De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: lo op april 28, 2012, 09:34:08
Heb je toevallig de foto's "gewist" bij de host?
:no: De host heeft ze zelf gewist, ze wilden er geld voor zien. violent1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Ik snap het niet helemaal, gewoon foto's op je PC zetten (of laten zetten), verkleinen en bijvoegen in een post.
Dan heb je niets te maken met sites van derden waar je foto's 'leven'

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op april 28, 2012, 22:43:39
Ik snap het niet helemaal, gewoon foto's op je PC zetten (of laten zetten), verkleinen en bijvoegen in een post.
Dan heb je niets te maken met sites van derden waar je foto's 'leven'
@cz, zelf snap ik daar als volleerd digibeet niets van, ook John heeft daar geen ervaring mee. Ik hoop dat Janver t.z.t. mij nog eens het e.e.a. kan komen voordoen en uitleggen. cz, evengoed bedankt. Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Ik wil je daar ook best mee helpen, ik doe aan telefonische begeleiding pompom

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op april 28, 2012, 23:10:02
Ik wil je daar ook best mee helpen, ik doe aan telefonische begeleiding pompom
@cz, een prima voorstel. Maar info over welke (gratis) sites e.d. er beschikbaar zijn op om foto's en avatars te uploaden t.b.v. van het forum. John wil wel het handwerk doen. Info is dus essentieel. Nogmaals cz, bedankt voor het aanbod. Mocht John er t.z.t. niet uitkomen, dan houd ik mij alsnog aanbevolen.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Nee dus geen sites van derden om foto's te hosten, gewoon lekker uploaden hier op het forum vanaf je PC/Laptop, dat is toch veel gemakkelijker.
Ik hoor het wel....even voor mijn idee, de foto's die je hebt en hier wilt plaatsen, staan die momenteel op je laptop?

xander32

Jaren terug al een accountje aangemaakt bij Mijnalbum.nl (gratis) en daar zet ik al mijn foto's t.b.v. fora e.d. weg. Nog nooit problemen mee gehad, werkt super.

cz79

Waarom is het daar plaatsen en niet hier op het forum makkelijker/beter? Dan moet je ze eerst daar uploaden en vervolgens hier de link weer plakken.

xander32

Citaat van: cz79 op april 29, 2012, 08:00:08
Waarom is het daar plaatsen en niet hier op het forum makkelijker/beter? Dan moet je ze eerst daar uploaden en vervolgens hier de link weer plakken.
Ik wil niet al die vervuiling op m`n laptop.
Komt ook omdat het ding al traag genoeg is (Vista i.c.m. beperkt geheugen  :|).

cz79

Ja maar om ze te uploaden bij mijnalbum.nl moet je ze toch ook op je laptop zetten (daarna kun je ze verwijderen, maar dat geldt ook voor het forum) foto op je laptop, op marantzforum zetten en dan verwijderen van je laptop

xander32

Citaat van: cz79 op april 29, 2012, 08:06:35
Ja maar om ze te uploaden bij mijnalbum.nl moet je ze toch ook op je laptop zetten (daarna kun je ze verwijderen, maar dat geldt ook voor het forum) foto op je laptop, op marantzforum zetten en dan verwijderen van je laptop
Nee hoor, je kan rechtstreeks een passend linkje copy/paste vanaf Mijnalbum ! Je laad de foto`s vanaf Mijnalbum in, op betreffende site/forum :yes:.

cz79

OK, maar dan nog steeds upload je je foto's vanaf je lokale machine toch?

xander32

Citaat van: cz79 op april 29, 2012, 08:13:46
OK, maar dan nog steeds upload je je foto's vanaf je lokale machine toch?
Niet te technisch worden :?, maar volgens mij niet hoor.

Voor Mijnalbum.nl dien je in eerste instanties idd. de foto`s vanaf jouw pc/laptop te uploaden naar Mijnalbum, maar staan ze daar eenmaal kan je de foto`s van jouw pc/laptop verwijderen.

Wil je vervolgens foto`s aan bijvoorbeeld een topic op een forum toevoegen, upload je deze vervolgens vanaf Mijnalbum :yes:. Dat kan dan vanaf iedere willekeurige pc e.d. met internetaansluiting.