Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Als je internet hebt dan heb je heel die radio niet meer nodig....
Laat staan dat je überhaupt nog iets hoeft op te nemen.... :-D



Marantz 81

Citaat van: John Wx op december 16, 2011, 15:34:52
Citaat van: Paul op december 16, 2011, 15:26:51
Zou leuker zijn als deze compleet op cd zou verschijnen.
Staan bijna 150 songs op voor nog geen 20 euro, ben benieuwd wie goedkoper uit is John.  :roll: :wink:

gaat om nostalgie  :-P



mijn laatste bandje wat ik ooit opnam was in 1985 denk ik

Ik in 2001 de laatste  :yes:

ikke30

morgen doe ik nog een ruiltje bij free rec.
voor een  JAMES BLAKE   notworthy notworthy
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

Totofan

De volgende cd's zijn vandaag binnen gekomen:

Giant - Promise Land
Krokus - Hardware
Toto - In the Blink of an Eye de europese versie

Groet Marcel

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Willi@m

Anouk - To Get Her Together
Nirvana - Sliver
Led Zeppelin - I

Anouk klinkt zo mooi uit mijn Rogers  :yes:

byebye
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Totofan

Vandaag een stapel cd's gekocht bij de bieb er was eindejaars opruiming, cd's waren €0,50 per stuk.
Van Nederlandstalig tot metal  :-o

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Janver

Vandaag even langs de 'Spui Records' gegaan die veel 2de hands maar ook nieuwe cd's hebben het volgende gekocht:

Pink Floyd - Shine on Live


Miles Davis - Kind of Blue



J.S. Bach - favourite piano Works van Naxos



Worden nu gelijk weer geript in dbpoweramp
Hier kan uw reclame staan!

Cornelis1921

#1582
 :-) :-) :-) :-) :-)
Simple Minds: 'New Gold Dream '81,'82,'83,'84.' Afgelopen donderdag tweedehands gekocht voor €5,= bij Plato/Leiden. Conditie: near mint.
Zo'n beetje een jaar gewacht met kopen, wilde al langer hebben. Heb 'm ook ooit eerder in mijn bezit gehad, maar...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Clannad Lore


Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#1584
Citaat van: Whisper.nl op december 18, 2011, 20:41:48
Clannad Lore


Groet Whisper
Duvels nog aan toe zeg, waar hebbie dees nou weer vandaan? Moet ook wel weer de moeite waard zijn zolang 'The Theme from Harry's Game' er maar NIET opstaat...
Wilde vanmiddag een dubbelCD (€6,00 ex korting 10%) van Clannad kopen, maar heb dat niet gedaan. Muziek op het Demon-label: het prille begin voordat Ennya Brennan de band verliet voor een solocarriere. Durfde het niet, mede omdat er ook nog gegeten en gedronken moet worden de komende dagen. Mijn aankoop was wel een DGG-Orginals-CD met muziek voor harp en orkest van Mozart(+fluit), Reinecke en Rodrigo. De beroemdste harpist van vorige eeuw, Nicanor Zabaleta op de harp en Ernst Märzendorfer hanteerde de baton. Prijs slechts €5,40 incl. 10% korting middels de Fameklantenkaart. (Bijenkorf Den Haag)
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

CDWow.nl naar aanleiding van een tip van jou volgens mij.

Nog niet binnen maar in bestelling.

Ik zag dat ik de LP nog op zolder heb staan.

En toen dacht ik, aaaaaa die is mooi, gelijk maar bestellen.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Cornelis1921

#1586
 :-) :-) :-) :-) :-)
Vandaag binnengekomen: Rachmaninov's 'The Bells' e.a.w. in uitvoering o.l.v. Charles Dutoit (DECCA Eloquence ©2005).
Besteld en betaald bij Amazon.de:
- Alle symfoniën, Kullervo en een aantal symfonische gedichten van Jean Sibelius in uitvoeringen van het Helsinki Symfonieorkest o.l.v. Paavo Berglund (3× EMI Gemini ©2005),
- Deep Purple: 'Made in Europe'.
Online besteld en betaald bij de FRS:
Mahler 2/o.a. Bernarda Fink en het Koninklijk Concertgebouworkest o.l.v. Mariss Jansons (SACD+DVD  RCO LIVE ©2010)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Net binnen gekomen van www.planetaxel.com :

Gary Moore - Live at Montreux 2010



Zo jammer dat deze topmuzikant overleden is, had hem graag dieper in de blues horen duiken! Is iemand al eens bij het Montreux Festival geweest? Staat erg hoog op mijn verlanglijstje, maar ik vrees dat de kids eerst iets ouder moeten worden en de portemonnee wat gevulder  :eerie:

Planet Axel is trouwens een aanrader voor wie regiovrije  bluray's zoekt. Het was bv. de enige plek waar ik de regiovrije bluray van het 25th Anniversary of Rock 'n Roll Hall of Fame kon kopen, één van de beste concertregistraties ooit wat mij betreft!


Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

cz79


WimPeu

Die Gary Moore BR is toch geen Blues van hem maar toch muziek uit zijn Hard Rock 80ties periode?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES