Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

SMarcel

#2730
Gister even centrum van Arnhem in geweest en een bezoekje bij Kroese gebracht op zoek naar het onbekende en beminde aan CD's.

Het onbekende is geworden;

Robin Borneman - Home
Madrugada - The Nightly Disease


En het beminde;

Lana Del Rey - Born To Die
Ben Howard - Every Kingdom
The Smiths - The Sound Of (verzamelaar)

En nog een cult DVD-box van Kim Ki-Duk een Koreaanse regiseur met 4 DVD's met als thema Passion.

Ik luister nu naar Roin Borneman (nederlander) en kan zeggen dat dit geweldig klinkt qua genre maar zeker ook qua opname.

Groeten,

Marcel

WilliamB

Pas gekocht de cd vam Ilse de lange "Eye of the Hurricane" Een mooie cd die ook goed is opgenomen.
Alle instrumenten komen geheel los bij het beluisteren van deze cd.

De volgende cd is van Loreen "Heal" mooie cd, mist je van die stijl van Armin v Buuren houd.

En gisteren de blu-ray gekeken van "Hugo" Is wel geen actie film maar wel de beste 3d film die ik ooit heb gezien. Ik vind hem zelf beter in 3d als Avatar.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

:-) Mahler 2, 4, 7, 9, La Chant du Terre & Lieder/ New Philharmonia Orchestra o.l.v. Otto Klemperer (EMI France, ©2010).
Het is mij te doen om de Vierde Symfonie. Maar die tweedehands aanschaffen is net zo duur als een gehele box inclusief die Lieder. Verkoop de jewel cases met 2, 7, 9, en Das Lied von der Erde. Grote kans dat ik dan quite speel. Want de Zevende en de Negende zijn zeldzaam in de jewel case-uitvoering.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :-) :-) :-) :-) :-) Solution: 'Mythology' (3CD) (Synonym Records, ©2012)
Info: www.centertainment.nl (Hans van Vuuren) €20,00 + €2,50 P&P. De eerste drie albums plus de singles en heel veel fraai live-materiaal. Prachtig binnen het 24 bits domein geremasterd.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

2 dames voor de kerst gekregen  :-D





Beide op 180gr virgin vinyl. Ik ga ze straks allebij eerst in bad doen  :evil:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Ik zou lekker meegaan in bad  :-D, wat ziet Diana Krall er ook erg apetijtelijk uit  :kwijl:

Marvin

Apart contrast met die zoetsappige muziek ook.


--Verstuurd zonder netwerk--

cz79


Marvin

Dat mag ook gewoon hoor, maar je ziet een rockbitch foto en je hoort toch een heel ander deuntje. :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

cz79


Paul

Citaat van: cz79 op december 27, 2012, 18:57:16
:-D :-D :-D, Beter dan dat verlepte ding eronder  :evil:
Das meer een tuintje op haar buik, eerst 2 meter graven maar goed er zijn mensen die ook daar van houden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Totofan

Even wezen shoppen

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Cornelis1921

#2742
 :-) :-) :-) :-) :-) Ik had per ongeluk teveel geld op debitcard gezet, daarvan heb ik nu mijn vijfde Bruckner-cyclus aangeschaft; Het Orkest van Würtemberg o.l.v. dirigent Paternostro. Een cyclus opgenomen in de negentiger jaren. Geldt als benchmark naast Jochum op EMI, Tintner op Naxos, Karajan's tweede en Wand met Keulen.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

SMarcel

Citaat van: cz79 op december 27, 2012, 16:58:24
Ik zou lekker meegaan in bad  :-D, wat ziet Diana Krall er ook erg apetijtelijk uit  :kwijl:

Deze Diana is inderdaad beter om mee in bad te gaan. Ik heb de CD gekocht en moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk te verteren vind. Ik heb haar een paar maal gedraaid maar kan er nog steeds niet aan wennen. Heb heel veel werk van Diana maar dit is toch andere koek!

Ik weet niet hoe Zoldar dit ervaart?

Groeten,

Marcel

Stadium III

Sinds een tijdtje weer eens een film bekeken The dark knight rises  :-D

Ik heb nog nooit megemaakt dat de schaal met inhoud boven op de sub staat te trillen !! :-o
50 KG in beweging met alleen een beetje laag  :-D

Gave film verder ik heb nog steeds het wowgevoel heerlijk  8-)
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4