De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op mei 10, 2017, 19:00:38
Robert, ik zal je morgen antwoorden. Goede PM jouwerzijds in ieder geval. notworthy
Sorry, Robert,
Het antwoord op jouw PM was klaar, maar heb hem in zijn geheel ge-delete, maar ik moet zeggen dat ik EUR 200,00 voor mijn oude set (incl. tuner) geen weggeefprijs vind. En ik was aanvankelijk helemaal geen tuner meer te gaan gebruiken, totdat mijn maatje John aangaf NPO R4 (publieke klassieke radiozender) ook wel interessant te vinden - een zender waar de tuner nu stationair op afgestemd staat-, en toen kwam Bert tegelijkertijd met een super aantrekkelijk aanbod; ik kon de ST5001 Rien toch niet meer onthouden? En tot nu toe heeft van alle forumleden alleen RHK een financiële duit in het PM8005-zakje gedaan.
Ik hoop dat ik respectvol ben overgekomen en de zaken tegelijkertijd enigszins verduidelijkt te hebben.
Groetjes van Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Ik ook een beetje, ik heb de verzendkosten voor mijn rekening genomen  :wink: :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cornelis1921

Citaat van: Brutus op mei 11, 2017, 13:49:59
Ik ook een beetje, ik heb de verzendkosten voor mijn rekening genomen  :wink: :-D
:-) notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RHK

De kleur is in ieder geval prima Cor, ikzelf ben ook wel voor zilver, toch even wat meer uitstraling. Nog even geduld en hij pronkt in je huiskamer.  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Samro

Citaat van: RHK op mei 11, 2017, 16:33:54
De kleur is in ieder geval prima Cor, ikzelf ben ook wel voor zilver, toch even wat meer uitstraling. Nog even geduld en hij pronkt in je huiskamer.  8-)
Ik dacht dat het een zwarte uitvoering wordt? Ik kwam toevallig een zilver kleurige tegen op de electronische snelweg. Heb ik zelf ook en vind ik persoonlijk mooier. Klinkt ook beter natuurlijk  :angel:

Cornelis1921

#1340
Heb ik net een nieuwe zwarte PM8005 bij een lokale audioboer laten reserveren, zet een forumlid zijn zwarte PMA1500AE hier te koop, tegen prijs die voor mij wel heel aantrekkelijk zal zijn, als eenmaal volgende week het vakantiegeld gestort is. Eén troost: John zou het er nooit mee eens zijn geweest, als ik er op ingegaan zou zijn, omdat - in John zijn ogen - tweedehands nu eenmaal tweedehands is en blijft. De TU1500AE kon gelukkig John zijn goedkeuring krijgen. Bert, nog bedankt voor het betalen van de verzendkosten: Tof! notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: RHK op mei 11, 2017, 16:33:54
De kleur is in ieder geval prima Cor, ikzelf ben ook wel voor zilver, toch even wat meer uitstraling. Nog even geduld en hij pronkt in je huiskamer.  8-)
Er valt in ieder geval een zekere financiële tegenvaller te betreuren: EUR 65,00 (EUR 20,00 wordt betaald door John) voor 3 matrasbeschermhoezen, waar ik niet omheen kon. :no: Gelukkig zit nu wel op een dusdanig schema dat de versterker eind september zeker bij mij in de huiskamer staat, en anders kan ik altijd nog een klein bedrag bij mijn andere maat, Marcel, lenen voor de duur van een maand, dan wordt het toch nog augustus. pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RHK

Ja, ik lees nu dat het alsnog een zwarte is geworden. Gelukkig zijn ze innerlijk hetzelfde.  pompom   
Tja Cor, het leven is hard en bonkig, maar de PM komt steeds dichterbij.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Cornelis1921

Citaat van: RHK op mei 15, 2017, 06:19:35
Ja, ik lees nu dat het alsnog een zwarte is geworden. Gelukkig zijn ze innerlijk hetzelfde.  pompom   
Tja Cor, het leven is hard en bonkig, maar de PM komt steeds dichterbij.
Ronald, het is altijd al een zwarte geweest waar ik voor gegaan ben, want een zwarte klinkt nu eenmaal warmer.... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Citaat van: Cornelis1921 op mei 11, 2017, 12:51:41
Sorry, Robert,
Het antwoord op jouw PM was klaar, maar heb hem in zijn geheel ge-delete, maar ik moet zeggen dat ik EUR 200,00 voor mijn oude set (incl. tuner) geen weggeefprijs vind. En ik was aanvankelijk helemaal geen tuner meer te gaan gebruiken, totdat mijn maatje John aangaf NPO R4 (publieke klassieke radiozender) ook wel interessant te vinden - een zender waar de tuner nu stationair op afgestemd staat-, en toen kwam Bert tegelijkertijd met een super aantrekkelijk aanbod; ik kon de ST5001 Rien toch niet meer onthouden? En tot nu toe heeft van alle forumleden alleen RHK een financiële duit in het PM8005-zakje gedaan.
Ik hoop dat ik respectvol ben overgekomen en de zaken tegelijkertijd enigszins verduidelijkt te hebben.
Groetjes van Cor.

Ik begrijp niet zo goed dat John radio wilt luisteren en dat jij de tuner dan koopt, wat heb ik gemist? :D

Maus

Citaat van: Cornelis1921 op mei 15, 2017, 04:00:10
Heb ik net een nieuwe zwarte PM8005 bij een lokale audioboer laten reserveren, zet een forumlid zijn zwarte PMA1500AE hier te koop, tegen prijs die voor mij wel heel aantrekkelijk zal zijn, als eenmaal volgende week het vakantiegeld gestort is. Eén troost: John zou het er nooit mee eens zijn geweest, als ik er op ingegaan zou zijn, omdat - in John zijn ogen - tweedehands nu eenmaal tweedehands is en blijft. De TU1500AE kon gelukkig John zijn goedkeuring krijgen. Bert, nog bedankt voor het betalen van de verzendkosten: Tof! notworthy

Als straks die PM er staat ben je die Denon in een keer vergeten... Nog even geduld

SB_Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op mei 15, 2017, 06:25:13
Ronald, het is altijd al een zwarte geweest waar ik voor gegaan ben, want een zwarte klinkt nu eenmaal warmer.... :-D


Nee, maar wel meer zwart tussen de instrumenten.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: SB_Marantz op mei 15, 2017, 22:31:29

Nee, maar wel meer zwart tussen de instrumenten.  :schater:
Denk onderhand zwart voor z,n ogen wat een verhaal onderhand. Als de importeur of als Ken dit leest zouden ze hem Cor moeten schenken.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

#1349
Tussen 20:00 uur en zo even geleden hebben Rien en ik de laatste puntjes op de i gezet wat betreft de transfer van een deel van mijn set naar hem. De PM7200, SA8003 en de ST5001 staan eind augustus bij hem thuis de entertainment te verzorgen. John en ik dragen zorg voor het transport naar de verdieping onder mij. Samen sluiten wij ook alles aan. Ik ga Rien helpen bij de aanschaf van (nieuwe) vloerstaanders; Rien opteert voor een aanschaf via het internet. En last but not least: halverwege augustus betaald Rien de afgesproken bedrag aan mij. Dit valt in alle opzichten een gentlemen's deal te noemen; ik heb dan wel niet het onderste uit de kan gehaald, maar wie doet dan ook? Doch het is meer dan de moeite waard. En wat ik al eerder zei: Rien blij, ik blij, want Rien is ook tevreden met de "kleur". Zwart vind hij voor audio ook de enige en de enige aanvaardbaarbare "kleur": "Dat zilver lijkt nergens op en klinkt nergens naar"... :angel: notworthy

En dan staat na 23 augustus hier een zwarte PM8005 tussen de andere audio apparatuur. pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *