Mijn 2e set

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 22:05:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Zoals Maurice en meerdere leden heb ik nog een 2e set voor er bij, deze staat een kamertje verder bij de pc.
Wellicht een topic waar men z,n andere set wil tonen.

Betreft een Denon receiver een Denon cd speler, Mission 771 luidsprekers en een Klipsch KSW10 subwoofer.








Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik dacht dat de Denon cd speler kaduuk was .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op februari 01, 2009, 22:07:22
Ik dacht dat de Denon cd speler kaduuk was .
Marco, deze speelde geen cdr,s af maar daar heb ik er weinig van dus laat ik het maar zo. :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

gelijk heb je Paul,stel je voor copy's van dreamtheater  :no:   :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

thom

leuk setje zo paul,

als je er zin in heb kan je eens lanks komen met je speakertjes bij speakerenco als ik er ook ben kan ik kijken of we het filter nog wat op kunnen waaderen. kan natuurlijk ook even kijken als ik weer eens bij je ben.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: thom op februari 01, 2009, 22:17:20
leuk setje zo paul,

als je er zin in heb kan je eens lanks komen met je speakertjes bij speakerenco als ik er ook ben kan ik kijken of we het filter nog wat op kunnen waaderen. kan natuurlijk ook even kijken als ik weer eens bij je ben.
Zou niet weten wat er meer uit te halen is, klinkt niet verkeerd.
Het rendement ligt t.o.v. de Klipsch wat lager maar dat compenseert de volumeknop wel.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op februari 01, 2009, 22:43:08
Zou niet weten wat er meer uit te halen is, klinkt niet verkeerd.
Het rendement ligt t.o.v. de Klipsch wat lager maar dat compenseert de volumeknop wel.
redement kan ook weinig aan gedaan worden. maar wat wel kan is zorgen voor meer detail bevoorbeeld en de speaker kan ook nog een stuk opener gaan klinken en dit kan soms met een kleine aanpassing al lukken!

Paul

Citaat van: thom op februari 02, 2009, 09:19:16
redement kan ook weinig aan gedaan worden. maar wat wel kan is zorgen voor meer detail bevoorbeeld en de speaker kan ook nog een stuk opener gaan klinken en dit kan soms met een kleine aanpassing al lukken!
Kunnen een keer kijken, sta voor verbetering altijd open.
Heb destijds het filter in de Klipsch ook laten modificeren en extra schotten laten plaatsen omdat de kasten bij een bepaald volume stonden te resoneren.
Een kleine ingreep waar bij het ontwerp niet aan gedacht of op bezuinigd is.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op februari 02, 2009, 17:03:24
Kunnen een keer kijken, sta voor verbetering altijd open.
Heb destijds het filter in de Klipsch ook laten modificeren en extra schotten laten plaatsen omdat de kasten bij een bepaald volume stonden te resoneren.
Een kleine ingreep waar bij het ontwerp niet aan gedacht of op bezuinigd is.

psies en zo valt er denk ook nogwel wat te halen bij je missions alleen geen tussenschotten denk wahhahaha clown1

Paul

Heb geen foto van het filter maar met het frontje eraf ziet het er zo uit:



Toch wel indrukwekkend wat een geluid dit kan produceren. :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site