Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Arnoud-(KoyBoy)


mars

zo ff, the cult met de cd love in die gleuf gestopt, 
ook helemaal joepie dus pompom

grtz  mars byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

heftig HB

heeft er iemand gister avond , arrow jazz op gehad, en gehoord wat die gilles peterson draaide tussen 22.15 en 23.00? 
enfin , had volens mij weinig met jazz te maken  :?  maar het was wel helemaal top en waanzinnig enzo, haha wist niet dat er zoveel laag zonder een sub te generen is, ( nou ja proffesioneel niet meegerekend dan)
ik ga ff een playlist van gister op zoeken , en laat ik wel weten wie het was

grtz mars

ps, er moeten meer muziek tips op dit forum komen ( het ging toch boven alles om de muziek? )

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Nu heb ik Lacuna Coil opstaan, album heet Comalies.
Erg lekker, symfonische metal/rock (Marco, is wel iets voor jou).

Tip: Don Ellis Orchestra met Electric Bath. Lekkere swingende doch ietwat avantgarde jazz. De gasten van de shoot-out hebben hier even van kunnen genieten (sommigen gingen direct roken).



CiteerFor his first studio recording with his colorful big band, Don Ellis utilized five trumpets, three trombones, five reeds, Mike Lang on keyboards, three bassists, drummer Steve Bohannon, and three percussionists to perform some remarkable new music. The most memorable selection is "Indian Lady" (accurately described as a "hoedown in 5/4"), which with its false endings is often quite humorous. The other four originals (the trumpeter-leader's feature on "Alone," "Turkish Bath," "Open Beauty," and the 17/4 "New Horizons"), while lesser-known, are also quite spirited. For the first time Ellis opened his band to the influence of rock (making liberal use of electronics) and the results lend themselves to some hilarity.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Behalve ik.........heb nu wel een cd van Particia Barber aangeschaft.......wat een shoutout al niet kan doen.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op mei 28, 2007, 21:54:26
Behalve ik.........heb nu wel een cd van Particia Barber aangeschaft.......wat een shoutout al niet kan doen.
Welke heb je aangeschaft?
Volgens mij was jij ook de enige die het kon waarderen  notworthy
Jon vond het geloof ik ook wel bijzonder.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Is al een oudere cd van haar, Companion.
Hoort ook bij je opvoeding ..... :-D pompom HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op mei 28, 2007, 21:59:20
Is al een oudere cd van haar, Companion.
Zeker ook een lekkere cd van haar. Ken haar eigenlijk van een MP3 van deze cd die ik gedownload had, namelijk Let it rain. vervolgens maar de nodige andere cd's gekocht, moet echter nog wel de collectie compleet maken.

Je moet ook eens naar het nummer Nardis van Caf? Blue luisteren (nr 11 op de cd). Is echt een all-time-favourite van mij  pompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Ben afgelopen zaterdag weer wezen kijken maar is haast in geen enkle cd zaak te koop.
Bij Free record shop stonden ze te kijken of het een nwe ziekte was.
Had deze via internet besteld.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op mei 28, 2007, 22:07:19
Ben afgelopen zaterdag weer wezen kijken maar is haast in geen enkle cd zaak te koop.
Bij Free record shop stonden ze te kijken of het een nwe ziekte was.
Had deze via internet besteld.
Welke cd?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Paul

Wil net als jouw de collectie compleet hebben dus keuze zat, maar helemaal niks net als 4hero is ook zwaar onderkend.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: Paul op mei 28, 2007, 22:27:46
Wil net als jouw de collectie compleet hebben dus keuze zat, maar helemaal niks net als 4hero is ook zwaar onderkend.
Patricia Barber hebben ze bij Kroesse in Arnhem redelijk liggen (over het algemeen). Ze kunnen zowiezo alles bestellen. Indien gewenst kan ik ze wel voor je halen en versturen. PM maar indien je wanhopig wordt  :-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

thanx maurice

die luna coil ga ik op zeker checken

grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

don ellis ook maar ff checken

grtz  mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Arnoud-(KoyBoy)

ff een beetje headbangen (het haar denk ik er nog even bij) met het oude werk van metallica van het album Kill 'em All het nummer "Creeping Death"
maar de kleine wordt wakker dus papa moet ff de fles geven.... :-D :-D