Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Marantz 81 op januari 07, 2014, 23:27:58
Waarom dan van die vage termen  :| :eerie:

Ja streaming is makkelijk ,maar ik doe liever een cd in de lade pak het hoesje en ga lekker luisteren

Ben niet zo van het zogenaamde moderne leven waarin men denkt zoveel vooruitgang geboekt te hebben , de ene burn out na de andere  nopompom omdat men zichzelf geen moment rust gunt  :no: zodra die smart Phone afgaat direct het ding bij de hand pakt wat men ook aan het doen is

Ik heb een gewone telefoon waarmee je kunt bellen en sms ,als ik aan het eten of muziek luisteren ben laat ik hem lekker gaan en zien ik het later wel  byebye

notworthy


Met sommige dingen moet je gewoon meegaan, anders sta je stil en blijf je achter. Maar ben het verder helemaal eens met de strekking van jouw reply :yes:.

Sociale vaardigheden zijn bij velen in toenemende mate ver te zoeken; communiceren middels tablet of smartphone is geen probleem en gaat zelfs snachts door, maar een gesprek aan kunnen gaan, ho maar :-o

Cornelis1921

pompom Vandaag komt binnen via een externe verkoper op Bol.com: Schubert: Sacred Music (EMI 7CD box-set). (Tweedehands - Als Nieuw: €22,50 excl. €1,99 service kosten) pompom
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

audiof. zonder budget

Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

cz79

Alle cd's van Bach Collegium Japan verkocht (55 stuks) wegens ruimtegebrek en daarvoor de mooie box van Ton Koopman Cantatas (67 cd's) terug gekocht.

Is iets kleiner in formaat en de 55 cd's heb ik goed kunnen verkopen (ruim twee keer zoveel als ik ervoor heb betaald)  :-D


Cornelis1921

Citaat van: cz79 op januari 08, 2014, 17:28:10
Alle cd's van Bach Collegium Japan verkocht (55 stuks) wegens ruimtegebrek en daarvoor de mooie box van Ton Koopman Cantatas (67 cd's) terug gekocht.

Is iets kleiner in formaat en de 55 cd's heb ik goed kunnen verkopen (ruim twee keer zoveel als ik ervoor heb betaald)  :-D
Hey Chris, dat laatste zou ik nooit hardop zeggen, want voordat je weet wordt je uitgemaakt voor een op woekerwinsten uit zijnde sjacherende zwendelaar. violent1 ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

DILLIGAS (Do I Look Like I Give A Shit), dat maakt mij toch niets uit. Ik koop iets en als ik het dan verkoop met winst dan doe ik het goed en als de rest daar anders over denkt...Tja :-D

Cornelis1921

#3336
Citaat van: cz79 op januari 08, 2014, 20:15:46
DILLIGAS (Do I Look Like I Give A Shit), dat maakt mij toch niets uit. Ik koop iets en als ik het dan verkoop met winst dan doe ik het goed en als de rest daar anders over denkt...Tja :-D
Chris, het natuurlijk algoed en leuk zo'n meevallend buitenkansje  - hij blij, jij blij. En, Suzuki is goed, maar Koopman is zijn leermeester. :yes:
And last, but not least: gefeliciteerd. hello pompom byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Oh ja en de koper van de japan cd's was op de hoogte, die had ze zien staan en belde de verkoper van die collectie 10minuten nadat ik de hele collectie had gekocht.

Nu nog een cd speler en ik kan gaan luisteren

jowa

Citaat van: cz79 op januari 09, 2014, 07:08:02
Oh ja en de koper van de japan cd's was op de hoogte, die had ze zien staan en belde de verkoper van die collectie 10minuten nadat ik de hele collectie had gekocht.

Nu nog een cd speler en ik kan gaan luisteren

Dus je hebt de Meridian set verkocht?
Al enig zicht op de Wadia set?

cz79

Nee zeker niet verkocht, maar de Meridian staat momenteel in groningen voor reparatie. 7 mnd geleden een nieuwe loopwerk gekregen maar de laser was defect dus nu zit er een nieuwe laser in en komt die morgen weer mijn kant op, met een beetje geluk heb ik hem zaterdag.

Verder totaal geen animo voor de DAC en het loopwerk dus ik ga er weer lekker van genieten

jowa

Da's de juiste instelling. Pas iets nieuws/anders kopen als het oude verkocht is.
Bij mij gebeurde het te vaak andersom: eerst kopen, daarna verkopen :-)

cz79

Ik hg het nog nooit O gedaan en het bevalt me niets...anders had ik allang die wadia set gehad, maar mijn vrouw stond erop dat er eerst wat geld binnen kwam in plaats van uitgegeven werd :-D

jowa

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die onder de plak zit  violent1  HLP  clown1

Marantz 81

Citaat van: xander32 op januari 08, 2014, 07:00:51

Met sommige dingen moet je gewoon meegaan, anders sta je stil en blijf je achter.

Kan ook vlekkeloos overweg met zulke appraten maar totaal geen interesse in  :wink:

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op januari 02, 2014, 03:32:20
hello pompom Vandaag verzendt Presto Classical (UK) de twee (voordelige) Václav Neumann boxjes (Mahler Complete Symphonies (11CD's) & Dvorak Symphonic Works (9 CD's). pompom hello
Binnen!!! (gisteren) :wav:
Ben reeds begonnen met beluisteren, om te beginnen met de Mahler-cyclus (Tweede Symfonie - vanmorgen vroeg 2×). :-) :-) :-) :-) :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *