De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Citaat van: wbrands op februari 18, 2012, 00:12:24
Oke tot morgen, heb mijn UD en CD`s al klaar liggen.
Heb er zin in.

:yes: :-)

neem je de interlink ook mee  :wink:

Marvin

Veel plezier morgen hoor...!  :yes:

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

bert50

Veel plezier Arjan vandaag
Ik kan ook nog mijn Siltech 770i xrl meenemen de 8e Maart heb je ook een mooi vergelijk.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Marantz 81

Zal wel lukken leo komt ook  :-)

ik kan geen xlr aansluiten op de versterker  :no:

Marantz 81

Citaat van: wbrands op februari 18, 2012, 00:32:38
Oke, ik neem hem mee.

Ja is handiger met het vergelijk zijn toch dezelfde interlinks

Ow was vergeten te vertellen  redface dat leo ook komt

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op februari 18, 2012, 09:18:17
Ja is handiger met het vergelijk zijn toch dezelfde interlinks

Ow was vergeten te vertellen  redface dat leo ook komt

dat was jammer die laatste zin  :-D

plezier mannen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32



Mooie hoor :yes:. Ik vind die "old-school" - look van de Dyns wel wat hebben. Ben ook erg benieuwd naar diens sound.

cz79

 :kwijl: :kwijl: :kwijl: Jmeig wat zit dat er g**l uit zo!

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 18, 2012, 11:34:12
:kwijl: :kwijl: :kwijl: Jmeig wat zit dat er g**l uit zo!

Krijg van mijne SONY ES speakers ook een warm gevoel  redface
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ok het is Sony, maar om ze dan in de openhaard te donderen gaat wat ver John.  :-D

JohnWx

Citaat van: marvin op februari 18, 2012, 13:51:30
Ok het is Sony, maar om ze dan in de openhaard te donderen gaat wat ver John.  :-D

Ze branden wel lang 32mm mdf
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Zoals bekend vandaag weer bij Arjan te gast geweest. Is altijd weer leuk om een goede marantzset in combi met dynaudio te beluisteren. De 220's hebben in mijn belevingswereld veel gewonnen met het vewijderen van de proppen, heerlijk om naar te luisteren. Ook nog een testje gedaan naar de verschillen tussen de door William meegebrachte UD xxxx (typenummers ben ik niet meer zo goed in maar dat zal hij zelf wel aangeven) en de SA11-S1 van Arjan. Ik kan melden dat het verschil.......... Ow nee dat laat ik ook aan William over om dit te verwoorden  :-D. Het was weer een leuke dag zo met zijn driëen. Arjan bedankt weer voor de gastvrijheid en de persoonlijke verzorging.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: marvin op februari 18, 2012, 13:51:30
Ok het is Sony, maar om ze dan in de openhaard te donderen gaat wat ver John.  :-D

Citaat van: John Wx op februari 18, 2012, 17:33:36
Ze branden wel lang 32mm mdf

:schater: :schater:

Citaat van: lo op februari 18, 2012, 18:31:57
Zoals bekend vandaag weer bij Arjan te gast geweest. Is altijd weer leuk om een goede marantzset in combi met dynaudio te beluisteren. De 220's hebben in mijn belevingswereld veel gewonnen met het vewijderen van de proppen, heerlijk om naar te luisteren. Ook nog een testje gedaan naar de verschillen tussen de door William meegebrachte UD xxxx (typenummers ben ik niet meer zo goed in maar dat zal hij zelf wel aangeven) en de SA11-S1 van Arjan. Ik kan melden dat het verschil.......... Ow nee dat laat ik ook aan William over om dit te verwoorden  :-D. Het was weer een leuke dag zo met zijn driëen. Arjan bedankt weer voor de gastvrijheid en de persoonlijke verzorging.


Mooi hoor Leo, nou weet ik nog niks.. pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op februari 18, 2012, 19:03:19
:schater: :schater:


Mooi hoor Leo, nou weet ik nog niks.. pompom

:schater: :schater:

Wim, ik kan zeggen het is de moeite waard om nog eens bij hem te gaan luisteren  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.