen door mijn telefoon uit sleep-mode te halen. Niet dus, lijkt inderdaad verholpen te zijn aan de zijde van de telefoon. Ik heb niet specifiek een update voorbij zien komen, maar er komen er nogal wat voorbij als je een stoot apps geïnstalleerd hebt.