De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

joep

Citaat van: Brutus op april 25, 2017, 15:56:19
Gelukkig ben jij een heel bescheiden man Joep  :schater: :schater:

Ik weet het Brutus, die is aangeboren.

xander32

Gefeliciteerd Cor, wat gaaf voor jou! Heel veel luisterplezier gewenst met de a.s. 8005  :yes:.
Waarom heb je uiteindelijk voor deze gekozen en welke heb je nog meer beluisterd?


Citaat van: Cornelis1921 op april 25, 2017, 14:32:48
:wav: :wav: :wav:

Door een gulle lening van een mede-forumlid kunnen Floris en ik de PM8005 al misschien zaterdag ophalen. pompom Overgaauw hield aanvankelijk vast aan de winkeladviesprijs :|, weliswaar i.c.m. een korting op de aldaar te kopen CD6006, maar daar is het e.e.a. aan korting afgegaan :-), dankzij de inspanningen van Floris. notworthy

Dus vanaf a.s. zaterdag staat bij mij misschien al een heuse PM8005 het CD-audio-signaal en FM-tuner-signaal te versterken, zeg maar te snorren. hello

Na een lang wikken en wegen is de uiteindelijke conclusie toch snel gekomen. :yes:

Cornelis1921

#1248
Einde oefening?

Mijn maatje John reageerde uiterst negatief op de ontwikkelingen rond de nieuwste ontwikkelingen PM8005: Hou heb je het in je bolle hoofd kunnen halen, je hebt het geld niet eens, en lenen is volgens hem link, omdat ik ooit EUR 1700,00 van iemand leende om de vaste lasten te betalen, nadat ik een naheffing van de huurtoeslag terug moest betalen, nadat ik verplicht een jaar (part-time) in WSW-verband gewerkt had. Toen wilde de lener het volledige bedrag onmiddellijk terug hebben, en het is dat John en Marcel toen bijgesprongen hebben. John is nu bang voor iets soortgelijks. Ook vind hij de PM8005 een versterker boven mijn budget, maar ik heb hem uitgelegd dat de PM6006 te licht is en dat de PM7005 een k*tversterker is volgens een test. Maar goed, ik heb John dus plechtig beloofd dat ik de telefonische aankoop van deze PM8005 zo snel mogelijk annuleer. Dus deze PM8005 ziet waarschijnlijk nooit mijn woning aan de binnenkant. :no:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

#1249
Citaat van: joep op april 25, 2017, 15:41:41


Weet dat gulle mede-forumlid eigenlijk wel dat ik heel vrolijk zou kunnen worden van een DB11?


http://www.astonmartin.com
:schater:
Lekker inspelen vanaf Zaterdag, Cor. Dat kan net zo goed met een 6006. Een paar watt meer of minder.....
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sjoek

Opzich heel begrijpelijk... verder zou ik gewoon gaan luisteren en dan vooral ook de 6006. Wie weet verrast deze wel.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Cornelis1921

John vindt ook dat ik eerst er meer voor moet gaan sparen in plaats van op een (bevriend) leenvoorstel in te gaan. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RHK

Ik volg nu al een tijdje de ontwikkelingen rond de aanschaf van een nieuwe PM voor Cor. Het heeft zoal wat voeten in de aarde gehad en eindelijk was het zover, keuze gemaakt en een prachtige handreiking van een forumlid. Nu dreigt het te stagneren, wat voor Cor heel jammer is.
Hoe kijken wij hier tegen een soort van crowdfunding voor Cor aan? Een gezamenlijke donatie? Ik ben bereid 25 euro te doneren. Het hoeft niet zo te zijn dat wij het gehele bedrag bij elkaar brengen, maar een leuke duw in de rug? En dat Cor dan de rest bijbetaalt? Zou mooi zijn.  HB
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Floris

Zeg Cor, wat maak je me nou?!

Okee, het lijstje:

Geen koffie met een haring as zaterdag in Leiden dus?
- okee, wonderlijke combi, ik geef toe..-
Vervolgens de deal met Joep in de Leidsche grachten kunnen gooien: hij de db11, ik de Bondgirl
Daarna mijn keiharde onderhandelingen met Overgouw om 300 euri's korting te bedingen onder het dreigement dat met het geen mijn  zin verkrijgen ik een videowall van 7 bij 12 meter pal voor de ingang van de toko zou optrekken met daarbij een permanante vertoning van de real lifesoap van Andy en Melissa
Als dat niet zou werken vervolgens mijn Termi's op  mijn wonderschone Italiaanse Bella  in hun luisterruimte
ten gehoren zou brengen opdat zij dan pas zouden begrijpen wat een werkelijke versterker inhoud, en die draagt niet de naam Marantz, noch Accuphase..


https://www.youtube.com/watch?v=BTValFEWNVM

Kunnen we niet maken Cor, dat ding is nu voor jou onderweg, en alles komt goed!
Dus niet tressen, en aan het eind van de zomer ben je glad.







Cornelis1921

Liever een goede verstandhouding met mijn maatje John, dan deze PM8005 aanstaande zaterdag al bij mij in huis. :mrgreen:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Floris

Cor,

Ik heb een spreekwoordelijke handtekeing gegeven bij Overgouw..
Besef dat!
Ik kan niet het eene moment een leveringsopdracht geven, en vervolgens zonder een ligitieme reden de boel weer afblazen.
Zo werken de dingen niet.
Je maakt het onnodig ingewikkeld.

Cornelis1921

#1256
Sorry, Floris, ik wist niet dat de koopovereenkomst al zo definitief is. Ik ga akkoord. Mijn excuses.

Het wordt in ieder geval een hele toer om mijn maatje John hiervan te overtuigen. Maar goed, dat is mijn zorg, van de billekes branden en de blaren...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Faxe

Gefeliciteerd met je aankoop! Ken Floris niet in het echt maar als die zegt dat alles goed komt zou ik me verder maar niet al te druk maken. Ben benieuwd naar de foto's  :-)

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op april 25, 2017, 20:11:28
Sorry, Floris, ik wist niet dat de koopovereenkomst al zo definitief is. Ik ga akkoord. Mijn excuses.

Het wordt in ieder geval een hele toer om mijn maatje John hiervan te overtuigen. Maar goed, dat is mijn zorg, van de billekes branden en de blaren...
Ik heb het John nog niet verteld, maar dat komt nog wel als het onderwerp weer ter tafel komt. Ik was er al bewust van dat een mondelinge koopovereenkomst ook gewoon geldig is, en dat ik er alleen als er zwaarwegende bezwaren of argumenten zijn, dat zo'n overeenkomst ontbonden kan worden. Zo heb ik gisterennacht (maandag)om 04:00 uur voor het laatst mijn medicatie ingenomen (vandaag glad vergeten), en heb ik sinds gisterenmiddag 14:000 uur niet meer geslapen, of beter gezegd, niet kunnen slapen, mede omdat de kinderen van de onderburen bij voortduring aan het keten waren, zoals zo vaak.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Floris

Cor, nogmaals:

Die centen, lees het deel wat je tijdelijk van mij voorgeschoten krijgt, dat komt goed.
Ik heb nog een zomervoorraad pindakaaspotten op de plank liggen, dus als de nood aan de man komt, zit dat wel goed.. :wink:
Geen toestanden bij mij als ineens abrupte terugbetalingsactie's en dergelijke.
Ansich heeft John de verstandige houding, soms moet je gewoon lekker afwijken van de norm.
Daarnaast zou ik het gewoon niet correct vinden naar de toko die jou het financieele voordeel gunt.
Bij herhaling heeft Foco(de verkoper aldaar) aangegeven dat ze blij zijn mij jou als klant en dat ze ook op de langere termijn in het verschiet je graag zien komen.
- eigenlijk onbegrijpelijk.. :zzz:-
Mijn voorstel: de boel de boel laten, dit item laten voor wat het is en zaterdagmiddag draadjes gaan verbinden en genieten.

Chek?