De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

lo

Leuk te lezen dat jullie weer een bijzonder leuke, op meerdere fronten, dag hebben gehad  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#886
Chris, Marcel & Rob jullie ook bedankt dat jullie op mijn uitnodeging wilde ingaan. notworthy pompom
Helaas moest Hans [Whisper.nl] wegens ziekte verstek doen laten gaan. Hans, van hieruit van harte beterschap! :yes:
Mijn speciale dank gaat uit naar Chris die er voor gezorgd heeft dat mijn CD8003 nu weer een ouderwetse SA8003 is. :wink: :-D


P.S.
Chris, nogmaals dank, ook namens mijn maat John, voor de donatie aan CD's. pompom
       
Rob, morgen zal ik Velvet Music gaan aandoen om de waardebon te verzilveren, letterlijk.* :wink:


* Wordt woensdag pas (samen met John) i.c.m. de HEMA (koffie o.i.d.); ik heb vandaag weer eens ouderwets lekker kunnen slapen
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Heel graag gedaan Cor, kleine moeite!
Vond het erg gezellig en bedankt voor de gastvrijheid en doe John de groeten van me!

Cornelis1921

#888
Met behulp van het vakantiegeld en een behoorlijke meevaller de roodstand bij de bank opgeheven, uit aardigheid een bedrag aan mijn maat John overgemaakt, een bedrag voor een nieuwe fiets gereserveerd, ...en gelukkig ook nog wat nieuwe software in de vorm van muziek-CD's kunnen kopen. pompom

De nieuwe aanwinsten zijn CD's met muziek van o.a. Felix Mendelssohn-Bartholdy, Edward Elgar, Anton Bruckner, Edvard Grieg, Robert Schumann, Sergey Rachmaninov, Antonin Dvorak, Flying Colors, The Doors, Transatlantic en Camel.

Tegelijkertijd zijn zes SACD's met muziek van Edvard Grieg naar de collectie van John verhuisd. Ter compensatie heb ik daarvoor voor weinig (€6,99) bij jpc.de een dubbel-CD met door critici hooglijk gewaardeerde uitvoeringen van muziek van dezelfde componist besteld.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Floris

Ik weet niet wat vandaag de dag een nieuwe fiets kost(van budget exemplaar totaan een gazelle bijvoorbeeld, maar een nette gebruikte op bv MP moet toch wel aantrekkelijk)(er) zijn?
Spaart je mogelijk weer een paar flinke centen uit.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Citaat van: Floris op mei 28, 2015, 11:43:57
Ik weet niet wat vandaag de dag een nieuwe fiets kost(van budget exemplaar totaan een gazelle bijvoorbeeld, maar een nette gebruikte op bv MP moet toch wel aantrekkelijk)(er) zijn?
Spaart je mogelijk weer een paar flinke centen uit.
Ik heb reeds mijn oog laten vallen op een Gazelle stadsfiets met 3 versnellingen. Deze kost nieuw bij de vakman/dealer in de buurt EUR 599,00. Ik ga liever voor nieuw van de vakman/dealer dan een onduidelijk product kopen van misschien wel een louche handelaar, zoals een oom van mij, deze handelt ook in door hem zelf opgeknapte fietsen, maar die passeer ik als het hier om gaat ook het liefst zo snel als mogelijk. I.i.g. dank voor de tip Floris.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Vorige week samen met John de vier reeds aanwezige CD-rekken zodanig naar elkaar toe verplaatst dat het vijfde exemplaar, en tevens laatste langs deze wand, er in oktober ernaast geplaatst kan worden. John, je wordt bedankt! :yes: notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

 :schater:
Citaat van: Cornelis1921 op mei 29, 2015, 03:25:18
Ik heb reeds mijn oog laten vallen op een Gazelle stadsfiets met 3 versnellingen. Deze kost nieuw bij de vakman/dealer in de buurt EUR 599,00. Ik ga liever voor nieuw van de vakman/dealer dan een onduidelijk product kopen van misschien wel een louche handelaar, zoals een oom van mij, deze handelt ook in door hem zelf opgeknapte fietsen, maar die passeer ik als het hier om gaat ook het liefst zo snel als mogelijk. I.i.g. dank voor de tip Floris.
Zorg er in ieder geval voor dat je een gesloten kettingkast hebt.Ook vlak na aanschaf even de ketting goed invetten. Scheelt je de komende jaren de nodige slijtage en onderhoud.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

#895
Citaat van: mountainbiker op juni 30, 2015, 08:26:23
:schater:Zorg er in ieder geval voor dat je een gesloten kettingkast hebt.Ook vlak na aanschaf even de ketting goed invetten. Scheelt je de komende jaren de nodige slijtage en onderhoud.
:no: Ben nie handig nie Michiel... :-(
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32


Cornelis1921

#897
Citaat van: xander32 op juli 01, 2015, 06:39:23
Sterkte en succes vandaag Cor, het komt echt goed  :yes:.
Ja dat geloof ik ook wel Robert, al wordt het nu een enkeloudige bypassoperatie,want sinds vanmorgen is gebleken dat op die plek, een tweeweg splitsing naar twee kransslagaders, dotteren en het zetten van een stent in de eerste plaats zeer riskant en in de tweede plaats zo goed als omogelijk is. A.s. vrijdag terug naar het LUMC voor een longfuctietest, en volgende week vrijdag een voorbereidend gesprek met de thoraxchirurg; het wordt dus uiteindelijk een open hart operatie, waar ik al met al een jaartje zoet mee ben.
De rest van de kransslagaders, zowel links als rechts, zijn zo goed als schoon, alleen door een vaatafwijking heeft zich een venijnig plaque-ophopinkje genesteld die daar niet hoort te zitten: Gewoon domme pech dus.
De operatie zelf volgt binnen drie weken.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Dat is wel even schrikken/een domper kan ik mij voorstellen ... Ook die hart operatie gaat goed komen, maar daar hangt idd. wel een veel langer herstel aan vast :|.

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op juli 01, 2015, 22:48:57
Dat is wel even schrikken/een domper kan ik mij voorstellen ... Ook die hart operatie gaat goed komen, maar daar hangt idd. wel een veel langer herstel aan vast :|.
Het gekke is, dat ik nu voor de hart operatie minder nerveus ben dan voor het catheriseren etc.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *