Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 34 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Valt mee hoor. Bijna alle Cd's in de aanbieding. Slechts voor 2 stuks de hoofdprijs van €20,- betaald. Voor de rest zit de verkoopprijs op gemiddeld €5,-. CD's kopen is op die manier best leuk. Ik heb al mijn gekopieerde zooi in de kliko gegooid en heb nu nog slechts orginele Cd's in de kast staan. Toch alweer een kleine 500,- stuks. Ik heb sinds de 11 set thuis staat nog nooit zoveel fysieke cd's gedraaid.  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 10:38:40
Valt mee hoor. Bijna alle Cd's in de aanbieding. Slechts voor 2 stuks de hoofdprijs van €20,- betaald. Voor de rest zit de verkoopprijs op gemiddeld €5,-. CD's kopen is op die manier best leuk. Ik heb al mijn gekopieerde zooi in de kliko gegooid en heb nu nog slechts orginele Cd's in de kast staan. Toch alweer een kleine 500,- stuks. Ik heb sinds de 11 set thuis staat nog nooit zoveel fysieke cd's gedraaid.  hello
Best een fijne bezigheid he; old-school cdtjes draaien :yes:.


Sander.

WimPeu

Ja dat heeft wel wat maar stream ook nog veel hoor, s'avond vanaf de bank....ook heel erg fijn. Voordeel van een echte cd draaien is dat je meestal wat verder in de CD komt omdat het wisselen je dan net even te veel gedoe is.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 11:22:42
Ja dat heeft wel wat maar stream ook nog veel hoor, s'avond vanaf de bank....ook heel erg fijn. Voordeel van een echte cd draaien is dat je meestal wat verder in de CD komt omdat het wisselen je dan net even te veel gedoe is.
Een streaming set-up staat ook hoog op mijn verlanglijstje maar heb de komende tijd andere prioriteiten dan m`n set. Echter, wanneer het zo ver is klop ik wel bij jou aan om eens mee te denken betreft een short-list.


Sander.

WimPeu

Ach je kunt mijn advies wel raden denk ik.  :-D
thepioneer(ronald) zal weer ander advies geven. Bij hem klonk de digitale uitgang van de Squeezsebox op dezelfde dac als zijn CD speler veel slechter. Ik heb andere ervaringen maar zo zie maar weer....zelf proberen is the way to go..
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Lars86

Ik moet maar weer eens een beetje actief worden... gekocht de laatste tijd (2 maanden):

Redding, Otis - The Definitive Soul Collection
Young, Neil & The International Harvesters - A Treasure
Woody & Paul - Heroes And Zeros
Waits, Tom - Bone Machine
Various   Boat That Rocked, The Movie Soundtrack
TV On The Radio - Dear Science
Talma, Meindert & Nauta, Tryntsje - De Zee Roept
Seasick Steve - You Can't Teach An Old Dog New Tricks
Plant, Robert - Band Of Joy
Jongh, Ralph de And Crazy Hearts - More Than Words
High The Moon - Into Outside
Helm, Levon - Ramble At The Ryman
Jackson, Wanda - The Party Ain't Over
Holly, Buddy - Purely...
Kinks, The - You Really Got Me, The Best Of
Deep Purple - Machine Head
Derek & The Domino's - Layla And Other Assorted Love Songs
Dead Weather - Sea Of Cowards
Black Keys - Attack & Release
Beans And Fatback - Reloaded At The Kleine Komedie
Arcade Fire - Suburbs
GEM - Hunters Go Hungry
B.B. King & Eric Clapton - Riding With The King

Whisper.nl

mmmm de laatste twee maanden : Midori denk ik

Heavens Breath
Sounds of Kilimanjaro
Nazca
Rain Forest
The Magic of Easter Island
Celtic Visions
En natuurlijk Bali

Groet Whipser.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Lars86


Totofan

Vandaag aan geschaft,

Groet Marcel

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

#1255
Vandaag aangeschaft:

Streaming?, nee cd's draaien. In Grunn zitten gelukkig nog voldoende cd winkels waar ik terecht kan om wat te kopen. Deze komen bij de Swingmaster weg.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Wordt je daar nou nooit eens een keer flauw van (serieze vraag waar ik het antwoord waarschijnlijk wel van weet...maar toch) ...elke dag Blues,Blues en daarna nog meer Blues?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 22:34:23
Wordt je daar nou nooit eens een keer flauw van (serieze vraag waar ik het antwoord waarschijnlijk wel van weet...maar toch) ...elke dag Blues,Blues en daarna nog meer Blues?
Nee, maar voor de afwisseling draaien we jazz, alternatieve country en enkel klassiek. Ik de auto van het werk, in Hallum, naar huis een portie classic rock noord. Ik weet alle blues lijkt op elkaar maar elke artiest geeft z'n eigen draai eraan. Sonny Boy Williamson is heel anders dan Robert Johnson.
Bij de vandaag aangeschafte zitten 3 jazz cd's, 2 Oscar Peterson en 1 Ray Brown.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Citaat van: renes59 op september 03, 2011, 22:42:12
Citaat van: WimPeu op september 03, 2011, 22:34:23
Wordt je daar nou nooit eens een keer flauw van (serieze vraag waar ik het antwoord waarschijnlijk wel van weet...maar toch) ...elke dag Blues,Blues en daarna nog meer Blues?
Nee, maar voor de afwisseling draaien we jazz, alternatieve country en enkel klassiek. Ik de auto van het werk, in Hallum, naar huis een portie classic rock noord. Ik weet alle blues lijkt op elkaar maar elke artiest geeft z'n eigen draai eraan. Sonny Boy Williamson is heel anders dan Robert Johnson.
Bij de vandaag aangeschafte zitten 3 jazz cd's, 2 Oscar Peterson en 1 Ray Brown.

OK dan mag het van mij... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES