De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Als je een echte stereo man ben moet je dan maar niet bij Lo gaan luisteren  :no:

En ach ja Marco zijn set is natuurlijk ook totaal anders als die van jou  :wink:

wanner komen de foto,s nou  :roll:

JohnWx

Citaat van: still life op november 25, 2011, 16:35:01
wat een build-up zeg... nopompom

aanschouw.. de set van corremans..



:-D

mooie foto beetje analoog versus digitaal



pen en papier tegen over laptop
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Paul op november 30, 2011, 15:33:49
Ik denk dat lo bedoelt dat het tijd voor foto,s wordt.  :-D

Het is dat ik effe niet mobiel ben anders was Leiden voor mij wel te doen.
:wink: Dankjewel voor het geboden perspectief, Paul.
Maar... één goed geformuleerde beschrijving zegt meer dan duizend slecht geschoten plaatjes... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Janver

 TTIWWP

Cor,

Die cardreader van Bol.com zal wel niet zo goede koop zijn geweest. Het duurt al 2 weken voordat de foto's komen.

Moeten wij een 'wave' maken voor aanmoediging?

Gr.

Jan

:wav:
Hier kan uw reclame staan!

Marantz 81


Cornelis1921

 redface redface redface redface redface
Ahum, jullie worden dus steeds ongeduldiger. En terecht overigens. Nogal een drukke tijd achter de rug weet je... Soms leidt meer tijd juist naar minder, omdat de boel versnipperd raakt. :-D Ik zal zondag a.s. es een poging wagen... dan merken jullie dat vanzelf.
Groet byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: Cornelis1921 op december 08, 2011, 23:09:19
redface redface redface redface redface
Ahum, jullie worden dus steeds ongeduldiger. En terecht overigens. Nogal een drukke tijd achter de rug weet je... Soms leidt meer tijd juist naar minder, omdat de boel versnipperd raakt. :-D Ik zal zondag a.s. es een poging wagen... dan merken jullie dat vanzelf.
Groet byebye, Cor.

Als ik zo dat andere topic belees, heb je het inderdaad druk met de aanschaf van veel luister software en die moet je natuurlijk allemaal beluisteren  :-D :-D

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32


pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marantz 81

Nou het schiet al op  :schater: nog iets meer als 8 dagen  HB


TTIWWP

Cornelis1921

 :| :| :| nopompom
Nou nou, is dat nu nodig voor paar simpele fotootjes. Ik zou zeggen: iedereen met een camera en verstand van uploaden is van harte welkom... Kom maar op als je durft! Een eenvodig en bescheiden forumlid het vuur aan de schenen leggen... kunnen jullie wel? Alright, jullie hebben wel een beetje recht van spreken/klagen. Na een jaar van mijn eerste verbale schreden op dit forum middels een beschrijving van mijn set moet het door menig forumlid als een gebrek aan respect mijnerzijds voor zijn belangstelling uitgelegd worden. Sorry, duizend maal sorry: ze komen, echt...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op december 10, 2011, 06:05:11
:| :| :| nopompom
Nou nou, is dat nu nodig voor paar simpele fotootjes. Ik zou zeggen: iedereen met een camera en verstand van uploaden is van harte welkom... Kom maar op als je durft! Een eenvodig en bescheiden forumlid het vuur aan de schenen leggen... kunnen jullie wel? Alright, jullie hebben wel een beetje recht van spreken/klagen. Na een jaar van mijn eerste verbale schreden op dit forum middels een beschrijving van mijn set moet het door menig forumlid als een gebrek aan respect mijnerzijds voor zijn belangstelling uitgelegd worden. Sorry, duizend maal sorry: ze komen, echt...
Laat je niet opjutten joh :wink:.

Al ben ik ook niet geheel onbesproken in deze :angel:.


Sander.

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op december 10, 2011, 06:05:11
:| :| :|
Nou nou, is dat nu nodig voor paar simpele fotootjes.


mmm nu maak je me het wel erg bont Cornelis.  nonono

Lees die zin nog eens even op je gemak door als je wilt.

TTIWWP

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet