Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Geremastered klinkt ie stukken beter nog. Heb beide versies LP en 2 keer op CD.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Ik hengel nu Muse HAARP DVD9 binnen. Gisteren bij Theo gezien. Spetterend, dus vanaaf in mijn HT...vrouwtje is op vergadering, kids op bed  en.........papa......... HB   :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: renes59 op april 12, 2010, 18:34:17
Ik zat voor de 2e keer in de examenklas van de Mavo 4 toen deze uitkwam. De leraar natuurkunde legde uit dat deze LP goed klonk en dat er aandacht was geschonken aan het stemmen van de instrumenten.
De oudere jeugd vond het maar niks, die had liever de oude FM van de blues. Moet nu zeggen dat ze toen geen ongelijk hadden, ben er na jaren achter gekomen.
Al is dit natuurlijk een wereldplaat.

Meerdere van Fleetwoodmac destijds. In de disco waar ik kwam zaten ze er steevast tussen. Genieten was dat altijd :-D. Waar blijft de tijd, we worden echt ouder :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: WimPeu op april 12, 2010, 18:38:59
Geremastered klinkt ie stukken beter nog. Heb beide versies LP en 2 keer op CD.

Vreselijke bofferd :-D

Citaat van: WimPeu op april 12, 2010, 18:41:52
Ik hengel nu Muse HAARP DVD9 binnen. Gisteren bij Theo gezien. Spetterend, dus vanaaf in mijn HT...vrouwtje is op vergadering, kids op bed  en.........papa......... HB   :-D

Gaaaaan met die banaan. Heb fun man, enneh niet te hard dan worden ze wakker :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Ik heb de kinder kamers zo gesitueerd dat ik wel op -10Db (en harder) kan draaien en nog worden ze er niet wakker van... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond


lo

Citaat van: WimPeu op april 12, 2010, 18:51:38
Ik heb de kinder kamers zo gesitueerd dat ik wel op -10Db (en harder) kan draaien en nog worden ze er niet wakker van... :-D

Slimmerik  notworthy notworthy

Citaat van: Mexicaanse Hond op april 12, 2010, 18:55:34
Ze slapen in het schuurtje?  :-D

Ernstige afwijking heb je :schater: :schater:
Waar slapen ze bij jou :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op april 12, 2010, 18:56:53


Ernstige afwijking heb je :schater: :schater:
Waar slapen ze bij jou :angel:

groet,

lo

Valt wel mee met die afwijking, hoor. Mijn zoon slaapt gewoon boven op zijn kamer.  :zzz:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES


renes59

#1405
Citaat van: lo op april 12, 2010, 18:47:08
Meerdere van Fleetwoodmac destijds. In de disco waar ik kwam zaten ze er steevast tussen. Genieten was dat altijd :-D. Waar blijft de tijd, we worden echt ouder :angel:

groet,

lo
De disco waar ik destijds kwam, Arizona te Nieuw-Amsterdam, draaide dit ook wel maar ook heel veel Rolling Stones, Status Quo etc, het steviger werk. De "echte" disco stond in Emmen, Bon Vivant, daar werd de echte dico gedraaid. The Trammps was daar de hit, Disco Inferno. Gingen we 1 x per jaar naar toe. De manlijke bezoekers daar liepen rond in een grijze terlenka broek, een wit overhemd ( knopjes los tot de navel) en een zwarte colbert. De kraag van het overhemd moets over die van de colbert.
Wij waren daar in spijkerpak en legerjas. Men was geschokt van ons en wij van hun. Best wel grappig om dan whiskey te drinken "on the rocks" en het glas een beetje rond te draaien zodat de "the rocks" geluid maakten.
De vrouwlijke bezoekers vonden dat ook wel interessant, wat weleens onenigheid gaf met de mannen in terlenka broeken. Mooie tijd.
Even de herinnering helder krijgen.

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: renes59 op april 12, 2010, 20:04:13
De disco waar ik destijds kwam, Arizona te Nieuw-Amsterdam, draaide dit ook wel maar ook heel veel Rolling Stones, Status Quo etc, het steviger werk. De "echte" disco stond in Emmen, Bon Vivant, daar werd de echte dico gedraaid. The Trammps was daar de hit, Disco Inferno. Gingen we 1 x per jaar naar toe. De manlijke bezoekers daar liepen rond in een grijze terlenka broek, een wit overhemd ( knopjes los tot de navel) en een zwarte colbert. De kraag van het overhemd moets over die van de colbert.
Wij waren daar in spijkerpak en legerjas. Men was geschokt van ons en wij van hun. Best wel grappig om dan whiskey te drinken "on the rocks" en het glas een beetje rond te draaien zodat de "the rocks" geluid maakten.
De vrouwlijke bezoekers vonden dat ook wel interessant, wat weleens onenigheid gaf met de mannen in terlenka broeken. Mooie tijd.


Mooie herinneringen aan die tijd :yes:
Waar wij naar toe gingen was ook geen disco, had alleen die benaming even gekozen om het aan te geven.
Wij gingen altijd naar een café met een dancing eraan vast inderdaad niet de soul nummers maar het stevige werk. Was bij ons net over de grens in Belië, plaatsje Meer. Ligt ook dat grote industrie terrein naast op de grensovergang bij hazeldonk. Spijker pak / jack en leren jassen waren de kleding. Toch mbt muziek keuze werd er toch wel een zeer gevarieerd euvre gedraaid om het zo maar eens te zeggen. Muziek stond altijd vreselijk hard met van die grote hoorn tweeters boven je hoofd met van die jaloeziëne om het geluid naar beneden te krijgen. Je stond continu de oren van je gespreks partner vol te spugen zeg maar en nog niet te verstaan. Ik denk dat je dat wel herkent. Nadiei met mijn vrouw, die ik overigens daar heb leren kennen, nog eens terug geweest. Nee doen we niet meer, te veel herrie. We zijn hard-rockers op retour denk ik :angel:. Wel leuk om zo ervaring uit te wisselen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.