Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op april 08, 2011, 21:14:53
:schater: :schater:

Als dat maar helpt.  :-D

Zit je er helemaal doorheen laat het even weten.  redface

Ruim ik even een maandag voor je in om af te komen kicken. :angel:

Luister ondertussen even naar deze.

http://www.holisticshop.co.uk/products/lotus-morning-llewellyn

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 :-D

Dank je voor je aanbod, ga ik vast ook gebruik van maken. :yes:
Elke dag probeer ik nu weer even te genieten van mijn set voordat hij wordt opgeborgen net als de rest.
Ik denk dat ik hier toch wel een redelijke club met mensen heb waar ik mijn "hifi shot" mag komen halen om niet te ontwennen waarvoor zeer hartelijke dank, en dat meen ik.  notworthy notworthy

Nog effe naar je rustgevende bijsluiter geluisterd. Hehe......... weer lekker alles op een rij.  pompom

Nogmaals THX,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

@Lo,

Heb je al een online agenda?
Kunnen we daarop intekenen wanneer je dagelijkse hifi shot kan komen halen  :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Niber



Lekker in de tuin met een boek en een.zacht achtergrondmuziekje (deze op verzoek van vrouwtje, kan geregeld worden. Zo ben ik dan ook wel weer).
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marantz 81


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Solo 2010 van Michiel Borstlap. Wat heeft die man toch een machtige beheersing over zijn instrument. En ook nog eens echte muziek, geen showplaying.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers