Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Strada facendo van Claudio Baglioni. Jeugdsentiment van mijn vrouw, toen ze met haar zus ging kamperen in Italië.
Afgelopen mei gekocht in een zaakje in Lucca. Toen mijn vrouw de titel noemde begon de eigenaar meteen het titelnummer te zingen. Beneden had hij een drie-cdbox, maar mijn vrouw wilde persé dit album. Geen probleem, hij verdween naar boven en kwam even later met de CD terug. Kijk, dat noem ik nou een ouderwetsch dienstbetoon.  :yes:

BernHardN

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 12, 2009, 17:31:34
Genesis, mijn grote jeugdliefde!  notworthy Mijn neef liet me laatst een SACD-box met de eerste vijf albums van Genesis horen. Ik hoorde dingen die ik nog nooit gehoord had.  :-o

dat heb ik ook ik heb 1 sacd en draai daar de dvd tracks van dit is in theorie minder dan SACD maar wel beter dan de gewone (oude) cd

Mexicaanse Hond

'k Luister naar Harvest moon van Neil Young. Nog steeds via de Denon DRA-425R tuner-versterker van mijn vrouw. Niet verkeerd, maar ik wil toch mijn Musical Fidelity A1 Final Editon laten repareren en modificeren. Ik mis haar... :-(

MadVillain

Een poging gewaagt om nieuwe house te beluisteren. Maar wat klinkt dat slecht zeg!
De muziek vind ik mooi, maar het klinkt allemaal erg plat.

In m'n auto klinkt het allemaal erg VET. Maar dan heb ik ook loudness & bass op +4 staan  :lol:
Audiofiel verantwoord is het totaal niet.

Deze week ook Incubus proberen te luisteren. Maar dat klinkt ook echt totaal niet. Lijkt erop dat de pm16 niet echt vergevingsgezint is voor slecht opgenomen muziek.

Mexicaanse Hond

Cello-suites van J.S. Bach door Pieter Wispelwey. Lekkere muziek om bij wakker te worden.  :gaap:

BernHardN

vanmorgen lekker hard in de auto "The mail on Sunday" een promo verzamel van Genesis

Mexicaanse Hond

Week van de jaren zestig op Radio 2. Nu de Rolling Stones met It's all over now. [i Stones story[/i] was een van mijn eerste elpees (zo schreef je dat toen nog). 'k Denk in 1976 gekocht.

Mexicaanse Hond

Naakt onder de hemel van Bløf met Aan de kust, omdat we morgen een paar dagen naar Nieuwvliet-Bad gaan.  pompom

BernHardN

Heb nu Norah Jones live from Austin Texas op de koptelefoon tijdens het stofzuigen en dweilen (K=D  :kwijl: )

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Maurice

Citaat van: WimPeu op februari 11, 2009, 22:57:45
Anouk - Live At Gelredome DVD

Toch echt wel knap met zo'n jonge onervaren band zo'n show. notworthy


Ik was er ook bij, en deel de mening dat het een superconcert was  :yes:
Moet eigenlijk de dvd nog een keer kopen...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cesar

 stupid en de DVD is  HB

Luister nu: Portishead - Roseland NYC live  8-)
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

BernHardN


Stadium III

Gister Batman op BD gekeken en Transformers op dvd
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4