Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Cornelis1921

 pompom Weer een aantal 'uitverkochte' CDs besteld via Amazon.de, allemaal bij Medimops in Berlijn: o.a. een DG-dubbellaar met werken van Mozart, Requiem/ Karajan en Messe in c-moll/ Levine. En op RCA Ravel's 'Daphnis et Chloé' o.l.v. Lorin Maazel. Allen 'gebraugt - sehr gut' En om het af te leren: nog wel nieuw in de handel, 'Selling England by the Pound' van Genesis. Afgelopen week Mahler II/ Tennstedt/LPO en Mozart- klarinetconcert/Thea King/ECO/Hyperion aangeschaft. Dat wordt en is dus weer genieten!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Daar gebruik ik YouTube voor, ontdekken van muziek.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Dat kan ook natuurlijk alleen met Spotify heb je ook meteen een beetje kwaliteit van het geluid erbij. Toch iets wat de meeste mensen hier nogal bezig houdt.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Marantz 81

haha ik dacht ik het toch echt goed schreef , maar is ook weer niet mijn schuld  clown1 want lo heeft het voor mij opgeschreven toen was wezen luisteren hier  :-D

Dat heb ik nooit geweten maurice dat zij dat nummer Silence heeft ingezongen ,voor mij nog steeds het beste Dance nummer wat ooit gemaakt is  notworthy

maar waar ik het over had is een andere zangeres die bij tiesto zong , heb even de dvd erbij gepakt ( elements of life in copenhagen)  het is Julie Thompson  nummer het somwere inside  byebye

Musicman

Gisteren m'n bestelde SACD's ontvangen......
Van de week, lekker op het gemak ervan genieten. :yes:
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Willi@m

4 cd box van Eric Clapton - Crossroads

Zeer goeie en complete verzameling van E.C.
Ook veel oud werk en nummers van Cream en Derek en The Dominos.
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Marantz 81

inmiddel alle 5 bestelde cd,s ontvangen  pompom

alleen die van michel jackson ( best of king of pop ) klink echt dramatisch slecht gewoon  :x  echt triest zulke goeie muziek met zulke slecht kwaliteit  nopompom 

toch maar de originele cd,s bestellen dan ,want die klinken wel erg goed   notworthy pompom  men vader heeft ze  :wink:

Musicman

Citaat van: Marantz 81 op januari 21, 2011, 16:51:51

alleen die van michel jackson ( best of king of pop ) klink echt dramatisch slecht gewoon  :x  echt triest zulke goeie muziek met zulke slecht kwaliteit  nopompom 


Da's gek.........normaliter klinken de (originele) albums van M.J. altijd goed.
"From the wall" , "Dangerious" en "Bad" zijn echt toch goed verzorgd (opgenomen, gemixed en gemasterd) hoor.

Ik heb "History" en die is echt goed......alles klinkt net zoals op de albums.
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

#954
Ja dat klopt die albums ken ik allemaal en weet ook hoe ze klinken ,Klinken zeer muzikaal en goed !  zijn tevens ook perfecte cd,s om je installatie te testen of opzoek te gaan naar speakers omdat letterlijk alles voorkomt in zijn muziek  :yes:

deze cd die ik aangeschaft heb hebben ze uitgebracht net nadat hij overleden is ,koste nu maar 6 euro en denk dat ik hem maar in de prullebak gooi  byebye het is echt niet zo dat ik alleen maar hele goeie opname,s luister want ook van mindere opname,s kan ik genieten , ook de muziek moet goed zijn niet alleen de kwaliteit is belangrijk ,maar dit klinkt werkelijk nergens naar  :no: :? :|

robbie

Afgelopen weekend de nieuwe cd van Adele "21" gekocht. Werkelijk een prachtige cd. Klinkt erg volwassen, zeker als je bedenkt dat ze pas 21 is... Ze schreef de meeste nummers zelf. Een mix van gospel, soul, powerballads, alles in een heel eigen jasje gestoken. Je moet houden van haar stem, maar ze brengt alles zéér authentiek.
Aanrader!

Totofan

Klopt ik vind het ook een mooie cd, en voor een rocker :angel: Ik heb de cd gedownload redface

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

cheese

ik heb nu Eva Cassidy Live at the Blues Alley op staan heerlijk zo in de avond......


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

minguel

Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge