Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Hebben jullie geen volumeknop op de huis-installatie?  clown1

Mexicaanse Hond

Moet je weer helemaal naar binnen lopen om 'm harder te zetten, omdat de afstandsbediening het niet haalt.  :roll: :gaap:

renes59

Moet je wel een AB hebben.
Vandaag geluk, de buren zijn niet thuis, het raam open en in de tuin genieten van:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

MadVillain

Het kan zijn dat mijn onderbuurvrouw wel thuis is. Maar vandaag ben ik al iets van 5 uur achter elkaar op redelijk volume muziek aan het draaien  :evil:

Tot nu toe geen klagende buurvrouw  notworthy Maar dit komt dan echt niet vaak voor, misschien 1x in de 3 maanden.


Nu heb ik "Vangelis - 1492" op staan en daarna staat de Gladiator soundtrack weer in de planning! :D

Voor Vangelis heb ik Shpongle geluisterd


mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 18, 2010, 13:59:13
*Jaloers*, muziek in de tuin kunnen draaien zonder anderen te hinderen.

oi megikoo doggie :-D

Ik heb de mazzel dat ik ook naar m'n muziek van mijn huiskamer set kan luisteren in mijn tuin,  ......nou ja niet tot helemaal achterin dan :roll:.

We hebben hier met de buren onder elkaar een leven en laten leven beleid , en als het geluid van anderen jou op een bepaald moment niet goed uitkomt , kan je dat gewoon tegen elkaar zeggen , en geen ''heartfeelings'''.

Trouwens een buur die Hans heet ,en vijf huizen rechts van mij woont , is een oude hippie met bij 100%indianen bloed :yes:( wij hebben hem Hans genoemd) .

En mijn tuin is 33 meter diep maar die van hem 50 meter met grote dennen achterin . Nou omdat Hans dus indiaan is en heel erg ''into'' sjamanisme is , maakt ie wel eens ( bij volle maan :roll:) wel eens een kampvuur achterin zijn tuin en daar gaat hij dan met zijn roodhuid broeders ( hahaha nee ook gewoon hollanders hoor) een nachtje zitten Chanten enz enz begeleid door die apache trommels.
En ja zeker, de hele buurt hoort het s'nachts als we op bed liggen , maar nu komt het gekke;......niemand klaagt :? omdat iedereen ondanks hun gezang en getrommel toch kan slapen....maf he.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

Mooi is dat :D Ik ben het er helemaal mee eens. Leven en laten leven. Heb je er echt last van.
, snel laten weten maar vooral niet moeilijk doen.

Daarom klaag ik ook niet over de onderbuurvrouw als de kleinkinderen op bezoek zijn. En dat zijn er een stuk of 7 die flink kabaal maken in het weekend. Je schudt letterlijk en figuurlijk zowat je bed uit als zij net wakker zijn :D (houten vloeren)







mars

#1463
 stupid,


Yep ik woon ook wat dat betreft in een relaxedte buurt, iedereen staat ook best wel klaar voor elkaar . ( maar zonder dat het eng wordt , ik bedoel we laten elkaar wel vrij en gaan niet bij elkaar op verjaardagsvisite ofzo ( je weet wel ..met de familie in een kring om de salon tafel frusty :roll: )


Maar laatst was er toch iets waardeloos aan de hand,  Ik woon in een best wel chique buurt ( ambassade wijk oftewel archipelbuurt vlak bij madurodam).

Nou en dan woon ik in de Atjehstraat en op de hoek Atjehstraat / Batjanstraat zit een bistro met de naam de Tapperij.  

Een paar dagen geleden is een echtpaar op het terras van de ''Tapperij'' berooft door drie gewapende H U F T E R S.    ..................signalement.......noordafrikaans :roll:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Ik heb ook wel eens de muziek aan met de schuifpui open en ik heb nog nooit klachten gekregen. Maar ik ben opgevoed met het idee dat je anderen niet tot last moet zijn en dat zit er diep in. Het lijkt me dus te gek om een vrijstaand huis te hebben.  :yes:

MadVillain

 stupid stupid

Ooit eens, later als ik groot ben :)


Op dit moment luister ik naar geruis/geratel van de pc en externe harde schijf :P

Marvin

Ik luister naar de buurman die zijn tweewieler park aan het warm draaien is, gelukkig ga ik zo naar mijn werk...  :-D

Mexicaanse Hond

Kan 'ie ze niet gewoon in de zon zetten? Dan worden ze vanzelf warm.  :wink: :wink:

Marvin

Dat zou kunnen maar ik vertel het hem niet, dan vraagt hij volgende keer of ik mijn muzikale beleving op het strand zou willen voortzetten.... :lol:

TurboMarco

Leonardo The absolute man  HB



bbbrrrrr........kicke!!  en hard !!  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)