Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

bramdg

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 17:45:42
Vanmiddag was er eindelijk weer een beetje rust in huis. (badkamer verbouwing) Eindelijk weer op mijn gemak naar een CD-tje geluisterd. Lorena McKennit en de 3e CD (cd box) 2 mtr sessie.
Wat klinkt het toch weer erg goed als je een week bijna niet geluisterd hebt pompom.
Ik realiseer me trouwens regelmatig dat 1 van de beste tweaks, af en toe een wat langere luister pauze is. Daarna klinkt het weer als nieuw.

groet,

lo

hallo lo

Ik ken deze artiest niet .....direct opgezocht en klinkt precies wel speciaal
wat kan je me aanbevelen om dit te leren kennen ....(een best of bestaat blijkbaar nog niet)

groetjes

bram
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

lo

Ik zal morgen even kijken welke CD's ik heb van Lorena. Moet zometeen met heel de familie naar een "douche adres". Tsja in het weekend wil je weer wel fris gewassen zijn na een hele week zonder water :-D (grapje)
Dus ik kom er op terug.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bramdg

Citaat van: lo op januari 09, 2010, 18:26:35
Ik zal morgen even kijken welke CD's ik heb van Lorena. Moet zometeen met heel de familie naar een "douche adres". Tsja in het weekend wil je weer wel fris gewassen zijn na een hele week zonder water :-D (grapje)
Dus ik kom er op terug.

groet,

lo

ok thx ...... veel waterspeelplezier :-)
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

naar een van mijn favoriete nederlandse artiesten

CD van Frank boeijen  :-)

lo

Citaat van: bramdg op januari 09, 2010, 18:03:41
hallo lo

Ik ken deze artiest niet .....direct opgezocht en klinkt precies wel speciaal
wat kan je me aanbevelen om dit te leren kennen ....(een best of bestaat blijkbaar nog niet)

groetjes

bram

Hoi Bram,

Nog even gekeken welke ik heb van Loreen Mckennitt.
Dat zijn: The mask and mirror(is al een oudje) en an ancient muse(1 van de recentste volgens mij)
De website is: http://www.quinlanroad.com/homepage/index.asp?LangType=1043
Hier kun je eea bekijken.
Ik vind haar muziek eigenlijk wel erg goed, ondanks het feit dat het misschine geen high-end opnamens zijn :-D
Mooie softe zang met vaak exotische instrumenten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

een klassieker  :lol:

charles & eddie   would i lei to you

xander32

Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 10:55:30
een klassieker  :lol:

charles & eddie   would i lei to you
lEI sgreiv Je volgens mie met IJ  :wink:.


Sander.

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

ValentinoA

ik luister tegenwoordig naar de 4 Motown cd's die je kon kopen via Humo
Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Citaat van: Marco op januari 14, 2010, 16:09:26
Iron Fire ,naar mijn mening de moderne Manowar  HB


http://www.youtube.com/watch?v=PfIHZSjheoc



Heb even geluisterd maar de zang komt naar mijn mening niet in de buurt. Muziek is ook wat liever... Maar klinkt niet verkeerd....lekkere double bass HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

De zang is anders ,maar de verhaallijnen en het gitaarwerk komen overeen.

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Zal eens een album DLden. Kijken of het wat voor mij is.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

MadVillain

Art Blakey & the Jazz Messengers - Blue note legends.

Ook weer een superoude opname met een erg goede geluidskwaliteit!