Live wat hebben we gezien en wat vonden we er van? (Vroeger & Nu)

Gestart door Lars86, september 26, 2011, 15:07:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sjoek

Citaat van: Rob46 op juli 14, 2015, 21:35:35
Ooit Genesis gezien in de Arena. Geluid was toen niet best, maar wat een band! wow!!

was 2007? Toen was ik er aan het werk als beveiliger. Had mijn baas super plekje geregeld stond vlak naast het podium kon hele concert zien. Was echt een belevenis :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marantz 81


Vinyl_Fuchs

Afgelopen zondag weer kunnen genieten van live muziek op park city live festival te Heerlen. Mede gegaan vanwege optredens van Dewolff en Rowwen Heze.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

#108
Afgelopen weken heb ik terug enkele concerten kunnen bijwonen  :angel:

Lost souls carnival, minder bekende Rock/blues groep uit gent. Heb ik 2x gezien, ze waren heel goed. Een groep die ik nog niet kende. Blij met die ontdekking.

Terug het Zesde Metaal kunnen bewonderen en dat was goed net zoals de vorige keer.

The Kooks, die verrassend goed performen live :-)

Belle and Sebastian, was helemaal mijn ding niet, heb het dan ook niet allemaal gehoord of gezien.

Deus, was helemaal mijn ding en speelden de pannen van het dak :-)

Leftfield, was ongelooflijk goed.

Goose, was misschien zelf het beste concert van heel de lijst.

The Levellers, ken ik eigenlijk maar van hun 2 bekendste songs. Toen ik de leeftijd had van 10 ging ik altijd cd's lenen van mijn 10jaar oudere zus. Deze stonden dan ergens tussen een compilatie cd. Pure jeugdsentiment dus :-D
Live waren ze ook heel goed, terwijl de meeste nummers totaal onbekend waren voor mij.

Ik denk dat ze dat allemaal waren  :yes:

Arsenal en Robert Plant heb ik gisteren jammer genoeg gemist, de vermoeidheid sloeg wat toe.
5 Avonden er op uit getrokken op 8 dagen, tijdens de werkweek is dat toch vermoeiend  :angel:

Greetz
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

Vinyl_Fuchs

Goed bezig matt.

Maar kun je nog wel genieten als je zo snel achtereen concerten bezoeken.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Matt

Dat valt wel mee hoor, het zijn festivals die hier in de buurt zijn =D De Lokerse Feesten, is 20minuten rijden dus is goed te doen.
Ik heb maar 1x de hele dag geweest, toen heb ik 4 artiesten zien optreden (van 19u tot 2u, dat was de enige dag dat ik nadien moest werken en de vroegste dat ik thuis was :-) ).

Ik drink weinig tot niks van alcohol HB
Dat scheelt een hoop, als ik dat vergelijk met vroeger.

In september ga ik waarschijnlijk naar crammerock. Misschien vrijdag en zaterdag, maar dat hangt wat af van het gezelschap. Het is een uur fietsen, dus het moet wel de moeite zijn, de wagen geraak je daar te moeilijk kwijt.

Greetz
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

mountainbiker

versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Vinyl_Fuchs

Citaat van: mountainbiker op september 20, 2015, 09:39:36
Hier ben ik gisteren geweest.http://www.bluesrockfestival.nl/programma/
Nice: dit festival had ik ook in de planning staan, maar helaas was ik op die dag verhinderd. En hoe vond je de Dewolff?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

mountainbiker

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 22, 2015, 09:27:54
Nice: dit festival had ik ook in de planning staan, maar helaas was ik op die dag verhinderd. En hoe vond je de Dewolff?
Was wel aardig. Ze mogen overigens wel eens wat aan het geluid/techniek doen daar.Veel te hard,te veel bas en er zat ook een storing in de linkerluidspreker. Bij het optreden van Dr Feelgood was 1 microfoon zelfs uitgeschakeld en de geluidstechnici hadden het niet eens door.
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

Matt

Gisteren heb ik deze film met live concert bijgewoond.
Arsenal live dat kan enkel en alleen top zijn en dat was het ook  hello
Naar mijn bescheiden mening was het enkel wat kort, een klein uurtje of zo? Dat vond ik wel jammer, zeker als je de prijs van het kaartje ziet.


https://www.youtube.com/watch?v=H03SlY43UA8
#Rega Elicit-R #ATC SCM11 #Rega Apollo #Node2
#Project Debut Carbon met Ortofon OM10 #Synology DS216play

Vintage #1090 #2100L #5010B #JJ221 #B&W DM602

"Music is what feelings sound like."

mountainbiker

Gisteren bij onze oosterburen op bezoek geweest.Kai Straus trad op in het Duitse Nordhorn.https://youtu.be/rBJcpKF93yM
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

xander32


xander32

Zojuist z'n voorgaande en huidige album via Spotify achter elkaar beluisterd; dat gaat mij weer geld kosten 8-).

Citaat van: xander32 op februari 12, 2016, 07:46:58
Lekkere muziek :yes:.

Vinyl_Fuchs

Gisteren heeft dewolff tijdens de instore bij Music Machine te Sittard bijna hun hele nieuwe album gespeeld, live wel te verstaan. Lekker, maar aangezien we buiten stonden, wel stervens koud. 16 maart ga ik de jongens weer live aan het werk zien in Wegberg (D), vlakbij Roermond.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.