Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Losse liedjes van Sting gehoord.

Per saldo zo van onder de indruk toch maar aangeschaft "The Best Of"

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

#1036
Citaat van: Willi@m op februari 26, 2011, 20:22:24
Als gitarist kijk ik heel veel naar andere gitaristen op Youtube. Dus bij deze, ik luister nu naar veel covers van deze gast. Met oa een super cover van 1 van mijn favo nummers van Hendrix.

http://www.youtube.com/watch?v=_XkuGy8taCU&feature=feedlik

notworthy
* Edit: Iets te snel geoordeeld, volgende keer eerst beter luisteren...
Desalniettemin had het van mij wel wat "smeriger" gemogen....

Ps ter info: het liedje is van Dylan. Hendrix heeft dit wel steengoed op zijn eigen manier gecoverd.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Nu even on-topic:
Heb vandaag "The A-Team" en "Due Date" gezien, beide leuke films

Nu heerlijk "Heartworn Highways" aan het kijken. Erg lekkere muziek en nog verrassend goed opgenomen voor 1976.
Met oa Townes van Zandt ( notworthy ) en een piepjonge Steve Earle.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Niber

Citaat van: Whisper.nl op februari 26, 2011, 22:01:31
Losse liedjes van Sting gehoord.

Per saldo zo van onder de indruk toch maar aangeschaft "The Best Of"

Groet Whisper
Van zijn losse werk ken ik eigenlijk vrij weinig.
Morgen maar eens "rondluisteren" op het grote internet.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Nog een Fields of Gold.

http://www.youtube.com/watch?v=CnucawyfE8k

Blijf die van Sting wel het mooiste vinden, die van Eva Cassidy is wel mooi maar is wel heel zoet na een tijdje.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

is toch wel een van de mooiste nummer in men muziek collectie  :-)

heb het nummer zo vaak geluisterd en blijf het zo,n mooi nummer vinden  notworthy


Willi@m

Citaat van: Niber op februari 27, 2011, 00:26:17
* Edit: Iets te snel geoordeeld, volgende keer eerst beter luisteren...
Desalniettemin had het van mij wel wat "smeriger" gemogen....

Ps ter info: het liedje is van Dylan. Hendrix heeft dit wel steengoed op zijn eigen manier gecoverd.

Natuurlijk weet ik dat het van Bob Dylan is, Jimi Hendrix heeft wel meer gecoverd. Ze hebben schijnbaar samen aan de versie van Jimi gewerkt. Wist je ook dat Bob Jimi heeft leren zingen. Leuke weetjes. Hey Joe is ook een cover kwam ik laatst achter... Ik vind persoonlijk de nummers van Hendrix altijd beter  notworthy
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Whisper.nl

Citaat van: Willi@m op februari 27, 2011, 19:16:03
Natuurlijk weet ik dat het van Bob Dylan is, Jimi Hendrix heeft wel meer gecoverd. Ze hebben schijnbaar samen aan de versie van Jimi gewerkt. Wist je ook dat Bob Jimi heeft leren zingen. Leuke weetjes. Hey Joe is ook een cover kwam ik laatst achter... Ik vind persoonlijk de nummers van Hendrix altijd beter  notworthy

Het mooiste nummer van Jimi vind ik Machine Gun.

Hebben we (een hele tijd terug) op een schoolfeest via de intercom laten horen. HB

http://www.youtube.com/watch?v=lK92W2RzbjE&feature=fvw

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Morgen nog 1 dagje vakantie......straks nog even de nieuwe Blof CD proberen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Marantz 81

Vanavond een uurtje relaxt hangend in de sofa   :mrgreen:  geluisterd naar Pink Floyd   :yes:


nu achter de computer luisterend naar Sting-Fragile  :-)


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.