De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

#315
Je raakt dingen goed aan Cor maar er is geen weg meer terug in deze maatschappij en die mensen die het wel denken of kunnen respecteer ik ten volste

De hele handel (even alleen audio.video) is verziekt door marketing, mag maar wel fair en dat gebeurt niet meer er word verkocht wat op voorraad is want ze hebben geld nodig om elke maand de kosten te betalen


Pak een HVT van 20 jaar geleden en van nu, er is nu nog net zoveel te verkrijgen van cd/dvd/sacd spelers versterkers speakers kabels elke lijn heeft een line up van een aantal produkten wat nog net zo veel is ongeveer alleen al die bij produkten en die superlatieven wat dus zou betekenen dat alle mooie spullen uit die HVT nu dus pulp zou zijn terwijl de bron vaak nog het zelfde is  :|

Gister toevallig een stukje van Lebbis gezien over wat mensen geloven maar het verhaal wat aantoonbaar is dat de maan te licht is 33% (dus holtes erin) gelooft niemand als je verteld dat daar leven is en wat voor vorm

Maar wel als we de kabels met gel insmeren of de kabels op isolaters neerzetten of sterker nog zie Lebbis




http://youtu.be/atveIsYf5YY
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Mijn moeder zei altijd als je ontevreden bent moet je er zelf iets aan doen. En nee ontevreden ben je niet geboren, ontevreden heb je jezelf gemaakt. Het is allemaal erg eenvoudig om een ander de schuld te geven. Zodat je er zelf niets aan moet doen.
De een is tevreden met een Range set, de ander met een 11 set en sommige zijn nog niet tevreden met een Mark Levinson set van 80.000 euro. De mate van voldoening heeft niets te maken met het prijskaartje.
Om weer een gelukkig leven te krijgen kun je zelf best wat doen. Blijf niet thuis zitten, zorg dat je niet vereenzaamd maar trek erop uit. Ga fietsen, ga lopen, doe iets, deel voedsel pakketten uit in de voedselbank, maak je nuttig. Maar zorg er in ieder geval voor niet in een neerwaartse spiraal terecht te komen. En ga je nooit zielig vinden. Personen met een negatieve instelling zijn ook niet geliefd en worden gemeden.
Sommige luisteren naar muziek hier wat ze een grote voldoening geeft. Anderen verdiepen zich in kunst of geschiedenis wat hen weer een grote voldoening geeft.
De oppervlakkige voldoening die je bij sommige mensen proeft met belangstelling voor een dure auto is dan ook o zo oppervlakkig en kinderlijk en slechts van korte duur. Maar wij zijn nu eenmaal mannen en mannen houden van knopjes of dat nu knopjes zijn in de auto, de stereo set of knopjes aan xxxxxxxx zijn. Maar beoordeel mensen a.u.b. nooit naar wat voor setje ze binnen hebben staan, wat voor auto ze rijden of in wat voor huis ze wonen.
Reden om jaloers te zijn is er ook nimmer. Je kunt bij een ander nu eenmaal niet in de portemonnee kijken.  Er is geen land in de wereld waar de mensen een groter schuld hebben dan in Nederland. Als iedereen in Nederland zijn schuld nu zou moeten afrekenen dan was 80% van de Nederlanders failliet.
Waar je vaak zelf niets aan kunt doen is je gezondheid. Maar laat het nu net die mensen zijn met de meeste levenslust. Mensen die ondanks hun probleem toch vrolijk kunnen zijn. Ga je bij die mensen op bezoek dan zijn ze echt vrolijk, nodig je ze uit dan zijn ze echt vrolijk. Een hele tegenstelling met al die "gezonde" mensen die alles al hebben, het veel te druk hebben (meestal met zichzelf) en zich o zo belangrijk vinden. En kinderen? Kinderen zijn het resultaat van hun opvoeding. Of moet ik zeggen het gebrek daaraan. Een vriend van mij gaf zijn zoon op zijn 18e verjaardag een auto van dik 30.000 euro. Dan vraag ik me wel af waar is dat joch op zijn 21e verjaardag tevreden mee. Em kan hij straks voor zichzelf een dergelijke levensstijl bekostigen? Ja zo maak je ontevreden mensen.
Nee we hebben het hier zo slecht nog niet. We moeten het ons alleen zelf niet onnodig moeilijk maken.

Zo dat zijn mijn 2 centen slap geouwehoer zeggen we hier in Brabant.

joep

Citaat van: mountainbiker op september 16, 2012, 10:18:54
Wat betreft audio apparatuur.Moet je eens kijken wat er op marktplaats word aangeboden aan prachtige equipment vaak voor een habbekrats!! Soms maar een paar maanden oud en dan staat er bij dat het weg moet vanwege een"upgrade".

Wie zegt dat die mensen hun spullen niet opruimen om het geld te bekomen om hun gasrekening te betalen?

JohnWx

Citaat van: joep op september 16, 2012, 10:48:20
Wie zegt dat die mensen hun spullen niet opruimen om het geld te bekomen om hun gasrekening te betalen?

puntje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: joep op september 16, 2012, 10:46:18
Mijn moeder zei altijd als je ontevreden bent moet je er zelf iets aan doen. En nee ontevreden ben je niet geboren, ontevreden heb je jezelf gemaakt. Het is allemaal erg eenvoudig om een ander de schuld te geven. Zodat je er zelf niets aan moet doen.
De een is tevreden met een Range set, de ander met een 11 set en sommige zijn nog niet tevreden met een Mark Levinson set van 80.000 euro. De mate van voldoening heeft niets te maken met het prijskaartje.
Om weer een gelukkig leven te krijgen kun je zelf best wat doen. Blijf niet thuis zitten, zorg dat je niet vereenzaamd maar trek erop uit. Ga fietsen, ga lopen, doe iets, deel voedsel pakketten uit in de voedselbank, maak je nuttig. Maar zorg er in ieder geval voor niet in een neerwaartse spiraal terecht te komen. En ga je nooit zielig vinden. Personen met een negatieve instelling zijn ook niet geliefd en worden gemeden.
Sommige luisteren naar muziek hier wat ze een grote voldoening geeft. Anderen verdiepen zich in kunst of geschiedenis wat hen weer een grote voldoening geeft.
De oppervlakkige voldoening die je bij sommige mensen proeft met belangstelling voor een dure auto is dan ook o zo oppervlakkig en kinderlijk en slechts van korte duur. Maar wij zijn nu eenmaal mannen en mannen houden van knopjes of dat nu knopjes zijn in de auto, de stereo set of knopjes aan xxxxxxxx zijn. Maar beoordeel mensen a.u.b. nooit naar wat voor setje ze binnen hebben staan, wat voor auto ze rijden of in wat voor huis ze wonen.
Reden om jaloers te zijn is er ook nimmer. Je kunt bij een ander nu eenmaal niet in de portemonnee kijken.  Er is geen land in de wereld waar de mensen een groter schuld hebben dan in Nederland. Als iedereen in Nederland zijn schuld nu zou moeten afrekenen dan was 80% van de Nederlanders failliet.
Waar je vaak zelf niets aan kunt doen is je gezondheid. Maar laat het nu net die mensen zijn met de meeste levenslust. Mensen die ondanks hun probleem toch vrolijk kunnen zijn. Ga je bij die mensen op bezoek dan zijn ze echt vrolijk, nodig je ze uit dan zijn ze echt vrolijk. Een hele tegenstelling met al die "gezonde" mensen die alles al hebben, het veel te druk hebben (meestal met zichzelf) en zich o zo belangrijk vinden. En kinderen? Kinderen zijn het resultaat van hun opvoeding. Of moet ik zeggen het gebrek daaraan. Een vriend van mij gaf zijn zoon op zijn 18e verjaardag een auto van dik 30.000 euro. Dan vraag ik me wel af waar is dat joch op zijn 21e verjaardag tevreden mee. Em kan hij straks voor zichzelf een dergelijke levensstijl bekostigen? Ja zo maak je ontevreden mensen.
Nee we hebben het hier zo slecht nog niet. We moeten het ons alleen zelf niet onnodig moeilijk maken.

Zo dat zijn mijn 2 centen slap geouwehoer zeggen we hier in Brabant.

stupid

Mijn complimenten Joep. -0-

Groet Whisper   byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

... maar onderwijl ik zelf;


Citeerhttp://www.usheraudio.com/Loudspeaker_Dancer%20Mini-X%20diamond.html

Wel erg fraai :kwijl:, ben dan ook benieuwd hoe deze zich verhouden t.o.v. de BE-718 DMD`s  :yes:.


:roll:

mountainbiker

Citaat van: joep op september 16, 2012, 10:48:20
Wie zegt dat die mensen hun spullen niet opruimen om het geld te bekomen om hun gasrekening te betalen?
Er staat bij vanwege upgrade dus dat zal dan wel niet.En als je voor niets werkende mobiele telefoons inleverd omdat ze te oud zijn zit je ook niet echt in nood om de gasrekening te betalen anders zou je het wel op Mp zetten. :yes:
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

joep

Citaat van: mountainbiker op september 16, 2012, 12:20:22
Er staat bij vanwege upgrade dus dat zal dan wel niet.En als je voor niets werkende mobiele telefoons inleverd omdat ze te oud zijn zit je ook niet echt in nood om de gasrekening te betalen anders zou je het wel op Mp zetten. :yes:

Zou kunnen. Maar kan me ook voorstellen dat er veel mensen zijn die net als ik iedere 2 jaar een nieuwe iPhone ophalen omdat het oude abonnement is afgelopen. En als ik dan niemand ken die ik een plezier kan doen met mijn oude iPhone. Of de iPhone van 2 generaties die al 2 jaar ongebruikt in de kast ligt en er komt een actie langs de deur met oude telefoontjes voor het goede doel. Nou dan krijgen ze er twee mee. Daar ga ik geen ongure typetjes van MarktPlaats voor binnenhalen.

En ja er staat "vanwege upgrade". Hoewel er best mensen zijn die hem verkopen omdat de gasrekening betaalt moet worden. Maar dat heb ik er i.d.d. nog nooit bij zien staan. Dan klinkt upgrade beter.
Stel je voor dat iedereen op MarktPlaats de waarheid schreef. Dat krijg je kreten als: omdat ik de alimentatie niet kan betalen. Of: de versterker is zo'n ramp dat je echt een idioot moet zijn om zo'n kreng bij mij te kopen.  :schater: :schater: :schater:

Maar je hebt wel gelijk er zijn en er blijven altijd mensen met heel heel veel geld.
Alleen zijn dat er niet zo heel heel veel.

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op september 16, 2012, 11:04:31
stupid

Mijn complimenten Joep. -0-

Groet Whisper   byebye
Goed verhaal Joep. notworthy Cor.
Hiermee wil ik ALLE contribuanten complimenteren en bedanken want hierover een goed verhaal schrijven dat hout snijdt daarvoor moet je jouw hand soms in eigen boezem steken. Allen dank! notworthy byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#324
 clown1 Countdown!
Nog 10 postings verwijderd van de 5000ste. Dan ben officieus opgenomen in het Corps d'Elite van het marantzforum. pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 24, 2012, 05:54:10
clown1 Countdown!
Nog 10 postings verwijderd van de 5000ste. Dan ben officieus opgenomen in het Corps d'elite van het marantzforum. pompom
Daarbij telt de kwaliteit, niet de kwantiteit van de bijdragen :-P.


:wink:

rexp

Als je alle posts met enkel smilies niet meetelt kom je op een negatief aantal uit.

jowa


jrm


Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet