De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

RHK

Citaat van: Floris op april 25, 2017, 23:25:37
Allemaal mooie fietsen om bij weg te dromen inderdaad!

Maar centjes en woonkamermeters behouden me .. :-D

On topic; vind het een charmant idee om  Cor wellicht een beetje te steunen als het gaat om de versterker.
Vanuit niets moet maar het mag wel.
Hoe 1 en ander in een vat te gieten is, is voor discussie vatbaar.
Laten we het wel leuk houden, en een individuele bijdrage beperken tot 10 euro zou ik zeggen.
Voorop gesteld dat Cor wel z'n fiat moet geven, daar een " bezwaring" van zijn kant ook goed denkbaar is.

8-) Max. 10 Euro is natuurlijk ook prima, het gaat er tenslotte om, dat er een steuntje in de rug onstaat. Misschien op een rekening van dit forum, via de Moderator? en dan met een sluitingsdatum? ( 1week later bijv. ) Ik stort dan i.i.g wel 25 Euro, zoals toegezegd.  Ik geef maar een schot voor de bekende boeg.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Maurice

Citaat van: RHK op april 26, 2017, 06:56:31
8-) Max. 10 Euro is natuurlijk ook prima, het gaat er tenslotte om, dat er een steuntje in de rug onstaat. Misschien op een rekening van dit forum, via de Moderator? en dan met een sluitingsdatum? ( 1week later bijv. ) Ik stort dan i.i.g wel 25 Euro, zoals toegezegd.  Ik geef maar een schot voor de bekende boeg.
Dit is een initiatief die jullie vrij staat om te nemen, wie ben ik om dat tegen te houden. Maar het forum zelf zal/kan er geen rol in spelen, dus daar moeten jullie zelf dan een oplossing voor bedenken!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

#1277
HET LAATSTE NIEUWS OMTRENT DE PM8005.

Ik heb met Fokke Rietkerk van de Fa. Overgaauw kunnen afspreken dat, in plaats van de koop te ontbinden (wat onmogelijk is, volgens Fokke.)  Nu is de aankoopdatum enkele maanden uitgesteld, zodat ik geen roodstand van enkele honderden EURO meer riskeer.
Voor de goede orde, de PM7200 wordt niet weggegeven, maar verkocht, met de ST5001 als bonus. De prijsindicatie die ik zelf in mijn hoofd heb is die van EUR 125,00 - EUR 150,00.
Zelf kan ik maximaal EUR 150,00 per maand sparen en ik heb nog ca. EUR 700,00 EUR nodig, dat bedrag zou tevens zaterdag mijn nieuwe roodstand betekent hebben. Dom hé? Tja bipolair wordt niet voor niets ook manisch-depressiviteit genoemd. Ik had gisteren gewoon een - wat men noemt - een slechte dag, een off-day; medicatie vergeten op tijd in te nemen en een nacht niet geslapen. Dus, ga er maar aan staan. Uiteindelijk is het toch goed afgelopen.
Nieuwe aankoopdatum: - tegen dezelfde prijs van EUR 999,00 - >23 augustus 2017. De CD-speler, CD6006, is ook al besproken; koop ik ook bij Overgaauw, maar dan in december, wanneer mijn maatje John EUR 650,00 aan mij terugbetaald heeft.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Heb je nog iets om naar uit te zien Cor deze zomer  :wink: Belangrijkste, het is niet van de baan maar even iets uitgesteld  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

RHK

Cor, sowieso een overwogen en verstandig besluit in deze. Toch wil ik na alle hindernissen hierin genomen een donatie doen. Zie het maar als een Koningsdag geste. Een foruminzameling zal nu niet plaatsvinden denk ik hieruit te concluderen. (of ik moet het mis hebben) Dat geeft helemaal niets, het blijkt toch in dit forum dat veel leden hierin meedenken. Pm mij jouw rekeningnummer en mijn toegezegde donatie als startmotivatie komt eraan. Mits je dat accepteert natuurlijk.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Cornelis1921

Citaat van: RHK op april 26, 2017, 16:16:00
Cor, sowieso een overwogen en verstandig besluit in deze. Toch wil ik na alle hindernissen hierin genomen een donatie doen. Zie het maar als een Koningsdag geste. Een foruminzameling zal nu niet plaatsvinden denk ik hieruit te concluderen. (of ik moet het mis hebben) Dat geeft helemaal niets, het blijkt toch in dit forum dat veel leden hierin meedenken. Pm mij jouw rekeningnummer en mijn toegezegde donatie als startmotivatie komt eraan. Mits je dat accepteert natuurlijk.
Wie ben ik om een dergelijke geste te weigeren? Ik wil niemand beledigen door zoiets te doen; wordt in graagte aangenomen en gespaart voor het grote moment totdat de uiteindelijke aankoop overga. Ik zet het weg op mijn spaarrekening, met de andere meevallers en donaties. Nogmaals, alvast hartelijk bedankt!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Samro

'k Snap er niet veel meer van. Maar ok, wie ben ik  :-o
Citaat van: Cornelis1921 op april 26, 2017, 13:54:06
HET LAATSTE NIEUWS OMTRENT DE PM8005.

Ik heb met Fokke Rietkerk van de Fa. Overgaauw kunnen afspreken dat, in plaats van de koop te ontbinden (wat onmogelijk is, volgens Fokke.)  Nu is de aankoopdatum enkele maanden uitgesteld, zodat ik geen roodstand van enkele honderden EURO meer riskeer.
Voor de goede orde, de PM7200 wordt niet weggegeven, maar verkocht, met de ST5001 als bonus. De prijsindicatie die ik zelf in mijn hoofd heb is die van EUR 125,00 - EUR 150,00.
Zelf kan ik maximaal EUR 150,00 per maand sparen en ik heb nog ca. EUR 700,00 EUR nodig, dat bedrag zou tevens zaterdag mijn nieuwe roodstand betekent hebben. Dom hé? Tja bipolair wordt niet voor niets ook manisch-depressiviteit genoemd. Ik had gisteren gewoon een - wat men noemt - een slechte dag, een off-day; medicatie vergeten op tijd in te nemen en een nacht niet geslapen. Dus, ga er maar aan staan. Uiteindelijk is het toch goed afgelopen.
Nieuwe aankoopdatum: - tegen dezelfde prijs van EUR 999,00 - >23 augustus 2017. De CD-speler, CD6006, is ook al besproken; koop ik ook bij Overgaauw, maar dan in december, wanneer mijn maatje John EUR 650,00 aan mij terugbetaald heeft.

NB

Citaat van: Samro op april 26, 2017, 19:10:55
'k Snap er niet veel meer van. Maar ok, wie ben ik  :-o

Ik ook niet.  :no:
Vooral omdat ie al voor 845,_ incl.,verzenden over de toonbank gaat.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Floris

Cor,

ik laat het hierbij, er is veel over geschreven en vanuit meerdere perspectieven bekeken.
Ik sluit me aan bij RHK, en doneer een stukje mee aan de door jou zo gewenste versterker.
Hou vast aan je laatste keuze, want anders krijgt  Fokke echt een hartritmestoornis.. :wink:
Ik heb je rekeningnummer , dus dat komt goed.

RHK

Citaat van: Floris op april 26, 2017, 20:51:46
Cor,

ik laat het hierbij, er is veel over geschreven en vanuit meerdere perspectieven bekeken.
Ik sluit me aan bij RHK, en doneer een stukje mee aan de door jou zo gewenste versterker.
Hou vast aan je laatste keuze, want anders krijgt  Fokke echt een hartritmestoornis.. :wink:
Ik heb je rekeningnummer , dus dat komt goed.

notworthy
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Cornelis1921

Citaat van: Floris op april 26, 2017, 20:51:46
Cor,

ik laat het hierbij, er is veel over geschreven en vanuit meerdere perspectieven bekeken.
Ik sluit me aan bij RHK, en doneer een stukje mee aan de door jou zo gewenste versterker.
Hou vast aan je laatste keuze, want anders krijgt  Fokke echt een hartritmestoornis.. :wink:
Ik heb je rekeningnummer , dus dat komt goed.
Floris,

Ook jij alvast bedankt voor jouw warme bijdrage. notworthy

Groetjes van Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#1287
Citaat van: Nb op april 26, 2017, 19:47:05
Ik ook niet.  :no:
Vooral omdat ie al voor 845,_ incl.,verzenden over de toonbank gaat.
De Overgaauw PM8005 tegen de meerprijs van EUR 150,00 betekent voor mij leveringszekerheid, want ik heb het volledige bedrag nu gewoonweg nog niet, en een extra lening geeft gewoon geen pas. En de PM8005 gaat, volgens Marcel van H&C HiFi, over niet al te lange tijd door Marantz uit productie genomen worden, dan ontstaat er prijsdumping en zijn zij zo weg. Nu heb ik hem gereserveerd; over niet al te lange tijd ga ik zelfs een aanbetaling in de winkel doen; Fokke blij, ik blij. pompom En niet te vergeten, mijn maatje John ook blij, want toen ik hem dinsdagavond mijn verhaal deed, was hij op zijn zachtst gezegd, 'not amused'. Nu kan hij er ook mee leven, en dat is mij heel veel waard, want ik heb hier al eerder gezegd, dat een goede verstandhouding met John is mij een nieuwe versterker waard; dan maar geen één. :no:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#1288
Citaat van: Samro op april 26, 2017, 19:10:55
'k Snap er niet veel meer van. Maar ok, wie ben ik  :-o
Het is mij in beginsel om de leveringszekerheid te doen; ik heb gewoon slappe knieën. :angel:

...En mijn 'liefde' voor Marantz gaat wel erg ver, maar ik heb het er voor over. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *