Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Samro

Dan moet ik nog een poosje geduld hebben  :?
Citaat van: Nb op september 30, 2018, 10:14:25
Sommige cd's duren langer dan de andere. Ik heb tot nu toe ze altijd binnengekregen. Soms wel 2 maanden na de bestelling.

Citaat van: xander32 op september 30, 2018, 09:27:49
Deze maand heb ik er nog twee besteld en onderwijl ontvangen, be patient, komt goed :yes:.
Hoop maar dat ik de cd's nog krijg dan. Bij Bol.com zijn cd's van Allan Taylor wel 40% duurder! Jammer, was in het verleden een mooi adres voor cd's. Nu loont het om de prijzen te vergelijken en deze soms elders te kopen  :wink:

xander32

Ik schrijf Dodax nog niet direct af, ze zitten in een doorstart/hebben een deel van het bedrijf doorverkocht. Anderzijds is de markt van fysieke mediadragers nou niet echt een groeimarkt anno 2018 ...

Citaat van: Samro op september 30, 2018, 12:54:20
Dan moet ik nog een poosje geduld hebben  :? Hoop maar dat ik de cd's nog krijg dan. Bij Bol.com zijn cd's van Allan Taylor wel 40% duurder! Jammer, was in het verleden een mooi adres voor cd's. Nu loont het om de prijzen te vergelijken en deze soms elders te kopen  :wink:

NB

#4547
Citaat van: Samro op september 30, 2018, 12:54:20
Dan moet ik nog een poosje geduld hebben  :? Hoop maar dat ik de cd's nog krijg dan. Bij Bol.com zijn cd's van Allan Taylor wel 40% duurder! Jammer, was in het verleden een mooi adres voor cd's. Nu loont het om de prijzen te vergelijken en deze soms elders te kopen  :wink:

Ja, Bol is vaak 2x duurder. Daar ben ik mee gestopt. Zit al vanaf eind juni te wachtenop een cd v/d Moody Blues, A Treshold of a Dream, dezelfde uitvoering als de (veel te dure) Sacd, met 9 extra nummers.
Vrijdag mailtje gekregen dat het verstuurd is. Andere cd's had ik in een week al binnen. Dus het kan verkeren.

Deze:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Samro

Citaat van: Nb op september 30, 2018, 15:04:11
Ja, Bol is vaak 2x duurder. Daar ben ik mee gestopt. Zit al vanaf eind juni te wachtenop een cd v/d Moody Blues, A Treshold of a Dream, dezelfde uitvoering als de (veel te dure) Sacd, met 9 extra nummers.
Vrijdag mailtje gekregen dat het verstuurd is. Andere cd's had ik in een week al binnen. Dus het kan verkeren.

Deze:
Ben benieuwd wanneer jou cd binnen is  :eerie: Wordt toch echt hoog tijd!  :-o Ik kreeg vandaag bericht dat de andere cd van Allan Taylor vandaag ook verstuurd is..(ik had 2 besteld bij Dodax). Misschien krijg ik ze nu beide tegelijk in de bus. notworthy.

NB

Citaat van: Samro op oktober 01, 2018, 19:26:08
Ben benieuwd wanneer jou cd binnen is  :eerie: Wordt toch echt hoog tijd!  :-o Ik kreeg vandaag bericht dat de andere cd van Allan Taylor vandaag ook verstuurd is..(ik had 2 besteld bij Dodax). Misschien krijg ik ze nu beide tegelijk in de bus. notworthy.

Net bezorgt. Ben op kleinzoon aan het passen, dus na 16.00 gaat ie de speler in.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Samro

#4550
Fijn dat je de cd ontvangen hebt!  :-D Grappig..., ik heb de cd welke GISTEREN verstuurd is, vandaag al ontvangen  :angel: Maar de andere die 21 Sept verstuurd was is er helaas nog niet bij, waar ik op gehoopt had! HLP  :?
Citaat van: Nb op oktober 02, 2018, 14:12:31
Net bezorgt. Ben op kleinzoon aan het passen, dus na 16.00 gaat ie de speler in.

NB

Ach, je hebt er een en nog wat om naar uit te kijken. Ik ben zo blij met mijn cd. Deze v/d Moody Blues is mijn favoriete en heb ik wel 3 maal op lp gekocht.en letterlijk grijs gedraaid. Deze cd is heel mooi geremasterd, met nog 8 bonus nummers, dus ruimschoots de moeite v/h wachten waard.:-)
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Samro

Gaaf dat je zo blij bent met je cd! Geniet ervan  :wink:
Citaat van: Nb op oktober 02, 2018, 16:32:34
Ach, je hebt er een en nog wat om naar uit te kijken. Ik ben zo blij met mijn cd. Deze v/d Moody Blues is mijn favoriete en heb ik wel 3 maal op lp gekocht.en letterlijk grijs gedraaid. Deze cd is heel mooi geremasterd, met nog 8 bonus nummers, dus ruimschoots de moeite v/h wachten waard.:-)

Maus

Lijstje vinyl :)

The Derek Trucks band - Roadsongs
The Derek Trucks band  - Joyful Noise
The Walkabouts - Devil's Road
The Walkabouts - Nighttown
Blof - Umoja

Samro

'k Heb de cd Old Friends-New Roads van Allan Taylor vandaag toch nog ontvangen, welke 21 Sept al verstuurd zou zijn door Dodax!Ben er blij mee en ga hem vanavond even draaien  :angel:
Citaat van: Samro op oktober 01, 2018, 19:26:08
Ben benieuwd wanneer jou cd binnen is  :eerie: Wordt toch echt hoog tijd!  :-o Ik kreeg vandaag bericht dat de andere cd van Allan Taylor vandaag ook verstuurd is..(ik had 2 besteld bij Dodax). Misschien krijg ik ze nu beide tegelijk in de bus. notworthy.

xander32

... toch goed gekomen 👍🏻

Citaat van: Samro op oktober 06, 2018, 14:57:12
'k Heb de cd Old Friends-New Roads van Allan Taylor vandaag toch nog ontvangen, welke 21 Sept al verstuurd zou zijn door Dodax!Ben er blij mee en ga hem vanavond even draaien  :angel:

Samro

Ja ik heb nu weer wat meer vertrouwen in Dodax gekregen hello
Citaat van: xander32 op oktober 06, 2018, 14:59:53
A... toch goed gekomen 👍🏻

NB

Citaat van: Samro op oktober 06, 2018, 19:29:34
Ja ik heb nu weer wat meer vertrouwen in Dodax gekregen hello

Ja, ik ook. Echter voorlopig ben ik wel weer even uitbesteld.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

NB

Er is er nog eentje onderweg. Dixie Dregs, What If.. De zeer onderschatte band van Steve Morse.


https://youtu.be/qi5byvRoGe8
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

renes59

Ik lees van lang wachten op cd's en duur. Ik bestel hier https://www.jpc.de/jpcng/poprock/home, niet te duur en redelijk snel.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.