De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

n@Chris, Jij nog welbedankt dat jij de discussie met mij wilde aangaan over mijn houding t.a.v. de personele inulling van de thuiszorg, het heeft mijn blik en mijn argumenten aanzienlijk verscherpt. :yes: notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Zou het echt?

het is altijd interessant om van gedachten te wisselen en ik zie sommige dingen duidelijk erg anders dan jij, geeft helemaal niets, en maakt gesprekken juist interessant. Waar we het gisteren over hadden, tja dat zie ik duidelijk veel simpeler maar jij bent de ervaringsdeskundige (helaas voor jou).

Was een hele gezellige dag en al je voorbereidingen hebben daar voor een groot gedeelte aan bijgedragen, dank daarvoor!

Cornelis1921

#692
Juist tegenargumenten houden je scherp, ook al heb je ongelijk, maar, wat jij al aangaf, Chris, helaas ben ik, een door schade en schande gelouterde, ervaren ervaringsdeskundige, die al vanaf 1980 als "patient" meedraait in de zorg. Mijn conclusie is: Er wordt èn er werd meer toegezegd en beloofd dan waargemaakt. Nee, je moet het allemaal zelf regelen; de participatiemaatschappij is dus voor mij ook al in 1980 begonnen. Wie niet zelfredzaam is redt het bij voorbaat niet en dat zijn er genoeg. De plannen van de huidige kabinetten zijn veel te ambitieus en ook te veel op besparing van geld gericht, doch ook voor de zorg geldt: "Penny wise, pound foolish".


Overigens, jullie, Hans, Marcel, Rob en jij, ook hartelijk bedankt namens mij voor alle gezelligheid en warmte gisteren. :yes: notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

#693
Citaat van: xander32 op oktober 19, 2014, 16:56:53
Leuk om de enthousiaste verslagen te lezen. M&G's gaan allang niet meer om enkel de installatie en/of de muziek.

Ik ben dan ook blij hun mijn vrienden te mogen noemen. :yes:
Ik ben bij elk van hun thuis geweest.
Hier valt het mij op met welke passie zij met hun muziek en installatie omgaan.
Met welke passie en verhalen die zij erover vertellen en die ze met mij of een ander willen delen.
Elk van ons heeft zo zijn eigen voorkeur van muziek maar de passie hiervoor is de bindende factor. pompom

En van de plagerijtjes wordt ik alleen maar vrolijk van.  HLP

Groet Hans aka Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

#695
Citaat van: lo op oktober 20, 2014, 10:16:26
Mooi te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad  HB
Ja, Leo, muziek en gezelligheid gingen inderdaad hier ook hand in hand. pompom pompom pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

#696
Niets, maar dan ook echt niets meer op de vorige teksten aan te vullen. Alles is zo'n beetje gezegd. Het was (weer) een heuse leuke en interessante M&G! Ook ik heb weer genoten van de verschillende stromingen in de muziek en opvattingen. Erg leuk om 'de anderen' ook weer eens live te ontmoeten!

De set van Cor heeft mij wederom positief verrast. Wat een fraaie soundstage komt er uit die 'kleine' Harbeths. iedere keer weten deze luidsprekers mij weer te verbazen. In mijn optiek een prima combi met de Marantz componenten.   

Cor was ook deze keer weer een prima gastheer, er ontbrak ons werkelijk aan niets. Het diner was voortreffelijk en.....om dan toch nog een kleine aanvulling op de reactie van Chris te plaatsen; het neveneffect was er ook naar, ook bij mij  8-)

En al die cd's....pffff inmiddels meer dan 5000 titels......blijft mooi die zilveren schijfjes :wink:

joep

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 20, 2014, 14:17:27
Ja, Leo, muziek en gezelligheid gingen inderdaad hand in hand. pompom pompom pompom


Ja, echt jammer dat ik niet kon.Maar helaas het was niet anders.
Maar een M&G bij mij moet nu wel lukken!

Cornelis1921

Citaat van: Rob46 op oktober 20, 2014, 14:23:10

En al die cd's....pffff inmiddels meer dan 5000 titels......blijft mooi die zilveren schijfjes :wink:
Ik bedoel maar: The collection of a greedy music-'lover'. :-D :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Citaat van: joep op oktober 20, 2014, 14:25:23

Ja, echt jammer dat ik niet kon.Maar helaas het was niet anders.
Maar een M&G bij mij moet nu wel lukken!

Lijkt mij erg leuk! Kan ik misschien wel weer eens een 'op de bank bij' recensie schrijven....... :yes:

Cornelis1921

#700
Citaat van: Rob46 op oktober 20, 2014, 14:31:21
Lijkt mij erg leuk! Kan ik misschien wel weer eens een 'op de bank bij' recensie schrijven....... :yes:
Zal een boeiende luisterervaring zijn, waarbij misschien de onvervalste Brabantse worstenbroodjes ook weer niet zullen ontbreken. :-D :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 20, 2014, 14:34:26
Zal een boeiende luisterervaring zijn, waarbij misschien de onvervalste Brabantse worstenbroodjes ook weer niet zullen ontbreken. :-D :wink:

Per slot van rekening hebben we iets te vieren Cor!

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm