De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

En het geeft best een goed gevoel, wetende dat er niks overbodigs meer tussen zit. Het scheelt ook echt een hele berg stof in huis.

xander32

... dat jij jou daar nog druk over moet maken, ik meende dat je een vriendin had :-P.

Citaat van: marvin op april 22, 2017, 11:43:46
... Het scheelt ook echt een hele berg stof in huis.

Marvin

Ja maar die zit niet in IJmuiden.

sjoek

Citaat van: xander32 op april 22, 2017, 12:34:07
... dat jij jou daar nog druk over moet maken, ik meende dat je een vriendin had :-P.


En een echte kerel helpt zijn vrouw in de huishouding :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin


xander32

 :yes:

De was, strijken,  stofzuigen, een potje koken en boodschappen doen ... dat zijn de zaken waar ik mij wekelijks wel aan waag. Zaken als ramen wassen en 't sanitair  :no:.


Citaat van: sjoek op april 22, 2017, 13:15:31

En een echte kerel helpt zijn vrouw in de huishouding :yes:

Marvin

Je bent zeer coulant, lees ik. Het zal, op het vlak van huishoudelijke taken, een genot zijn om met jouw samen te mogen wonen. 

xander32

 :angel:

Citaat van: marvin op april 22, 2017, 17:23:52
Je bent zeer coulant, lees ik. Het zal, op het vlak van huishoudelijke taken, een genot zijn om met jouw samen te mogen wonen.

sjoek

Citaat van: xander32 op april 22, 2017, 15:33:44
:yes:

De was, strijken,  stofzuigen, een potje koken en boodschappen doen ... dat zijn de zaken waar ik mij wekelijks wel aan waag. Zaken als ramen wassen en 't sanitair  :no:.

Goed bezig hello
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Marvin


lo

Hey, leuk dat je er weer even bent...  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

#986

RHK

En hamburgers maken, dan kan ie ook goed.  hello
Oeps.... en subwoofers neerzetten ook.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Rob46

Tijd geleden Marvin! Leuk weer eens iets van je te lezen! En gelijk mooie foto's van een beste set  :yes: Ook knoepers van subs  :-D

Marvin

Ja ik dacht zomaar, ik zal eens naaktfoto laten zien zonder de verdere 'salon' inrichting.... Was aan het dweilen, afijn je snapt hem......