Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Maus

http://www.charcoalsongs.nl/

Een CD daarvan. Echt enorm bijzonder en bijzonder goeie opnames!

pietjepc

Op vinyl:

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marantz 81

Citaat van: wbrands op november 29, 2012, 08:41:56
Mooie Cd's... Zeker die van Trijntje Oosterhuis. Heb ik ook  ( heb je deze laatst nog bij mij beluisterd ? )
Veel luisterplezier.

:yes:  vorig jaar heb ik die van trijntje bij jou gehoord , wou eigenlijk haar nieuwe album kopen maar vondt 1 nummer heel goed en de rest wel aardig

WilliamB

Nou gelukkig maar dat je haar laatste CD niet hebt gekocht want deze klinkt niet zo goed.
Geluid is erg vlak, en een beetje opgeleukt met wat laag.

Ik zal deze wel mee nemen in januari.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Dat is idd een misser van de bovenste plank, zonde!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Janver

Die cd is voor mij dubbelzijdig een misser. de kwaliteit is abominabel op een redelijk tot goede set; in de auto klinkt het wel weer goed. Maar persoonlijk vind ik Trijntje teveel Anouk nazingen, hoewel Trijntje naar mijn mening een betere zangeres is.
Hier kan uw reclame staan!

WilliamB

Citaat van: Janver op december 02, 2012, 18:02:33
Die cd is voor mij dubbelzijdig een misser. de kwaliteit is abominabel op een redelijk tot goede set; in de auto klinkt het wel weer goed. Maar persoonlijk vind ik Trijntje teveel Anouk nazingen, hoewel Trijntje naar mijn mening een betere zangeres is.
Klopt in de auto klinkt deze goed, alleen thuis op mijn SET violent1 Ik dacht eerst dat het aan mij lag dus had ik deze ook naar leo mee genomen. Maar ook daar precies hetzelfde. violent1
Jammer want de nummers vind ik wel goed.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

#2693
 pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom
...gekregen:
De goed heiligman zei tegen Piet.
"die Cor, ik weet het niet".
Is het nu alleen klassiek wat daar de klok slaat
of is het misschien ook wel Cohen waar Cor voor gaat?
laten we het maar eens proberen Piet
wie weet ligt er nog een echte Cohen fan Cor in het verschiet.

Leonard Cohen: 'Old Ideas'.

Dank jullie wel Sint en Piet.
In dank aanvaard en reeds twee maal gedraaid vanavond: erg mooi.
Ik heb vannacht nog bij Plato (Platomania) 'The Essential Leonard Cohen' besteld. Lijkt mij een goede kennismaking voor €9,99 voor een dubbelceedee.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Cornelis1921

Citaat van: Cornelis1921 op december 05, 2012, 00:26:01
pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom
...gekregen:
De goed heiligman zei tegen Piet.
"die Cor, ik weet het niet".
Is het nu alleen klassiek wat daar de klok slaat
of is het misschien ook wel Cohen waar Cor voor gaat?
laten we het maar eens proberen Piet
wie weet ligt er nog een echte Cohen fan Cor in het verschiet.

Leonard Cohen: 'Old Ideas'.

Dank jullie wel Sint en Piet.
In dank aanvaard en reeds twee maal gedraaid vanavond: erg mooi.
Ik heb vannacht nog bij Plato (Platomania) 'The Essential Leonard Cohen' besteld. Lijkt mij een goede kennismaking voor €9,99 voor een dubbelceedee.
Bij bol.com o.a.: 'Live in London' en "Songs from the Road', beiden van Leonard Cohen. Samen met 'Graceland' van Paul Simon, welke een cadeautje voor John is. Was een kerstactie bij bol: 3=2-betalen.
Zo zie je maar Joep, het is besmettelijk!
Van "The Essential L.C.' vindt John bijvoorbeeld CD1 helemaal niets, maar CD2 weer helemaal geweldig (vanwege 'Natural Born Killers'). Ik vindt beide CDs zeer de moeite waard. Een zeer mooie aanwinst.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Willi@m

Citaat van: Niber op december 05, 2012, 23:49:41
Ook ik heb een Sinterklaas cadeau gehad.  hello



Die is zo goed! Daar laat Mayer heel duidelijk zien dat hij niet alleen zoetsappige lovesongs maakt maar gewoon een hele goede gitarist is  notworthy
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Vinnyvinz

Bond 50 blu-ray box, alle Bond films in HD..... :kwijl:


Janver

Hier kan uw reclame staan!