Live wat hebben we gezien en wat vonden we er van? (Vroeger & Nu)

Gestart door Lars86, september 26, 2011, 15:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 14, 2016, 12:54:33
Gisteren heeft dewolff tijdens de instore bij Music Machine te Sittard bijna hun hele nieuwe album gespeeld, live wel te verstaan. Lekker, maar aangezien we buiten stonden, wel stervens koud. 16 maart ga ik de jongens weer live aan het werk zien in Wegberg (D), vlakbij Roermond.
Ik ga hun muziek eens kopen op CD; hoor het heel zelden weleens op Radio 2 FM voorbij komen, beslist niet verkeerd. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Alvast veel plezier, Roy (en alle andere Marantz Forum-Pinkpop-gangers). pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Cornelis1921 op februari 20, 2016, 15:29:03
Alvast veel plezier, Roy (en alle andere Marantz Forum-Pinkpop-gangers). pompom
Dat gaat wel lukken, gaan altijd met een hele bubs. Behalve afgelopen jaar dan.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 20, 2016, 10:48:30
Yes, kaartjes voor pinkpop in de pocket.

Ferme line up, voor welke bands ga je?
70000, bezoekers/dag lees ik dat goed? Dat is mij wat te veel  :-( wel een hele knappe line up  HB

Ik ga het weekend daarna naar best kept secret  HB
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Matt

Dinsdag STUFF, deze avond Whitney
Beiden waren fantastisch.


STUFF, moet je eigenlijk horen, zien en voelen. Live zijn ze 100x beter dan elke video die ik online vind...

https://www.youtube.com/watch?v=sM550pZw7A8


Ook whitney veraste mij live, wat een zuivere en hoge stem heeft die zanger (helemaal anders dan de video).
Hun eerste album komt deze zomer uit en zal toch eentje zijn waar ik naar uitkijk...


https://www.youtube.com/watch?v=CGKN6qiDqnk

#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

xander32

Het terrein is dermate ruim dat ik het er ook met 69999 medebezoekers als goed te doen ervaar, 't valt erg mee.
Het programma spreekt ons dit jaar ietwat minder aan. Vorig jaar hadden wij de mogelijkheid om op één dag Slash met Myles Kennedy, Faith No More en Muse te zien/horen. Daar erg van genoten. De zondag dit jaar trekt wel met o.a. Skunk Anansie en natuurlijk Paul McCartney. Maar het is sowieso een tof festival, op voorhand veel plezier 🤘🏻.


Citaat van: Matt op februari 20, 2016, 17:51:48
Ferme line up, voor welke bands ga je?
70000, bezoekers/dag lees ik dat goed? Dat is mij wat te veel  :-( wel een hele knappe line up  HB

Ik ga het weekend daarna naar best kept secret  HB

Matt

Citaat van: xander32 op februari 26, 2016, 08:32:38
Het terrein is dermate ruim dat ik het er ook met 69999 medebezoekers als goed te doen ervaar, 't valt erg mee.
Het programma spreekt ons dit jaar ietwat minder aan. Vorig jaar hadden wij de mogelijkheid om op één dag Slash met Myles Kennedy, Faith No More en Muse te zien/horen. Daar erg van genoten. De zondag dit jaar trekt wel met o.a. Skunk Anansie en natuurlijk Paul McCartney. Maar het is sowieso een tof festival, op voorhand veel plezier 🤘🏻.

:schater:  :gp:

Volgend jaar ga ik deze toch wat vroeger in de gaten houden. En wat vrienden zoeken die mee willen =D
RHCP, rammstein, bastille, bring me the horizon, balthazar, GHOST  HB , gary clark jr, tom odell, nothing but thieves, Graveyard  HB , the sore losers... Ik zou best tevreden zijn  :yes:

Eigenlijk met Ghost en graveyard alleen al  :schater:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

xander32

RHCP en Rammstein hebben we al eens gezien. Die eerste was bar slecht maar hun hitjes maakten het an sich weer goed, die tweede een hele tijd terug ('90's) in het Gelredome; mijn wenkbrauwen zijn nog steeds niet aangegroeid en die piep in mijn oren is ook nooit echt weg gegaan  :-D.

Nothing but thieves krijgen wij de volgende maand als voorprogramma te horen, ben benieuwd.

Matt

Citaat van: xander32 op februari 26, 2016, 15:21:00
RHCP en Rammstein hebben we al eens gezien. Die eerste was bar slecht maar hun hitjes maakten het an sich weer goed, die tweede een hele tijd terug ('90's) in het Gelredome; mijn wenkbrauwen zijn nog steeds niet aangegroeid en die piep in mijn oren is ook nooit echt weg gegaan  :-D.

Nothing but thieves krijgen wij de volgende maand als voorprogramma te horen, ben benieuwd.

Zonde van RHCP, begrijpelijk van rammstein  :schater:

In het voor programma van?  :angel:
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

xander32


darkcoot

Vorige week maandag naar het afscheid geweest van Tony Scott. King Bee en Lois Lane traden ook op. Was best geinig als jeugdsentiment. Tony Scott en King Bee stonden vroeger op mijn zelfgemaakte Spanje vakantie tapes.......voor op het strand, indruk maken op de girls....

Voor de hip house kenners van way back, Tyree Cooper trad ook op, maar dat viel wat tegen.
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

xander32

Jeugdsentiment, Love let Love, da's lang terug  :-D.

Citaat van: darkcoot op februari 26, 2016, 18:31:51
Vorige week maandag naar het afscheid geweest van Tony Scott. King Bee en Lois Lane traden ook op. Was best geinig als jeugdsentiment. Tony Scott en King Bee stonden vroeger op mijn zelfgemaakte Spanje vakantie tapes.......voor op het strand, indruk maken op de girls....

Voor de hip house kenners van way back, Tyree Cooper trad ook op, maar dat viel wat tegen.

darkcoot

Uit jeugdsentiment en voor het goede doel (hij heeft MS) na afloop een limited edition vinyl van hem gekocht met zijn greatest hits......die ga ik maar eens ff opzetten.....The Chief..
*PM11S3
*SA8003
* Metrum Octave MK2 +USB: heel blij mee
* Spendor A9
* VPI Scout 1.1
*Kimber 8PR LS kabel
*Netgear Readynas
*jRiver
*Xbox one

xander32

Okey, van dat ms wist ik niet, slechte prognose  :roll:

Citaat van: darkcoot op februari 26, 2016, 19:40:53
Uit jeugdsentiment en voor het goede doel (hij heeft MS) na afloop een limited edition vinyl van hem gekocht met zijn greatest hits......die ga ik maar eens ff opzetten.....The Chief..