Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Ons kijkt ons, De Vieze Man en veel nettere Nederlanders uit de Koot & Biebliotheek.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Mexicaanse Hond

Citaat van: Stadium III op februari 21, 2009, 09:53:28
WHITESNAKE WHITESNAKE WHITESNAKE !!!!!
ZET 'M 'S WAT ZACHTER MAN, IK HOOR HET HIER HELEMAAL.  :-P

Ik zit Boeken op Nederland 1 te kijken.  :wink:

Mexicaanse Hond

Collection van Tracy Chapman via de good old Xanadu DS-14's. Ze hebben natuurlijk hun beperkingen in het laag, maar verder staat het geluid nog steeds als een huis.

Mexicaanse Hond

#559
Ik zit de DVD Do you wanna Rock & Roll van CCR-Revival te kijken/luisteren. Vooral de drummer van de band heeft mijn bijzondere belangstelling. Het schijnt dat hij vroeger nog studiowerk voor Britney Spears heeft gedaan.   :wink:

Edit: lekkere meiden die auto's wassen!  HB Maarreh, lekkurruh muziek!  :yes: HB

Marcel Marantz

Citaat van: BernHardN op februari 16, 2009, 10:00:32
had voor m'n schoonvader (68!) Within Temptatoin  HB gedownload, live met het metropole orkest dacht ik.
is wel leuk om eens te zien.
maar verder ook niet..........

Ik heb de originele DVD, draai eens nummer 10 van dvd1.
Bruut diep laag, ze lopen flink te rossen op die pauken. vinden de buren leuk, zo'n subwoofer :)

Loewe Xelos 32, Marantz PM6003, Marantz ST6003,  Caiman DAC TC-7520SE,
Scan Speak Reference A4 Mk II

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 25, 2009, 12:02:54
Ik zit de DVD Do you wanna Rock & Roll van CCR-Revival te kijken/luisteren. Vooral de drummer van de band heeft mijn bijzondere belangstelling. Het schijnt dat hij vroeger nog studiowerk voor Britney Spears heeft gedaan.   :wink:

Edit: lekkere meiden die auto's wassen!  HB Maarreh, lekkurruh muziek!  :yes: HB

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

denet DUMB and DUMBER gekeken van jim carey,blijft echt een goeie film helemaal dubbel gelegen  :schater: :-D

Jantje

X-files, kijk er al zo een week of 3 naar en zit nu al in seizoen 3. Het begint een verslavende en geldverslindende hobby te worden.  :-D
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
Focal JMLab 714V
Oehlbach NF214, Supra Ply 3.4/S

Voor surround:
Denon AVR-3802, via pre-outs op PM17 en PM66SE-KI.

TurboMarco

tegenwoordig luister ik 99% van de tijd naar Arrow classic rock,maar voor hoelang nog  :? :oops:

als ik eens een cd opzet dan is het oldskool rock/metal  HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

MadVillain

Ik had begrepen dat je ook een Tool liefhebber bent.
Maar heb je als rock/metal liefhebber nog wat aanraders die op eenzelfde lijn liggen met Tool? Of zijn ze "one of a kind"? Ik hou voornamelijk van dat hypnotiserende (aparte ritmes) wat ze veel doen. En dan bedoel ik vooral 10.00 days en Lataralus
alvast bedankt!

Mexicaanse Hond

Black and blue van The Rolling Stones. Een vriendje in de zesde klas van de lagere school (achtste groep van de basisschool voor de jongere lezertjes) had die op elpee. Heb toen meteen Stones Story gekocht.

TurboMarco

Citaat van: MadVillain op februari 27, 2009, 00:03:52
Ik had begrepen dat je ook een Tool liefhebber bent.
Maar heb je als rock/metal liefhebber nog wat aanraders die op eenzelfde lijn liggen met Tool? Of zijn ze "one of a kind"? Ik hou voornamelijk van dat hypnotiserende (aparte ritmes) wat ze veel doen. En dan bedoel ik vooral 10.00 days en Lataralus
alvast bedankt!
Ik ben meer liefhebber van Queensryche,Savatage,Nevermore,Anihilator,en uiteraard Dreamtheater  HB,natuurlijk staat er veel meer op mijn lijstje maar daar kan ik niet even op komen.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HiFi gek

Ga nu zometeen luisteren naar een cd .

Faithless - To all new arrivals



Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond