Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 11, 2012, 18:46:57
Je hebt helemaal gelijk, ik deed het dus ook uit mijn hoofd :-D

Ik vind het nog knap zoveel goed  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79


MadVillain

Alleen al voor James Blake en Marcus Miller zou ik de cd willen hebben.

cz79

Dit heeft ook weinig meer van doen met een standaard CD met één soort muziek, dus van Marcus Miller tot Rammstein en van Janis Ian tot James Blake

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op april 10, 2012, 21:26:53
Terwijl ik vandaag de nieuwe CD bij Fritz ophaalde (Groove Into Bits Vol I, zie ander topic), kreeg ik even een voorproefje van de nieuwe 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'.

Ik vond de eerste editie al erg goed, maar de tweede editie wordt/is echt nog veel beter. Wederom, net als  Vol 1, is deze CD het resultaat van een samenwerking tussen Music2 en STS-Digital en staat ook deze CD vol met totaal onverwachte muziek welke afwijkt van de vele bestaande Test CD's:

Level 42, Rammstein (Loss), Yello (Rhythm Divine...JRM :wink:), Janis Ian (Breaking Silence...Whisper :wink:), , Joe Satriani, James Blake (limit to your Love zoals je nog nooit eerder hebt gehoord) en anderen.

Met deze CD lijkt STS-Digital en Music2 een goed vervolg te hebben gecreëerd op de toch al flink dynamische Vol 1., met een nu nog meer gevarieerde muziekkeuze dan het vorige deel.

Spannende, mooie muziek, grote dynamiek en diepte en spectaculaire uitspattingen lijken de tendens te zijn van de 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'. De CD zal beschikbaar zijn rond dit voorjaar, de exacte datum is nog niet bekend maar kijk op sts-digital.nl of music2.nl.

Mijn complimenten voor Fritz en Marco voor weer een heerlijke CD  hello hello hello

Ik ben even het spoor bijster.

Hebbe hebbe. 

Waar en wanneer kan ik deze bestellen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Excuus CZ 79

ik lees je bericht te snel en lees over detail info heen.

Te koop bij STS . begin dit voorjaar.

keep us posted please.

Groet Whipser.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Nee ik heb da datum op verzoek van Arden even aangepast, voorjaar, exacte datum nog niet bekend.
Bel Fritz even en laar een exemplaar apart leggen voor je, heb ik ook gedaan :angel:

jrm


cz79

#23
Dat is het nummer waar we het de afgelopen keer over hebben gehad, ik vindt dat echt een knaller, en hier staat 'ie op dus..... hello pompom

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 12, 2012, 06:41:05
Dat bis het nummer waar we het de afgelopen keer over hebben gehad, ik vindt dat echt een knaller, en hier staat 'ie op dus..... hello pompom

Om 11 over half zeven ?  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Voordat ik naar mijn werk ga check ik het forum, vandaar...

JohnWx

Citaat van: cz79 op april 12, 2012, 11:30:31
Voordat ik naar mijn werk ga check ik het forum, vandaar...

ja maar dan hoeft het hele gezin toch niet mee te swingen  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee klopt maar de CD heb ik helaas nog niet, alleen beluisterd bij Fritz

QuattroNL

Gezien de tracklisting en d ekwaliteit moet dit een erg interessante disk zijn die ik ook graag zou willen hebben!
Ik ga 'm even in de gaten houden ;)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Exxar

Dat dacht ik ook al, vandaar dat ik die gisteren besteld heb  :-)