Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 41 gasten bekijken dit topic.

joep


xander32

#2941
Citaat van: cz79 op maart 29, 2013, 09:20:13
John Lee Hooker is een heerlijke CD en nog eens mooi opgenomen ook pompom

Whislist :yes:.



Wat een werk heeft die man uitgebracht;

http://www.musicmeter.nl/artist/7026


:-o



cz79

een beetje hetzelfde als B.B. King, als je ze allemaal wilt hebben dan moet je even langs de IKEA voor een nieuwe 'Billy'

Cornelis1921

#2943
Straks wat overschotjes (doublures - soms abusievelijk, soms opzettelijk) inruilen bij Plato/Leiden en hopen dat Brahms' 'Ein Deutsches Requiem' (Philips Classics Duo) onder Sawallisch er nog staat. Met een beetje of geen bijbetaling toch weer een, bijzondere, uitvoering van dit meesterwerk erbij. Is ie weg dan is ie weg. Had van de week geen zin om hem te kopen (€10,-) totdat ik mijn rijtje doublures zag staan vanmorgen: euréka, dat is een oplossing! Even Sicco paaien zodat hij mij gunstig gezind is en mij niet laat bijbetalen, al zal dat minder dan de helft van de prijs zijn. Dan maar geen visje voorlopig. :| Heb toch beetje het land aan de lokale fishmonger's zoon. :x Hij roddelt niet alleen, maar beschimpt één van mijn buren achter haar rug om. :-( Ook is een seksueel gefrustreerde, infantiele man - eigenlijk een groot kind dus.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: Cornelis1921 op maart 29, 2013, 10:33:58
Straks wat overschotjes (doublures - soms abusievelijk, soms opzettelijk) inruilen bij Plato/Leiden en hopen dat Brahms' 'Ein deutsches Requiem' onder Sawallisch er nog staat. Met een beetje of geen bijbetaling toch weer een, bijzondere, uitvoering van dit meesterwerk erbij. Is ie weg dan is ie weg. Had van de week geen zin om hem te kopen (€10,-) totdat ik mijn rijtje doublures zag staan vanmorgen: euréka, dat is een oplossing! Even Sicco paaien zodat hij mij gunstig gezind is en mij niet laat bijbetalen, al zal dat minder dan de helft van de prijs zijn. Dan maar geen visje voorlopig. :| Heb toch beetje het land aan de lokale fishmonger's zoon. :x Hij roddelt niet alleen, maar beschimpt één van mijn buren achter haar rug om. :-( Ook is een seksueel gefrustreerde, infantiele man - eigenlijk een groot kind dus.
Gelukkig maak jij jou niet schuldig aan roddel  :wink:.

Cornelis1921

Citaat van: xander32 op maart 29, 2013, 10:36:45
Gelukkig maak jij jou niet schuldig aan roddel  :wink:.
Nee, maar wel aan achterklap... ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pietjepc

Citaat van: cz79 op maart 29, 2013, 09:20:13
John Lee Hooker is een heerlijke CD en nog eens mooi opgenomen ook pompom
Had de cd bij mijn zwager gehoord en had gelijk zoiets van: die moet ik ook hebben! Draai zelf voornamelijk lp's. Heb de lp via ebay weten te bemachtigen. Kinderen zijn nu thuis van school, dus even lekker luisteren zit er nu niet in. Vanavond als ze op bed liggen en de vrouw gtst heeft gezien :yes: :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op maart 29, 2013, 10:33:58
Straks wat overschotjes (doublures - soms abusievelijk, soms opzettelijk) inruilen bij Plato/Leiden en hopen dat Brahms' 'Ein deutsches Requiem' onder Sawallisch er nog staat. Met een beetje of geen bijbetaling toch weer een, bijzondere, uitvoering van dit meesterwerk erbij. Is ie weg dan is ie weg. Had van de week geen zin om hem te kopen (€10,-) totdat ik mijn rijtje doublures zag staan vanmorgen: euréka, dat is een oplossing! Even Sicco paaien zodat hij mij gunstig gezind is en mij niet laat bijbetalen, al zal dat minder dan de helft van de prijs zijn. Dan maar geen visje voorlopig.
Brahms/Sawallisch was verkocht. Kreeg toch nog EUR10,00 tegenwaarde voor mijn inruil. Ik heb daarvoor: diverse orkestwerken van Colin Matthews/LSO/Michael Tilson Thomas (EUR7,00) en Requiems van Fauré en Duruflé/Edward Higginbottom (EUR3,00) gekocht. Tevens nog een cadeautje voor John: 'Kings of Swing' (tweedehands Jazz EUR3,00). Dus ruimte voor een visje heb ik ook gemaakt: voor John een zoute haring met ui en voor mijzelf een heerlijk lauwwarm scholletje. :kwijl: Je wil echter niet weten waar...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

retriever

Ik heb de nieuwe cd van Dido (Girl who got away) gekocht.  Zijn er nog forumleden dat deze cd hebben ??  En zo ja ?  Wat vinden jullie van de opname ?  Ik hoor namelijk in het eerste nummer (No Freedom) een soort gekraak.  De andere nummers op de cd hebben dit probleem niet.  Zou dit een fout in de opname kunnen zijn of te hard opgenomen ofzo ?
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.

Niber

Nadat ik de cd al enige jaren in bezit heb en dit album ook met regelmaat via de Squeezebox stream heb ik hem nu op vinyl besteld.

Afghan Whigs - Gentlemen (1993)
Op deze plaat weten Dulli (Greg Dulli is de man van mijn userfoto) en consorten weer een paar gevoelige snaren te raken.

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Lekker bezig Niber, houdt je i.i.g. van de straat... ;-) clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Van de paas rommelmarkt



Legends of Jazz 5 cd,s totaal.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op april 01, 2013, 14:34:09
Van de paas rommelmarkt



Legends of Jazz 5 cd,s totaal.


Bij de paasdagen denk ik aan heel andere rommel... Het gerommel in mijn buik na weer eens veel te copieus gegeten te hebben. ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Beetje oldskool maar wilde deze toch een keer zien.

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

retriever

versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.