het verschil in mastering cd prijsvraag

Gestart door viceadmiraal61, december 24, 2011, 10:42:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viceadmiraal61

we hebben samen met jwx een demo van Hans v/d Pol opnieuw gemasterd.deze is nu in een box verkrijgbaar
het orgineel en de gemasterde versie door STS-DIGITAL. met het mw coding process...Wil je dat vergelijk
horen maak dan 6,50 over op bank ing 653726600 t.n.v. F de With.....
Dan is er ook 30,- te winnen als je de nu volgende tracks kan vinden..naam artiest..record label song naam.
Ik wil deze graag gebruiken op nieuwe STS uitgave.Maar heb toestemming nodig van betrokkenen.
de tracks zijn : 8..10..11..13  bericht graag naar info@sts-digital.nl

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

viceadmiraal61

jwx heeft alle informatie over deze demo cd van hans pol audio...ik vind het een hele mooie demo

JohnWx

nou alle info


ik weet er een paar maar als ik bij Fritz ben geweest ga ik met een programma de artiesten herleiden

in ieder geval iets van Peter Gabriel Jazz Klassiek Hardrock slagerij van Kampen zangeres met s klanken veel laag stemmen hoog echt een cd waarmee menig set valt te beoordelen


het was zelfs zo dat bij sommige shows de cd niet mocht bij bepaalde merken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Janver

Heb geld overgemaakt en email gestuurd.

ik ben wel erg benieuwd.

Gr.

Jan
Hier kan uw reclame staan!

cz79

Heb oko geld overgemaakt en ga binnekort het vergelijk hier posten en hopelijk komen we achter de titels van de 'missing tracks'

JohnWx

Heb het mogen ervaren en sommige tracks hebben een andere beleving (meer) en meer in balans, of het meer bij het origineel staat ?

Maar Ambiance Warmte Stereo plaatje is wat meer/beter in balans

alleen niet elke track is goed gegaan op me cd brander van STS hij hhhaaappppaaaeerttytt soms in de auto cd speler  dvd en in sacd speler (maar die van Medevoort is al weer weg) bij een paar nummers, zal hem moet burn innen denk ik ? of coocken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Heb ook gereageerd naar Fritz....

Ben benieuwd!  :yes: :yes:

viceadmiraal61

Ha Ha Heren ,die de mastering cd hebben besteld...graag uitgebreid rapport op dit forum

cz79

Ik krijg ze net door de bus, even beplakken en dan ga ik (hopelijk) vanmiddag even luisteren.
Report will follow ASAP, Admiral!

jrm

 violent1

kreeg ze net dubbelgevouwen en gebroken door de brievenbus met een stempel van de postrecherche:

ONTVANGST - CONTROLE
  Bellen aankomst
     Postzender

Dus geen vergelijk  :no: :no:

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op december 31, 2011, 11:01:40
Ha Ha Heren ,die de mastering cd hebben besteld...graag uitgebreid rapport op dit forum

ik heb geen origineel meer zou je er een kunnen branden voor mij ? Fritz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: jrm op december 31, 2011, 14:11:56
violent1

kreeg ze net dubbelgevouwen en gebroken door de brievenbus met een stempel van de postrecherche:

ONTVANGST - CONTROLE
  Bellen aankomst
     Postzender

Dus geen vergelijk  :no: :no:

Dat stempel stond er bij mij ook op, het is voor het eerst dat ik dat zie, wat is het?

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op december 31, 2011, 16:18:46
Citaat van: jrm op december 31, 2011, 14:11:56
violent1

kreeg ze net dubbelgevouwen en gebroken door de brievenbus met een stempel van de postrecherche:

ONTVANGST - CONTROLE
  Bellen aankomst
     Postzender

Dus geen vergelijk  :no: :no:


Dat stempel stond er bij mij ook op, het is voor het eerst dat ik dat zie, wat is het?

Stukken verzonden naar onbetrouwbaar adres;
> eerst even de inhoud controleren voordat je het in de brievenbus stopt.<   clown1

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Gaan we nog even vrienden maken in het nieuwe jaar? nopompom
Waarschijnlijk denken ze bij Post.nl; ooh dit is weer de zoveelste CD van de afgelopen maand...

Ik heb als kerstpakket nog een CD bon gekregen (bol.com) heb jij nog tips voor me ik kan namelijk even geen keuze maken, terwijl als ik geen bon heb ik zo een stuk of 10 cd's op kan noemen die ik graag wil hebben